Контрольні роботи, 11 клас. Рівень стандарту

Про матеріал
Матеріал містить 4 контрольні роботи для здобувачів освіти 11 класу за Програмою рівня стандарту.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 1 за розділами

«Золоті сторінки далеких епох», «Модернізм»

Варіант I

Напишіть твір на одну із поданих тем:

1. Тема кохання в трагедії Й.В.Гете «Фауст».

2. Проблема метафоричного світобачення в оповіданні Ф.Кафки «Перевтілення».

3. Зіткнення людини зі світовим абсурдом у романі А.Камю «Чума»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 2 за розділом

«Шедеври європейської лірики I половини XX ст.»

Варіант I

Початковий та середній рівні (по 1 балу за кожну правильну відповідь)

  1. Передчуття трагічної долі, любов і смерть стали провідними мотивами  у творчості..

а) Ґійома Аполлінера;  

б) Райнера Марії Рільке;   

в) Федеріко Ґарсіа Лорки;

г) Поля Верлена.

2. Давню поетичну форму — каліграми — відродив поет…

а) Федеріко Ґарсіа Лорка;

б) Райнер Марія Рільке;  

в) Гійом Аполлінер;

г) Волт Вітмен.

3. Художній образ у поезії  Ґійома Аполлінера «Міст Мірабо», що втілює одвічний рух життя є…

а) закохані; 

б) ніч; 

в) вода;

г) міст.

4. Головними  героями  вірша Ф. Ґарсіа Лорки «Про царівну Місяцівну» є:

а) Місяцівна і хлопчик; 

б) Місяцівна і принц;

в) Місяцівна і Чорний князь;

г) Місяцівна і Чорний принц.

5.  У збірці «Сонети до Орфея» Райнер Марія Рільке уславив…

а) природу, Творця і саме життя; 

б) звичаї і традиції слов'янських народів;

в) боротьбу за волю;

     г) кохання.

 

     6. Проблему війни і миру Ґійом Аполлінер порушує у збірці…

а) «Алкоголі»;

б) «Єресіарх і компанія»; 

в) «Рейнські вірші»;     

     г) «Каліграми»;

Достатній рівень (кожна правильна відповідь – 1,5 бала)

7. Проаналізуйте одну  з поезій розділу  «Шедеври європейської лірики I половини XX століття»

8. Назвіть основні мотиви творчості Федеріко Ґарсіа Лорки.

Високий рівень (3 бали – за грамотне розкриття теми)

9. Напишіть твір на одну з тем на вибір.

а) Новаторство Ґійома Аполлінера

б) За що Рільке називали Орфеєм XX століття

в) Який поетичний твір європейської лірики I половини XX століття вас найбільше вразив і чому?

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 3 за розділами

«Антиутопія у світовій літературі», «Проблема війни і миру в літературі XX ст.»

Варіант I

Напишіть твір на одну із поданих тем:

1. Чи актуальні питання роману Джорджа Оруелла «Скотоферма» сьогодні?

2. Чи можна вважати образ матінки Кураж пророчою метафорою майбутнього Німеччини (за драмою Б.Брехта «Матінка Кураж та її діти»)?

3. Чому оповідання Г.Белля має назву «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»?

4. Чому твір Пауля Целана «Фуга смерті» став емблемою Другої світової війни в поезії?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 4 за розділами

«Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини XX ст.», «Література другої половини XX – початку XXI ст.», «Сучасна література в юнацькому читанні»

Варіант I

Початковий та середній рівні (по 1 балу за кожну правильну відповідь)

  1. У творі Е.М.Гемінґвея «Старий і море» Сантьяго більше не снилися ані шторми, ані бійки; коли він засинав, то часто бачив уві сні:

а) дружину;   

б) левів;   

в) велику рибину;

г) свою молодість.

2. Одна з основних проблем твору Е.М.Гемінґвея «Старий і море»:

а) взаємини батьків і дітей;   

б) стосунки людини з природою;   

в) крах романтичних ілюзій;

г) утрата сенсу життя.

3. Чому старий чоловік, якого знайшов Пелайо, був дивний у творі Ґ.Ґарсіа Маркеса «Стариган з крилами»?

а) з крилами;   

б) дуже гарний;   

в) дуже потворний;

г) цікавий співрозмовник.

4. Який фінал твору Ґ.Ґарсіа Маркеса «Стариган з крилами»?

а) ангел помирає, не витримавши знущань;   

б) ангел залишився жити у Пелайо та Елісенди;   

в) ангел відлітає;

г) ангела забирає отець Гонзага.

5. Характерна ознака твору М.Павича «Скляний равлик»:

а) нульовий градус письма;

б) віртуальний історизм;

в) потік свідомості;

г) чоловіча та жіноча версії подій.

6. Твір М.Павича «Скляний равлик» є зразком літератури:

а) модернізму;

б) потоку свідомості;

в) постмодернізму;

г) екзистенціалізму.

Достатній рівень (кожна правильна відповідь – 1,5 бала)

7. Завершіть речення: «Драма-притча – це…».

8. Назвіть представників «драми абсурду».

Високий рівень (3 бали – за грамотне розкриття теми)

9. Напишіть есе на одну з тем на вибір.

а) Людина й природа у творі Е.М.Гемінгвея «Старий і море».

б) Основні духовні й естетичні ідеї, утілені в зарубіжній прозі другої половини XX ст. (із прикладами).

в) Цінність духовних уроків  класичної й сучасної літератури.  

 

 

docx
Додано
13 січня
Переглядів
553
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку