Контрольна робота №4 за темою «Про минулі часи». Творчість Г.Тютюнника, О.Стороженка, Б.Лепкого»
Тестові завдання
Варіант 1
1. Климко, герой однойменної повісті Г. Тютюнника жив
А із матір’ю
Б із батьком
В із дядьком
Г зі старшим братом
2. Климко узяв на себе відповідальність
А за друга Зульфата
Б за безногого шевця
В за вчительку і її доньку
Г за тітку Марину
3. Павло з оповідання «Скарб» усе дитинство та юність не працював, тому що
А був хворий
Б мати його оберігала
В так порадила ворожка
Г навчався, читав книжки
4. Дія казки Б. Лепкого «Мишка» відбувається
А за часів війни
Б у мирний час
В під час турецької навали
Г за часів язичництва
5. До Павла, героя оповідання «Скарб», люди в селі ставилися
А з насмішкою
Б з любов’ю
В із заздрістю
Г байдуже
6. У рядках з оповідання «Скарб» «Були вони люди заможненькі, усього в їх домі доволі: і поля, і скотинки, і хата проста із садочком і левадою» основними художніми засобами є
А порівняння, анафора
Б рефрен, порівняння
В зменшувально-пестливі слова, інверсія
Г епітети, метафори
7. Як називається такий вид опису: «Климко йшов босий, у куцих штанчатах, сірій матросці, що була йому колись голубою, а тепер стала сіра, та ще в дядьковій діжурці»?
8. Що розповідала мишка про своїх господарів?
9. Чому господарство Павлуся розросталося, міцніло, і він усе багатів?
10. Автобіографічний твір – це ? Наведіть приклади художніх творів.
11. Визначте тему, ідею повісті «Климко»
12. Коротко схарактеризуйте героїв казки «Мишка» Б. Лепкого.
Контрольна робота №4 за темою «Про минулі часи». Творчість Г.Тютюнника, О.Стороженка, Б.Лепкого»
Тестові завдання
Варіант 2
1. Климко здійснив героїчний учинок, коли
А захистив дівчину від поліції
Б заступився за безногого шевця
В урятував тітку Марину
Г покарав кривдника вчительки
2. До хлопчика Климка прості люди на базарі поставилися
А з осторогою
Б байдуже
В з осудом
Г зі співчуттям
3. Вислови з оповідання «Скарб»: «і пари з рота не пустить», «аж за ушами лящить», «як горох з мішка», «нудився світом» - є
А прислівями
Б гіперболами
В фразеологізмами
Г порівняннями
4. Мишка вирішила з’їсти гроші господарів, бо
А була голодною
Б була жадібною
В вирішила покарати їх
Г захотіла похвастатися перед подругами
5. Мишка раділа, що діти сплять і не чують розмов людей, тому що
А боялася, що вони навчаться поганого
Б діти уві сні добре ростуть
В так вони не боятимуться війни
Г так вони не викажуть таємниць
6. Парубки з оповідання «Скарб» запросили Павлуся із собою до лісу, щоб
А посміятися з нього
Б допомогти йому розпочати нове життя
В їм поталанило
Г дізнатися його секрети
7. Куди і навіщо йшов Климко?
8. Яка велика ідея зародилася в голові мишки і чому?
9. За допомогою яких художніх засобів створено портрет героя: « Так його вигнало та розперло, такий став гладкий та опецькуватий! Пика широка та одутлувата, як у того салогуба, а руки білі як у панночки»?
10. Проблема в художньому творі - це? Наведіть приклади з художніх творів.
11. Визначте морально-етичні проблеми казки «Мишка»
12. Коротко схарактеризуйте героїв оповідання «Скарб» О. Стороженка