Контрольна робота за темою «Додавання та віднімання раціональних чисел».
Мета уроку.
Дидактична: перевірити рівень знань та вмінь учнів з теми «Додавання та віднімання раціональних чисел».
Розвивальна: формувати вміння логічно мислити, правильно висловлювати свої думки в письмовому вигляді.
Виховна: виховувати культуру математичних записів, відповідальність та сумлінне ставлення до навчання.
Обладнання: зошити для контрольних робіт.
Тип уроку: урок контролю знань, умінь та навичок.
Клас: 6
Рівень стандарту
Тема уроку. Контрольна робота за темою «Додавання та віднімання раціональних чисел».
Мета уроку.
Дидактична: перевірити рівень знань та вмінь учнів з теми «Додавання та віднімання раціональних чисел».
Розвивальна: формувати вміння логічно мислити, правильно висловлювати свої думки в письмовому вигляді.
Виховна: виховувати культуру математичних записів, відповідальність та сумлінне ставлення до навчання.
Обладнання: зошити для контрольних робіт.
Тип уроку: урок контролю знань, умінь та навичок.
Хід уроку
I варіант
1. Обчисліть.
1) -2,8 + (-1,65) - (-)
2) -2 + (-1)
3) -0,4 -
4) -2 + 5
2. Розв`яжіть рівняння.
1) 4,2*0,8 – х = 4,2
2) - + х = -
3) ׀ х ׀ -3,2 = -1,8
3. Знайдіть значення виразів.
1) -2,5 - (-1 + а),
а = -.
2) (- + ) – (4,8 – 4,9) – 0,05
4. Знайдіть значення виразу раціональним способом.
1) -3 + (-1) + 6 + (-3)
5. Спростіть вираз.
1) -1,8 + а - (-3,2) + 7,5 - а + b
6. Знайдіть координату точки на координатній прямій, яка віддалена від точки С (-1) на 3 одиниць.
II варіант
1. Обчисліть.
1) -1,9 + (-2,15) - (-1)
2) -1 + (-3)
3) -- 0,2
4) -1 + 3
2. Розв`яжіть рівняння.
1) 2,3*0,6 – х = 2,3
2) + х = -
3) ׀х + 2,4׀ = 0,5
3. Знайдіть значення виразів.
1) -4,8 + (2 - а),
а = -.
2) (- + ) – (-0,36 – 0,64) –
4. Знайдіть значення виразу раціональним способом.
1) -4 + 2 + 3 + (-5)
5. Спростіть вираз.
1) -7,2 - m +n - (-8,1) + 6,9 + m
6. Знайдіть координату точки на координатній прямій, яка віддалена від точки С (-1) на 3 одиниць.
IV. Підсумки уроку. Наприкінці уроку, після того як учні здадуть зошити для контрольних робіт, разом з вчителем вони обговорюють труднощі, з якими зіштовхнулися, під час виконання завдань контрольної роботи.
V. Повідомлення домашнього завдання. Повторити тему «Додавання та віднімання раціональних чисел», виконати протилежний варіант контрольної роботи.
1