Контрольна робота за темою "Дружба і кохання"

Про матеріал
Контрольна робота за нововведеним матеріалом щодо теми "Дружба і кохання". Дає можливість підсумувати знання учнів та визначити вміння знаходити художні засоби у поетичних творах. висловлювати власні думки щодо проблем поставлених у творі У.Старка "Диваки і зануди"
Перегляд файлу

7кл           Контрольна робота                                      Тема «Дружба і кохання »

 

І-ІІ рівні Тести  (0,5б)

 

            1.Цей твір дарує нам віру у справжнє кохання

        А) «Коханій»;   Б) «Коли настав чудовий май» В) «Моя любов – рожевий квіт».

       2. Леся Українка є перекладачем вірша

        А) «Коханій»;   Б) «Коли настав чудовий май» В) «Моя любов – рожевий квіт».

       3. Поезія якого шотландського поета зачаровує щирістю

        А) Гете   Б) Бернса   В) Гейне

       4. Цей поет свою першу збірку назвав «Книга пісень»

         А) Гете   Б) Бернс   В) Гейне

       5. У песика родини з твору У. Старка «Диваки і зануди» було ім'я

           А) Князь       Б) Клерк        В) Кільрой

       6. Яке непорозуміння сталося в перший день з Симоною у школі?

           А) дівчина заблукала;  Б) Симона зірвала урок; 

           В) вчителька невірно сприйняла    ученицю ( подумала, що це хлопець).

        7. Як повелась Симона, коли її назвали Симон Кроль?

           А) почала задиратись і битись;   Б) стала всіх переконувати, що це не так;

           В) підібрала до своїх речей хлопчачі речі.

        8. У якому вигляді з'явився дідусь на порозі родини?

            А) у святковому вбранні; Б) на підпитку;  В) у лікарняному костюмі;

        9. Чому дідусь називав себе і інших членів родини диваками й ненормальними?

            А) так їх називали всі; Б)  у кожній родині є такі;  В) щоб відволікти Симону.

        10. З ким порівнює або чим порівнює людей дідусь?

             А) з морем;  Б) з вогнем; В) з повітрям.

         11. Як дідусь пояснює Симоні все про життя та смерть?

              А) говорить як філософ; Б) у зануд це просто  вічний сон,
               а у диваків ні в чому немає певності; В) пояснює, що все змінюється, всі

                старішають і помирають.

           12.Яка радість чекала Симону в кінці твору?

           А) отримала подарунок від Ісака;  Б) стала кращою в класі;

             В) повернувся Кільрой.

 

           ІІІ рівень (3б)

  1. Знайдіть відповідності:

   А) «рожевий квіт»                                               1. Метафора

   Б) «моя любов – рожевий квіт»                          2. Епітет

   В) «у серденьку моїм прокинулось кохання»   3. Гіпербола

    Г) «посхнуть усі моря»                                       4. Метафора

                                                                                   5. Порівняння

     2.Знайдіть художні засоби у рядках:

           О, як тебе кохаю я,

           Єдиная моя!

           Тому коханню не зміліть,

            Хоч висхнуть всі моря.

 

      ІV рівень (3б)

Напишіть твір-мініатюру( 8-10 речень) на одну із тем:

  1. Тема кохання у творчості Р. Бернса та Г. Гейне.
  2. Чи варто бути самим собою ( за твором У.Старка «Диваки і зануди» )…
  3. Власна сутність і перші почуття: в чому проблема…
docx
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
1 лютого 2023
Переглядів
1359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку