Контрольна робота за темою «Про минулі часи». Творчість А.Чайковського, М.Стельмаха» Тестові завдання

Про матеріал
Контрольна робота за темою «Про минулі часи». Творчість А.Чайковського, М.Стельмаха» Тестові завдання
Перегляд файлу

Контрольна робота №3 за темою «Про минулі часи». Творчість А.Чайковського, М.Стельмаха»

Тестові завдання

Варіант 1

1. Чому повість А. Чайковського «За сестрою» має таку назву?

А тому що головний герой вирушив до татар, щоб визволити з неволі сестру

Б тому що брат бажав сестрі щастя і хотів видати заміж за татарського вельможу

В тому що брат наслідував вчинки сестри

Г тому що брат не міг жити без сестри і всюди, і у всьому наслідував її вчинки та дії

2. Яку іграшку виготовив своєму онукові дід (з повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять»)?


А свистка у вигляді лебедя

Б вітряка

В коника

Г свистка


3. Хто повів Малого Михайлика до церкви, щоб він покаявся і на­брався розуму (за пов. М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять»)?


А дід

Б бабуся

В мати

Г хрещена мати


4. Романтичний герой - це:

А непересічна особистість, якій властиві яскраві почуття, без­страшність, гостра реакція на спричинену кривду і яка діє в незвичайних обставинах

Б вигаданий, незвичайний герой

В яскрава особистість, на якій автор зосереджує увагу протя­гом усього твору

Г непересічна особистість

5. Могила, біля якої зустрілися козаки з повісті А. Чайковського «За сестрою», називалася?


А Недолина

Б Панасова

В Сулейманова

ГСвиридова

6. Як звали Михайликову подружку, з якою він познайомився в гаю? (за повістю М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять…»)

а) Люба;

б) Катерина;

в) Галя.

7. Про кого говорить автор, вкажіть назву твору?

…Тоді він устав потихеньку, надягнув на себе кожушину, взяв сумку зсухарями у брата, його два пістолі, мішечок з кулями і ріжок з порохом, прийняв свою шаблю і пішов, несучи своє сідло на голові, поміж сплячих козаків прямо до того місця, де паслися коні…


А Павлусь із повісті А, Чайковського «За сестрою»

Б Максим Беркут із повісті І. Франка «Захар Беркут»

В Михайлик   із повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять»


8. Автобіографічна повість - це:

А розповідь про одну чи кілька подій у житті людини

Б розповідь про життя певного персонажу протягом тривалого часу

В повість про якусь частину або все життя письменника

Г життєпис певної особи, яку вигадав автор

 9. Який художній засіб використаний у фразі: «на… лебединих крилах летіла в майбутнє моя душа»:

а) епітет;

б) порівняння;

в) метафора.

10. Поясніть значення фразеологізмів за пов. М. Стельмаха:

1 щоки запалали                        А покарання, погроза

2 де раки зимують                        Б засоромився

3 по чому фунт лиха                        В от-от заплаче

4 сльози були на підході            Г далеко

 

11. Установіть відповідність:

1. прозовий, віршований твір, за обсягом більший за оповідання, у якому розповідається про одну або кілька подій одного чи кількох героїв протягом тривалого часу

2. будова художнього твору, розміщення й співвідношення всіх його компонентів: сюжетних елементів, висловлювань героїв             

3. подія чи система подій, у яких розкриваються характери і розв'язуються суперечки між ними 

4. художній засіб, що виокремлює щось дуже важливе, концентруючи в собі глибокий зміст і високу емоційність             

А сюжет

Б повість

В композиція

Г символ

12. Запишіть визначення термінів:

Романтичний герой – це

Повість – це

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №3 за темою «Про минулі часи». Творчість А.Чайковського, М.Стельмаха»

Тестові завдання

Варіант 2

1. Визначте, чим славився рід Судаків (за повістю А.Чайковського «За сестрою»)

А «… що давав себе без опору в’язати.»

Б «…що не було між ними ні одного, який би не був на Січі між низовим товариством.»

В « …що одне без одного жити не могло…»

Г «…що розумів, як до нього говорили, і знав де що відповісти.»

2. Оберіть, кого з персонажів повісті А. Чайковського «За сестрою» стосується ця характеристика:

« Одягнений у широчезні, як море, червоні штани, які підперізував широким шовковим поясом. На ногах добрі шкапові чоботи. Сорочка була подерта й замащена … мав на Січі славу неабиякого сила»

А Семен Непорадний

Б Степан Судак

В Мустафа

Г Сотник Недоля

3. Яку книгу хотів взяти Михайло у Юхрима? (за повістю М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять…»)

а) « Діти капітана Гранта»;

б) « Климко»;

в) « Пригоди Тома Сойєра».

4. Визначте головну думку повісті А. Чайковського «За сестрою»

А Задля високої мети можна збрехати

Б Автор пишається минувшиною України

В Серед татар траплялися хороші люди

Г Треба вірити в себе, зберігати надію, робити все для реалізації високої мети

5. Вирізнити, що є символом у повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять…»

А Птахи

Б Рідна хата

В Сонце

Г Хліб і сіль

6. Вирізнити, про що ці слова: «Та є в мене, коли послухати одних, слабість, а коли повірити іншим – дурість…» (за повістю М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять…»)

А Бажання читати

Б Малювання

В Складання віршів

Г Танці

7. Дядько Себастіян вважав, що Михайлик в майбутньому може бути:

А письменником;

Б науковцем;

В учителем.

8. Співвіднести ім’я героя і його захоплення (за твором М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять…»)

1 Читання

2 Садіння городини

3 Вихваляння

4 Майстрування

А Дід Дем’ян

Б Дядько Микола

В Михайлик

Г Мати

9. Співвіднести теоретичні поняття і їхні визначення

1 Балада

2 Метаморфоза

3 Контраст

4 Мотив

А Художній прийом, побудований на різко окресленій протилежності в чомусь: рисах характеру, властивостях предметів чи явищ

Б Неподільний смисловий елемент сюжету. Сукупність, тісне переплетіння цих елементів лежить в основі композиційної побудови ліричного твору

В Ліро-епічний твір історичного або героїчного змісту, часто з елементами фантастики.

Г Художній прийом, який передбачає перетворення однієї форми образу на іншу, його видозміну.

10. Установіть послідовність подій повісті «Над Кодацьким порогом»

1 Експозиція                    А Зрада реєстрової старшини

2 Завязка                           Б Зруйнування Кодацької фортеці

3 Розвиток дії                   В Похід Сулими на Азов

4. Кульмінація                  Г Будівництво поляками Кодака

6 Розвязка                         Д Перебування Сулими в полоні

11. Установіть відповідність між фразеологізмами

1 Ламати собі голову                                   А Червоніти

2 Баняк не варив                                           Б Не розуміти чогось

3 Печу раки                                                   В Несподівано, зненацька

4 З місяця звалився                                       Г Не розбиратись у чомусь

12. Запишіть визначення термінів:

Композиція – це

Автобіографічний твір - це

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Глотова Татьяна Василівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
2 жовтня 2019
Переглядів
30292
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку