Контрольна робота за темою «Про минулі часи». Творчість Г.Тютюнника, О.Стороженка, Б.Лепкого»

Про матеріал
Контрольна робота за темою «Про минулі часи». Творчість Г.Тютюнника, О.Стороженка, Б.Лепкого» тестові завдання
Перегляд файлу

Контрольна робота №4 за темою «Про минулі часи». Творчість Г.Тютюнника, О.Стороженка, Б.Лепкого»

Тестові завдання

Варіант 1

1. Климко, герой однойменної повісті Г. Тютюнника жив

А із матірю

Б із батьком

В із дядьком

Г зі старшим братом

2. Климко узяв на себе відповідальність

А за друга Зульфата

Б за безногого шевця

В за вчительку і її доньку

Г за тітку Марину

3. Павло з оповідання «Скарб» усе дитинство та юність не працював, тому що

А був хворий

Б мати його оберігала

В так порадила ворожка

Г навчався, читав книжки

4. Дія казки Б. Лепкого «Мишка» відбувається

А за часів війни

Б у мирний час

В під час турецької навали

Г за часів язичництва

5. До Павла, героя оповідання «Скарб», люди в селі ставилися

А з насмішкою

Б з любовю

В із заздрістю

Г байдуже

6. У рядках з оповідання «Скарб» «Були вони люди заможненькі, усього в їх домі доволі: і поля, і скотинки, і хата проста із садочком і левадою» основними художніми засобами є

А порівняння, анафора

Б рефрен, порівняння

В зменшувально-пестливі слова, інверсія

Г епітети, метафори

7. Як називається такий вид опису: «Климко йшов босий, у куцих штанчатах, сірій матросці, що була йому колись голубою, а тепер стала сіра, та ще в дядьковій діжурці»?

8. Що розповідала мишка про своїх господарів?

9. Чому господарство Павлуся розросталося, міцніло, і він усе багатів?

10. Автобіографічний твір – це ? Наведіть приклади художніх творів.

11. Визначте тему, ідею повісті «Климко»

12. Коротко схарактеризуйте героїв казки «Мишка» Б. Лепкого.

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №4 за темою «Про минулі часи». Творчість Г.Тютюнника, О.Стороженка, Б.Лепкого»

Тестові завдання

Варіант 2

1. Климко здійснив героїчний учинок, коли

А захистив дівчину від поліції

Б заступився за безногого шевця

В урятував тітку Марину

Г покарав кривдника вчительки

2. До хлопчика Климка прості люди на базарі поставилися

А з осторогою

Б байдуже

В з осудом

Г зі співчуттям

3. Вислови з оповідання «Скарб»: «і пари з рота не пустить», «аж за ушами лящить», «як горох з мішка», «нудився світом» - є

А прислівями

Б гіперболами

В фразеологізмами

Г порівняннями

4. Мишка вирішила зїсти гроші господарів, бо

А була голодною

Б була жадібною

В вирішила покарати їх

Г захотіла похвастатися перед подругами

5. Мишка раділа, що діти сплять і не чують розмов людей, тому що

А боялася, що вони навчаться поганого

Б діти уві сні добре ростуть

В так вони не боятимуться війни

Г так вони не викажуть таємниць

6. Парубки з оповідання «Скарб» запросили Павлуся із собою до лісу, щоб

А посміятися з нього

Б допомогти йому розпочати нове життя

В їм поталанило

Г дізнатися його секрети

7. Куди і навіщо йшов Климко?

8. Яка велика ідея зародилася в голові мишки і чому?

9. За допомогою яких художніх засобів створено портрет героя: « Так його вигнало та розперло, такий став гладкий та опецькуватий! Пика широка та одутлувата, як у того салогуба, а руки білі як у панночки»?

10. Проблема в художньому творі -  це? Наведіть приклади з художніх творів.

11. Визначте морально-етичні проблеми казки «Мишка»

12. Коротко схарактеризуйте героїв оповідання «Скарб» О. Стороженка

 

doc
Додано
2 жовтня 2019
Переглядів
1142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку