Контрольне аудіювання (письмово)

Про матеріал

перевірити вміння учнів слухати незнайомий текст та розуміти його (сприйняття й розуміння змісту, основної думки, образних висловів тощо); розвивати мовлення; виховувати спостережливість, допитливість

Перегляд файлу

Контрольна робота. Аудіювання (письмово)

Мета: перевірити вміння учнів слухати незнайомий текст та розуміти його (сприйняття й розуміння змісту, основної думки, образних висловів тощо); розвивати мовлення; виховувати спостережливість, допитливість.

Хід уроку

I. Організаційний момент

ІІ. Повідомлення теми, мети уроку

IIІ. Контрольне аудіювання

Гірке морозиво

- Петрику, ти це куди біжиш? 
- По морозиво, - похвалився хлопчик. 
- І я теж з'їла б... - зітхнула Оленка. - Та грошей зараз немає. 
- Ходімо, дам половину, - запропонував Петрик. - Тільки потім віддаш цілу. Згода? 

Оленка промовчала. Дуже вже хотілось їй морозива. А онде й лоток, біля якого товпилися люди. Тут діти побачили дідуся, який штурхав костуром по землі, наче щось шукав. 
- Дідуню, ви щось загубили? - спитала Оленка. 
- Ой, дітоньки, поспішав по ліки, та спіткнувся і розгубив гроші. А окуляри дома забув, у піджаку. 
- То ми вам допоможемо, - защебетала дівчинка і кинулась разом із Петриком збирати монети. 
- Ну, от і все. Тримайте, - передаючи гроші старому, мовив хлопчик. 
Дідусь подякував і пішов у бік аптеки, а діти - мерщій за морозивом. 
- Дві порції дайте, - задихавшись від бігу, попросив Петрик. 
- Як дві? У тебе ж грошей було тільки на одну, - здивувалась Оленка. 
- Т-с-с-с! Я, коли збирав монети, на одну наступив. Все одно дід недобачає. А нам зате обом по морозиву буде. 
- А якщо дідусеві на ліки не вистачить. Ти подумав? 
- Хе! Велике діло - двадцять копійок. А якби не ми, він би ще й досі шукав. 
- Який сором, - обличчя дівчинки зблідло. - Я не хочу такого морозива, - промовила рішуче. - Це гірке морозиво! 
А далі благально: - Тітонько, нам тільки одну дайте. Одну. 
Оленка схопила здачу і бігом до аптеки. 
- От чудна, - знизав плечима Петрик. - А говорила, морозива хоче.

(Михайло Конончук)

(217 слів)

 

Виконай завдання

 

І. Вибери правильну відповідь


1. З якою умовою Петрик згодився дати Оленці половину морозива? 
а) Вона віддасть гроші. 
б) Віддасть цілу порцію. 

в) Вгостив дівчинку безплатно.

2. Куди поспішав дідусь?

а) Поспішав по ліки.
б) Йшов погуляти. 

в) Поспішав до магазину.
3. Як діти допомогли дідусеві? 
а) Знайшли гроші. 
б) Купили ліки. 

в) Принесли окуляри.

4. Як вчинив Петрик? 
а) Віддав всі знайдені гроші. 
б) Віддав частину грошей.

в) Забрав собі всі гроші. 

ІІ. Дай розгорнуту відповідь

 

5. Скільки порцій морозива попросив Петрик у продавця?

_______________________________________________________________________

 

6. Чому Оленка відмовилась від морозива? 
______________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. Що зробила Оленка із знайденими грошима?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Як Петрик відреагував на вчинок дівчинки?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ІV. Підсумок уроку

— Які труднощі виникли під час написання контрольної роботи?

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Івченко Поліна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
4290
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку