Контрольна робота № 6 з теми:
Додатні та від’ємні числа
1 варіант
Початковий і середній рівні (6 балів)
У завданнях 1–4 виберіть одну правильну, на ваш погляд, відповідь.
А |
Б |
В |
Г |
-5>2 |
-20<-40 |
-48<-36 |
0<-7 |
А |
Б |
В |
Г |
4>0 |
-5>4 |
7>-12 |
0>-4 |
А |
Б |
В |
Г |
-100, -200, 50 |
-200, -100, 50 |
50, -100, -200 |
50, -200, -100 |
А |
Б |
В |
Г |
-7; -8; -0,89; 2,56 |
7; -8; 0,89; -2,56 |
7; 8; 0,89; -2,56 |
7; 8; 0,89; 2,56 |
5. Установіть відповідність між виразом (1- 4) та його значенням (А - Д). Вставте потрібне слово в означенні.
1. Додатнє число завжди .............. від’ємноого. |
А. модулем числа |
2. Відстань в одиничних відрізках від початку відліку до даної точки називають................. . |
Б. більше |
3. З двох від’ємних чисел більше те, модуль якого .... |
В. менше |
4. Пряму, з обраним на ній початком відліку, одиничним відрізком та напрямом, називають .. . |
Г. координатою точки |
|
Д. координатною прямою |
Достатній рівень (3 бали)
6. Накреслити координатну пряму з одиничним відрізком 1 см (2 клітинки) і позначити на ній:
а) точки А(2), В(-3,5), С(-1), Z(-2), Е, F(3);
б) точку К і точку М, що має протилежну координату;
в) точки, модулі координат яких дорівнюють 5; 4,5; 0.
7. Дано числа 6; -9; 5,25; 2; 507; 9; -2,6; 1; 125; 0; -207; -5 .
а) Визначити, які з наведених чисел є натуральними; цілими, дробовими, додатними, від'ємними;
б)Знайти модулі наведених чисел.
Високий рівень (3 бали)
8. Відомо, що п < 0. Порівняти: а) |-п| і 3п; б) |п| і -п .
Контрольна робота № 6 з теми:
Додатні та від’ємні числа
2 варіант
Початковий і середній рівні (6 балів)
У завданнях 1–4 виберіть одну правильну, на ваш погляд, відповідь.
А |
Б |
В |
Г |
-4>3 |
-34<-9 |
-8>2 |
-7<-40 |
А |
Б |
В |
Г |
-55<-7 |
45>34 |
-67>67 |
-4<0 |
А |
Б |
В |
Г |
-50; 45; -190; 300 |
300;-50; 45; -190; |
-190; -50; 45; 300 |
-50; 45; 300; -190; |
А |
Б |
В |
Г |
6; -5; 0,23; -2,98. |
-6; -5; 0,23; 2,98. |
6; -5; -0,23; 2,98. |
-6; 5; 0,23;2,98. |
1. Пряму, з обраним на ній початком відліку, одиничним відрізком та напрямом, називають .. . |
А. більше |
2. З двох від’ємних чисел більше те, модуль якого .. |
Б. модулем числа |
3. Відстань в одиничних відрізках від початку відліку до даної точки називають... |
В. координатною прямою |
4. Додатнє число завжди ........ від’ємноого. |
Г. координатою точки |
|
Д. менше |
Достатній рівень (3 бали)
а) точки А(3), В(-2,5), С(-1), V(-6), Е(0) , F(3);
б) точку К і точку М, що має протилежну координату;
в) точки, модулі координат яких дорівнюють 2; 3,5; 0.
7. Дано числа 0; 7; -11; -3,8; 4; 239; 3; 11; -400; -4,4.
а) Визначити, які з наведених чисел є натуральними; цілими, дробовими, додатними, від'ємними;
б) Знайти модулі наведених чисел.
Високий рівень (3 бали)
8. Для яких значень а правильною є:
а) нерівність │-а│ > а;
б) рівність │а │= а ?
Контрольная работа № 6 по теме:
Положительные и отрицательные числа
3 вариант
Начальный и средний уровни (6 баллов)
В заданиях 1-4 выберите один правильный, с вашей точки зрения, ответ.
А |
Б |
В |
Г |
-59 |
59 |
33 |
-33 |
А |
Б |
В |
Г |
-27 |
27 |
43 |
-43 |
А |
Б |
В |
Г |
450; -200; -90 |
-200; -90; 450 |
-200; 450; -90 |
-90; -200; 450 |
А |
Б |
В |
Г |
8; -9; 0,99;- 3,67. |
-8; -9; -0,99; 3,67. |
8; 9; 0,99; 3,67. |
-8;- 9; -0,99; -3,67. |
1. Расстояние в единичных отрезках от начала отсчёта до данной точки называют... |
А. координатной |
2. Прямую, с выбранным на ней началом отсчёта, единичным отрезком и направлением называют... |
Б. модулем числа |
3. Положительное число всегда ... отрицательного. |
В. меньше |
4. Из двух отрицательных чисел больше то, модуль которого ... |
Г. больше |
|
Д. координатой точки |
Достаточный уровень (3 балла)
а) точки М(2); N ; P(-l); K(-2); F ; S(3);
б) точку А и точку В с противоположной координатой;
в) точки, модули координат которых равны 4; 1 ; 0.
7. Даны числа 5; 3; 7; -2 ; -309; ; 2,5; 3,125; 0; -5001; -3 .
а) определите, какие из приведенных чисел являються натуральными, целыми, дробными, положительными, отрицательными;
б) найдите модули даных чисел.
Высокий уровень (3 балла)
8. Для каких значений т правильным есть:
а) неравенство │-т│< 2т;
б) равенство │т│= - т?
Контрольная работа № 6 по теме:
Положительные и отрицательные числа
4 вариант
Начальный и средний уровни (6 баллов)
В заданиях 1-4 выберите один правильный, с вашей точки зрения, ответ.
А |
Б |
В |
Г |
-94 |
94 |
70 |
-70 |
А |
Б |
В |
Г |
79 |
-79 |
-53 |
53 |
А |
Б |
В |
Г |
-26 |
-72 |
26 |
72 |
А |
Б |
В |
Г |
13,51 |
-4,22 |
4,22 |
-34 |
1.Положительное число всегда ... отрицательного. |
А. координатой точки |
2.Прямую, с выбранным на ней началом отсчёта, единичным отрезком и направлением называют... |
Б. больше |
3.Из двух отрицательных чисел больше то, модуль которого ... |
В. меньше |
4.Расстояние в единичных отрезках от начала отсчёта до данной точки называют... |
Г. модулем числа |
|
Д. координатной |
Достаточный уровень (3 балла)
а) точки А(3), В(-4,5), С(-2), D(-3), E, F(4,5);
б) точку М и точку К с противоположной координатой;
в) точки, модули координат которых равняются 3,5; 4; 0.
а) определите, какие из приведенных чисел являються натуральными, целыми, дробными, положительными, отрицательными;
б) найдите модули даных чисел.
Высокий уровень (3 балла)