23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

контрольна робота "Займенники, множина , прикметник, негативна форма"

Про матеріал

Роль і місце граматики, як невід'ємної частини правильної іноземної мови, є найважливішими характеристиками будь-якого методу і підходу до навчання іноземної мови. Роль граматики нерідко переглядалася у практиці викладання іноземних мов. На сьогоднішній день граматика розглядається як компонент ВКК, а саме її мовної (лінгвістичної) компетенції. На початковому етапі роль граматики обмежується засвоєнням граматичних явищ, необхідних для здійснення елементарної комунікації, а також розвитком загальнонавчальних умінь.

Перегляд файлу

Test (septembre) 4   classe   

  1 . Regarde l’exemple et complète ;   Voici un chien.Il est (blanc)   blanc .

  1.La jupe est (vert) __________ .                           4. Sa chemise est ( bleu )______________.   

  2.Ma mère est très ( beau)_________ .                   5.Son frère est (petit)_______________.

  3.Le chat ( blanc) _________est sous la table.        6.Nous avons un chien (noir)_______________.

2. Mettez les phrases au pluriel :

1.Il marche vite.                        __________________________________________

2.Tu as un chien.                   ____________________________________________

3.Je suis en classe.               ____________________________________________

4.Elle joue aux billes.            ___________________________________________

3.  Regarde l’exemple et complète .Il marche – Il ne marche pas

1.Je  déteste le sport.    _______________________________________

2.Tu chantes cette chanson. ____________________________________

3.Nous mangeons les pommes. __________________________________

4.Ajoutez :ma ,mon,mes ,ta,ton ,tes...etc.

1 .Elle  met _______ jupe.                         4.Elles met __________ chaussures.

2.Je cherche ______ chat.                          5.Tu dessines _____ maison.

3. J’aime ____ famille.                              6.Il est dans ____ chambre.

5.Ajoutez : je,tu ;il ;elle,nous,vous,ils,elles

1.________ regardez un film.                     4.__________  regardons la télé.

2._______as un chat.                                   5._________ cherche mon stylo.

3.____ aimes ta mère.                                  6._________ jouent dans la cour.

6. Barrez l’ intrus :

1.La fleur,la rose,le champignon,les marguerites,le jasmin

2.Le chat,l’oiseau,la souris,le chou,le loup,le chien

3.La table,la chaise,le tapis,l’ours,la porte,le lit

4.La règle,le crayon,la gomme,le cahier,la fete

5.La robe,la chemise,le chapeau,le copain,le bonnet

 

 

 

docx
Додано
25 серпня 2018
Переглядів
246
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку