Контрольна робота за творами С.Чернілевського, І. Калинця, І. Жиленко, Е. Андієвської
1 варіант
1. Поет І. Калинець називає блискавку в однойменному вірші А царицею ночі Б королевою темряви В пташкою ночі Г красунею темряви
2. Герої твору Е. Андієвської «Казка про яян» могли вийти з міста лише за умови. що А скажуть «ти» Б заплатять гроші В чимось пожертвують Г скажуть чарівне слово – пароль
3. Балакуча риба з казки Е. Андієвської « Говорюща риба» покинула свій табун
А тому що їй хотілося помандрувати Б тому що її вигнали інші риби за жадібність В щоб не соромити батьків Г тому що вирішила підшукати собі гідну пару
4. У рядках із вірша С. Чернілевського «Теплота родинного інтиму …»
Весело і з ляском серед печі
полум’я гуляє по гіллю
основним художнім засобом є А персоніфікація Б порівняння В епітет Г анафора
5. Жар – Птиця з однойменного вірша І. Жиленко
А потрапила коту в лапи Б посварилася з ґавами В вилетіла з клітки й застудилася Г переїла родзинок і захворіла
6. У вірші І. Жиленко «Гном у буфеті» утверджуються моральні цінності
А достаток у родині, багатство Б родинна злагода та затишок, сімейні традиції В уміння фантазувати, бачити у звичайному незвичайне Г виховувати дітей заохоченнями та покараннями
7. Продовжте речення.
Головний герой художнього твору – це… Притча – це
8. Установіть відповідність між рядками з вірша та його назвою
1. Встала мати. А «Забула внучка в баби черевички…» Мотузочком диму хату прив’язала до небес
2. За повелінням вікової звички Б «Гном ту буфеті» перекотилось літо за село
3.А я знайшла. Сказала їй: В «Жар - Птиця» – Світи тут, на вікні. Щоб все мені збулося!
4. Сказала маркіза: Г «Підкова» – Тепер дружити з вами не сором Д «Теплота родинного інтиму…»
9.Виконайте одне із завдань. А Висловіть судження про роль дружби в житі людини, уміння бачити красу навколо, цінувати добро ( за творами І. Калинця та іншими вивченими віршами, власними спостереженнями). Б Продовжте історію хлопчика – козопаса з «Казки про яян» за умови, що брама не відчинилася з першого разу
Контрольна робота за творами С.Чернілевського, І. Калинця, І. Жиленко, Е. Андієвської
2 варіант
1. Веселка в однойменному вірші І. Калинця побралася
А з Котигорошком Б із Сонцем В із Соняшником Г з Місяцем
2. Хлопчик із твору Е. Андієвської «Казка про яян» отримав за свою доброту
А мішок самоцвітів Б цілу отару кіз В чарівну паличку, що виконує бажання Г перстень, що робить людину невидимою
3. Говорюща риба та рибалка з казки Е. Андієвської товаришували, тому що
А любили рибалити Б кожному з них не вистачало співбесідника й друга В так наказала зробити жінка рибалки Г це був хитрий план рибалок
4. У рядках із вірша С. Чернілевського «Теплота родинного інтиму…»
В хаті, що прив’язана до неба
Світанковим маминим вогнем
основним художнім засобом є
А рефрен Б метафора В порівняння Г зменшувально – пестливі слова
5.Золотій підкові в однойменному вірші І. Жиленко найбільше дивувалися
А сімсот роззяв Б вісімсот диваків В сто малюків Г п’ятсот ґав
6. Трьохсотлітня ґава звинувачувала Жар – Птицю з однойменної поезії І. Жиленко в тому, що вона
А дуже погано співає Б заважає блиском свого пір’я всім спати В надто яскрава Г живе в золотій клітці замість звичайної
7. Продовжте речення
Головна думка твору Е. Андієвської «Казка про яян» –… Прича – це…
8. Установіть відповідність між героєм і назвою твору , у якому він діє.
1 дід Варава А «Говорюща риба»
2 немічний старий Б «Веселка»
3 князенко Соняшник В «Тореадори з Васюківки»
4 дружина рибалки Г «Казка про яян»
Д «Федько – халамидник»
9. Виконайте одне із завдань.
А Порівняйте власне бачення стежки, дощу, сонця, вітру та інших явищ і об’єктів природи з тим, як їх описує у своїх поезіях І. Калинець.
Б Продовжте історію хлопчика – козопаса з «Казки про яян» за умови, що брама не відчинилася з першого разу.