Контрольна робота за темою «Додавання та віднімання раціональних чисел»

Про матеріал

Контрольна робота за темою «Додавання та віднімання раціональних чисел».

Мета уроку.

Дидактична: перевірити рівень знань та вмінь учнів з теми «Додавання та віднімання раціональних чисел».

Розвивальна: формувати вміння логічно мислити, правильно висловлювати свої думки в письмовому вигляді.

Виховна: виховувати культуру математичних записів, відповідальність та сумлінне ставлення до навчання.

Обладнання: зошити для контрольних робіт.

Тип уроку: урок контролю знань, умінь та навичок.

Перегляд файлу

Клас: 6

Рівень стандарту

Тема уроку. Контрольна робота за темою «Додавання та віднімання раціональних чисел».

Мета уроку.

Дидактична: перевірити рівень знань та вмінь учнів з теми «Додавання та віднімання раціональних чисел».

Розвивальна: формувати вміння логічно мислити, правильно висловлювати свої думки в письмовому вигляді.

Виховна: виховувати культуру математичних записів, відповідальність та сумлінне ставлення до навчання.

Обладнання: зошити для контрольних робіт.

Тип уроку: урок контролю знань, умінь та навичок.

Хід уроку

  1. Організаційний етап. Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на продуктивну роботу.
  2. Перевірка домашнього завдання. Формулювання мети і завдань уроку. Учні здають на перевірку зошити з виконаним домашнім завданням. Учитель наголошує, що метою написання контрольної роботи є перш за все демонстрація учнями своїх навчальних досягнень, умінь, яких вони набули під час вивчення поточної теми «Додавання та віднімання раціональних чисел».
  3. Написання контрольної роботи. Учитель пропонує учням завдання наступного зразку (за варіантами).

 


I варіант

1. Обчисліть.

1) -2,8 + (-1,65) - (-)

2) -2 + (-1)

3) -0,4 -

4) -2 + 5

2. Розв`яжіть рівняння.

 

1) 4,2*0,8 – х = 4,2

2) - + х = -

3) ׀  х ׀ -3,2 = -1,8  

 3. Знайдіть значення виразів.

1) -2,5 - (-1 + а),

а = -.

2) (- + ) – (4,8 – 4,9) – 0,05

 

4. Знайдіть значення виразу раціональним способом.

1) -3 + (-1) + 6 + (-3)

5. Спростіть вираз.

1) -1,8 + а - (-3,2) + 7,5 - а + b

 

6. Знайдіть координату точки на координатній прямій, яка віддалена від точки С (-1) на 3 одиниць.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II варіант

1. Обчисліть.

1) -1,9 + (-2,15) - (-1)

2) -1 + (-3)

3) -- 0,2

4) -1 + 3

2. Розв`яжіть рівняння.

 

1) 2,3*0,6 – х = 2,3

2) + х = -

3) ׀х + 2,4׀ = 0,5‌  

3. Знайдіть значення виразів.

1) -4,8 + (2 - а),

а = -.

2) (- + ) – (-0,36 – 0,64) –

 

4. Знайдіть значення виразу раціональним способом.

1) -4 + 2 + 3 + (-5)

5. Спростіть вираз.

1) -7,2 - m +n - (-8,1) + 6,9 + m

 

6. Знайдіть координату точки на координатній прямій, яка віддалена від точки С (-1) на 3 одиниць.


IV. Підсумки уроку. Наприкінці уроку, після того як учні здадуть зошити для контрольних робіт, разом з вчителем вони обговорюють труднощі, з якими зіштовхнулися, під час виконання завдань контрольної роботи.

V. Повідомлення домашнього завдання. Повторити тему «Додавання та віднімання раціональних чисел», виконати протилежний варіант контрольної роботи.

1

 

doc
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
3034
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку