Контрольна робота за творчістю Лесі Українки - НЕОРОМАНТИЗМ В УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ. ТВОРЧІСТЬ О. КОБИЛЯНСЬКОЇ, ЛЕСІ УКРАЇНКИ

Про матеріал
Мета: узагальнити знання учнів з теми, виявити рівень знань, умінь та навичок з метою корекції, розвивати вміння висловлювати власні думки, логічне мислення, навички раціонального використання навчального часу; виховувати інтерес до наслідків власної праці, пунктуальність.
Перегляд файлу

Контрольна робота за творчістю Лесі Українки - НЕОРОМАНТИЗМ В УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ. ТВОРЧІСТЬ О. КОБИЛЯНСЬКОЇ, ЛЕСІ УКРАЇНКИ

Мета: узагальнити знання учнів з теми, виявити рівень знань, умінь та навичок з метою корекції, розвивати вміння висловлювати власні думки, логічне мислення, навички раціонального використання навчального часу; виховувати інтерес до наслідків власної праці, пунктуальність.

Обладнання: різнорівневі тестові завдання у двох варіантах.

Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

I. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ

ІІ. ІНСТРУКТАЖ ЩОДО ВИКОНАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

І варіант

1. Ім'я Лесі Українки вперше з'явилося у журналі (1 б.):

А „Житє і слово”

Б „Дзвінок”

В „Народ”

Г „Зоря”

2. Пора року, представлена в пролозі „Лісової пісні” (1 б.):

А літо

Б весна

В зима

Г осінь

3. Слова „я маю в серці те, що не вмирає!” належать (1 б.):

А Лукашу

Б Перелеснику

В Мавці

Г Русалці Польовій

4. Знайдіть НЕправильну відповідь (1,5 б.)

Художні особливості драми-феєрії „Лісова пісня Лесі Українки”:

А Особлива роль ремарки в драмі-феєрії.

Б Поєднання двох світів — реального і фантастичного.

В Використання символічних образів

Г Простота і водночас вишуканість стилю

Д Афористичність мови

5. Назвіть термін, визначенням якого є: драма, в якій відбуваються незвичайні, неймовірні перетворення, а поряд з людьми діють постаті, створені їхньою уявою. (Драма-феєрія) (1 б.)

6. Знайдіть відповідність між образом та його символічним змістом (2 б.):

1 Дядько Лев

2 Мати Лукаша

3 Килина

4 Лукаш

А Первісне значення імені — „народжений при сході сонця”, світло. Символізує складність людських поривань до ідеалу, приклад того, як засмоктує людину буденщина

Б Уособлення обмеженої людини, яка вбачає щастя у володінні майном і примноженні власності

В Уособлення духовності і краси

Г Втілення обмеженості, приземленості, нещирості, лицемірства і бездуховності

Д Совість, яка чинить суд над життям

7. Установіть послідовність подій казки-феєрії „Лісова пісня” (1,5 б.):

А В дуплі старої верби прокидається Мавка

Б Мавка з'являється на подвір'ї в дядька Лева

В Лукаш і дядько Лев збираються будувати хату

Г Мавка перетворюється на вербу

8. Завдання 8 потребує розгорнутої відповіді (3 б.)

Завдання за вибором:

1. Складіть візитівку вірша Лесі Українки „Contra spem spero”.

2. Напишіть міні-твір „Твір Лесі Українки, який сподобався мені найбільше”

ІІ варіант

1. Перший вірш Лесі Українки мав назву:

А „Сафо”

Б „Надія”

В „Конвалія”

Г „Сонечко встало, прокинулось ясне”

2. Слова: „Заграй, заграй, дай голос мому серцю! Воно ж одно лишилося від мене” належать:

А Лукашу

Б Мавці

В дідькові Леву

Г Перелеснику

3. У драмі-феєрії „Лісова пісня” Л. Українки оспівано красу:

А Поділля

Б Полісся

В Буковини

Г Галичини

4. Знайдіть НЕправильну відповідь

Художні особливості драми-феєрії „Лісова пісня Лесі Українки”:

А Звернення до фольклору

Б Поєднання ознак проблемної та філософської драми

В Злиття лірики, епосу і драми

Г Поєднання реальності, міфу і казки

Д Відсутність такого елементу композиції як пролог

5. Назвіть термін, визначенням якого є: один з різновидів так званої „оновленої драми”, яка звертається до тем і порушує проблеми і конфлікти, актуальні для сучасності (протиріччя соціальної дійсності, які зображуються у формі гострих моральних колізій між представниками протиборчих сторін або суперечок-дискусій між ними). (Проблемна драма)

6. Знайдіть відповідність між образом та його символічним змістом:

1 Мавка

2 Лісовик.

3 Доля

4 Перелесник

А Втілення порядоку, гармонії у природі, утвердження її законів, за порушення яких природа жорстоко карає

Б Уособлення духовності і невмирущої краси, символ прекрасної мрії

В Уособлення стихійних руйнівних сил

Г Втілення обмеженості, приземленості, нещирості, лицемірства і бездуховності

Д Совість, яка чинить суд над життям

7. Установіть послідовність подій драматичної поеми Лесі Українки „Кассандра”:

А Троянці ввозять у місто грецького коня

Б Кассандра вигукує: „Я бачу: Троя гине”

В Гине наречений Кассандрі Долон

Г Гектор гине на двобої з Ахіллом

8. Завдання 8 потребує розгорнутої відповіді. Завдання за вибором.

1. Складіть візитівку вірша Лесі Українки „Мріє, не зрадь!”

2. Напишіть міні-твір „Твір Лесі Українки, який став для мене уроком життя”

ІІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
1.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
1.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. pidorasik assaasassa
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
5118
Оцінка розробки
1.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку