Контрольна робота за творчістю В.Нестайка, Я.Стельмаха, Лесі Ворониної.
Різнорівневі завдання
І. «Плутанина» (всього 3 бали)
Виправити неточності і записати правильні відповіді
-
Іван Завгородній і Павлуша Рень мріяли побудувати великий аеродром.
-
Герої пригодницького оповідання «Митькозавр із Васюківки за літо мали зібрати колекцію комах».
-
Найкращим другом Сергія був майстер спорту Василь Трош.
-
Щоб подолати страх, Сашко Кактус став членом «Таємного товариства боягузів».
-
Климу Джурі випало випробування чекати ввечері біля озера і співати пісню про жучка.
-
Щоб більше дізнатися про чудовисько, яке жило в озері, хлопці попросили допомоги у дорослих.
ІІ. «Знайди пару» (всього 4 бали)
-
Джура Клим А. Сашко Смик, сусід Клима
-
Ява Б. допитливий, винахідливий, кращий друг Сергія
-
Митько В. боязливий, потім сміливий, мужній, совісний, винахідливий
-
Кактус Г. врівноважений і спокійний хлопець; захоплюється
малюванням, мріє стати льотчиком
Д. обличчя хлопця рясно вкрите веснянками; енергійний і відчайдушний хлопець, ініціатор різноманітних вигадок.
ІІІ. «З повісті «Тореадори з Васюківки» (записати послідовність цифрами)
(всього 2 бали)
-
Хлопці влаштували бій биків.
-
Ява подарував велосипед сестричці.
-
Ява і Павлуша копають метро.
-
Порятунок Собакевича з колодязя.
-
Пригода друзів у київському метро.
ІV. Визначити художні засоби. Записати речення, підкреслити художні засоби, у дужках назвати їх. (всього 3 бали)
-
Лагідна, старенька жіночка весь час поливала квіточки.
-
Як влупить своєю кістлявою рукою по штанях – два дні чухаєшся!
-
Я почувався, як муха, що потрапила в павутину й не може поворухнути лапкою.