11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Контрольна робота за творами С.Чернілевського, І. Калинця, І. Жиленко, Е. Андієвської

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 6 класу за підручником «Українська література» Л.Т. Коваленко. Контрольна робота складається з двох варіантів і містить завдання тестової форми закритого та відкритого типу.
Перегляд файлу

Контрольна робота за творами  С.Чернілевського,  І. Калинця, І. Жиленко,  Е. Андієвської

                                                                          1 варіант

1. Поет І. Калинець називає блискавку  в однойменному вірші                                                                                                 А   царицею ночі     Б   королевою темряви     В   пташкою ночі     Г   красунею темряви

2.  Герої твору Е. Андієвської «Казка про яян» могли вийти з міста лише за умови. що                                                                                       А   скажуть «ти»                                                               Б   заплатять гроші                                                                                                 В   чимось пожертвують                                                Г   скажуть чарівне слово – пароль

  3. Балакуча риба з казки Е. Андієвської « Говорюща риба» покинула свій табун

 А   тому що їй  хотілося помандрувати                     Б   тому що її вигнали інші риби за жадібність                                      В   щоб не соромити батьків                                        Г   тому що вирішила підшукати собі гідну пару

  4.  У рядках із вірша С. Чернілевського «Теплота родинного інтиму …»

                                           Весело і з ляском серед печі

                                           полум’я гуляє по гіллю

 основним художнім засобом є                                                                                                                                                                         А   персоніфікація                   Б   порівняння                В   епітет                  Г   анафора 

 5.  Жар – Птиця з однойменного вірша І. Жиленко 

 А   потрапила коту в лапи                                                Б   посварилася з ґавами                                                                                  В   вилетіла з клітки й застудилася                                Г   переїла родзинок і захворіла

 6.  У вірші І. Жиленко «Гном у буфеті» утверджуються моральні цінності

 А   достаток у родині, багатство                                                                                                                                                               Б   родинна злагода та затишок, сімейні традиції                                                                                                                                 В   уміння фантазувати, бачити у звичайному незвичайне                                                                                                                     Г   виховувати дітей заохоченнями та покараннями

 7. Продовжте речення.

 Головний герой художнього твору – це…                                                                                                                       Притча – це

 8.  Установіть відповідність між рядками з вірша та його назвою

1. Встала мати.                                                              А «Забула внучка в баби черевички…»                                                                                              Мотузочком диму хату привязала до небес

 2. За повелінням вікової звички                                Б «Гном ту буфеті»                                                                                                                                      перекотилось літо за село

 3.А я знайшла. Сказала їй:                                            В «Жар - Птиця»                                                                                                                    – Світи тут, на вікні. Щоб все мені збулося!

  4.  Сказала маркіза:                                                         Г «Підкова»                                                                                                                   – Тепер дружити з вами не сором                               Д «Теплота родинного інтиму…»

 9.Виконайте одне із завдань.                                                                                                                                     А   Висловіть судження про роль дружби в житі людини, уміння бачити красу навколо, цінувати добро ( за творами І. Калинця та іншими вивченими віршами, власними спостереженнями).                                  Б   Продовжте історію хлопчика – козопаса з «Казки про яян» за умови, що брама не відчинилася з першого разу


 

Контрольна робота за творами  С.Чернілевського,  І. Калинця, І. Жиленко,  Е. Андієвської

                                                                          2 варіант

1. Веселка в однойменному вірші І. Калинця побралася

 А   з Котигорошком       Б   із Сонцем        В   із  Соняшником        Г   з Місяцем

2.  Хлопчик із твору Е. Андієвської «Казка про яян» отримав за свою доброту

А   мішок самоцвітів                                                            Б   цілу отару кіз                                                                                                                 В   чарівну паличку, що виконує бажання                     Г   перстень, що робить людину невидимою

3.  Говорюща риба та рибалка з казки Е. Андієвської товаришували, тому що

А   любили рибалити                                                Б   кожному з них не вистачало співбесідника й друга  В   так наказала зробити жінка рибалки              Г   це був хитрий план рибалок

4.  У рядках із вірша С. Чернілевського «Теплота родинного інтиму…»

                                         В хаті, що прив’язана до неба         

                                         Світанковим маминим вогнем

  основним художнім засобом є

 А   рефрен              Б   метафора                В   порівняння             Г      зменшувально – пестливі слова

5.Золотій підкові в однойменному вірші І. Жиленко найбільше дивувалися

А      сімсот роззяв                      Б     вісімсот диваків           В    сто малюків                   Г  п’ятсот ґав

6. Трьохсотлітня ґава звинувачувала Жар – Птицю з однойменної поезії І. Жиленко в тому, що вона

А   дуже погано співає                                                       Б   заважає блиском свого пір’я всім спати                                    В   надто яскрава                                                                 Г   живе в золотій клітці замість звичайної

7. Продовжте речення

 Головна  думка твору Е. Андієвської «Казка про яян» –…                                                                                          Прича – це…

8.  Установіть відповідність між героєм і назвою твору , у якому він діє.

1    дід Варава                                                               А   «Говорюща риба»

2    немічний старий                                                    Б   «Веселка»

3   князенко Соняшник                                                В   «Тореадори з Васюківки»

4   дружина рибалки                                                    Г   «Казка про яян»

                                                                                           Д   «Федько – халамидник»

9.  Виконайте одне із завдань.

   А   Порівняйте власне бачення стежки, дощу, сонця, вітру та інших явищ  і об’єктів природи з тим, як їх описує у своїх поезіях І. Калинець.

 Б   Продовжте історію хлопчика – козопаса з «Казки про яян» за умови, що брама не відчинилася з першого разу.

docx
Додано
17 лютого
Переглядів
3480
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку