Контрольні роботи з математики, 6 клас

Про матеріал
Контрольна робота з математики для учнів 6-го класу. Не має розв'язків в інтернеті а також друкованих розв'язників.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 6  з теми:

Додатні та відємні числа

 1 варіант

Початковий і середній рівні (6 балів)

У завданнях 1–4 виберіть одну правильну, на ваш погляд, відповідь.

  1. Вкажіть вірну нерівність:

А

Б

В

Г

-5>2

-20<-40

-48<-36

0<-7

  1. Вкажіть невірну нерівність:

А

Б

В

Г

4>0

-5>4

7>-12

0>-4

  1. Розташуйте в порядку зростання  числа:   -100, -200, 50:

А

Б

В

Г

-100, -200, 50

-200, -100, 50

50, -100, -200

50, -200, -100

 

 

 

  1. Напишіть числа,  протилежні  числам:  -7;   8;   -0,89;   2,56.

А

Б

В

Г

-7; -8; -0,89; 2,56

7; -8; 0,89; -2,56

7; 8; 0,89; -2,56

7; 8; 0,89; 2,56

 

 

 

5. Установіть відповідність між виразом (1- 4) та його значенням (А - Д).  Вставте потрібне слово в означенні.

1. Додатнє  число завжди .............. відємноого.

А. модулем числа

2. Відстань в одиничних відрізках від початку відліку до даної  точки називають................. .             

Б. більше

3. З двох відємних чисел більше те, модуль якого ....

В. менше

4. Пряму,  з обраним на ній початком відліку, одиничним відрізком та напрямом,  називають .. .

Г. координатою точки

 

Д. координатною прямою   


Достатній рівень (3 бали)

6. Накреслити координатну пряму з оди­ничним відрізком 1 см (2 клітинки) і позначити на ній:

а) точки  А(2),  В(-3,5),  С(-1),   Z(-2),    Е,   F(3);

б)  точку К   і точку М, що має протилежну координату;

в)  точки,  модулі  координат  яких  дорівнюють  5;   4,5;  0.

 

7. Дано числа     6;  -9;  5,25;  2;  507;  9;  -2,6;  1;  125;  0;  -207;  -5 .

а) Визначити, які з  наведених чисел є натуральними;  цілими,  дробовими, додатними,  від'ємними;

б)Знайти модулі наведених чисел.

Високий рівень (3 бали) 

8. Відомо, що п < 0. Порівняти: а) |-п| і 3п;  б) |п|  і -п .

Контрольна робота № 6 з теми:

Додатні та відємні числа

2 варіант

Початковий і середній рівні (6 балів)

У завданнях 1–4 виберіть одну правильну, на ваш погляд, відповідь.

  1. Вкажіть вірну нерівність:

А

Б

В

Г

-4>3

-34<-9

-8>2

-7<-40

  1. Вкажіть невірну нерівність:

А

Б

В

Г

-55<-7

45>34

-67>67

-4<0

  1. Розташуйте в порядку зростання  числа:   -50; 45; -190; 300

А

Б

В

Г

 -50; 45; -190; 300

300;-50; 45; -190;

-190; -50; 45; 300

-50;  45;  300;     -190;

  1. Напишіть числа,  протилежні  числам:  -6;   5;   -0,23;   2,98.

А

Б

В

Г

6; -5;  0,23; -2,98.

-6; -5;  0,23; 2,98.

6; -5; -0,23;  2,98.

-6; 5; 0,23;2,98.

  1. Установіть відповідність між виразом  (1-4) та його значенням  (А-Д). Вставте потрібне слово в означенні. 

1. Пряму, з обраним на ній початком відліку, одиничним відрізком та напрямом,  називають .. .

А. більше

2. З двох від’ємних чисел більше те, модуль якого ..

Б. модулем числа 

3. Відстань в одиничних відрізках від початку відліку до даної  точки  називають...

В. координатною прямою

4. Додатнє  число завжди ........ від’ємноого.

Г. координатою точки

 

Д. менше

Достатній рівень (3 бали)

  1. Накреслити координатну пряму з одиничним відрізком 1 см (2 клітинки)  і   позначити на ній:

а)  точки  А(3),  В(-2,5),  С(-1),  V(-6),  Е(0) ,  F(3);

б) точку К   і точку М,  що має протилежну координату;

в) точки, модулі координат яких дорівнюють 2; 3,5; 0.

7.  Дано числа   0;  7;  -11;  -3,8;   4;   239;  3;   11;  -400;  -4,4.

а)  Визначити,  які з наведених чисел є натуральними;  цілими,  дробовими, додатними,  від'ємними;

б) Знайти модулі наведених чисел.

Високий рівень (3 бали) 

8.  Для яких значень а правильною  є:

а) нерівність │-а│ > а;

б) рівність │а │= а ?

 

 

 

Контрольная работа 6  по теме:

Положительные и отрицательные числа

3 вариант

Начальный и средний уровни (6 баллов)

В заданиях 1-4 выберите один правильный, с вашей точки зрения, ответ.

  1. Укажите верное неравенство:

А

Б

В

Г

-59

59

33

-33

  1. Укажите неверное неравенство:

  А

Б

В

Г

-27

27

43

-43

  1. Расположите в порядке возрастания числа: -90, -200,  450.

А 

Б

В

Г

450; -200; -90

-200; -90; 450

-200; 450; -90

-90; -200; 450

  1. Напишите числа,  противоположные числам: -8;  9; -0,99;  3,67.

А

Б

В

Г

8; -9; 0,99;- 3,67.

-8; -9; -0,99; 3,67.

8; 9; 0,99; 3,67.

-8;- 9;  -0,99;     -3,67.

  1. Установите соответствие между выражением (1-4) и его значением  (А - Д). Вставьте нужное слово в определении..

1. Расстояние в единичных отрезках от начала отсчёта до данной точки называют...

А. координатной

2. Прямую, с выбранным на ней началом отсчёта, единичным отрезком и направлением называют...

Б. модулем числа

3. Положительное число всегда ... отрицательного.

В. меньше

4. Из двух отрицательных чисел больше то, модуль которого ... 

Г. больше

 

Д. координатой точки

Достаточный уровень (3 балла) 

  1. Начертите  координатную  прямую   с единичным  отрезком  1,5 см (3 клеточки) и отметьте на ней:

а) точки  М(2);  N ;  P(-l);  K(-2);   F ;  S(3);

б) точку   А  и  точку В  с противоположной  координатой;

в) точки,  модули  координат которых  равны  4; 1 ; 0.

7.  Даны  числа   5;  3;  7;  -2 ;  -309;    ;  2,5;  3,125;  0;  -5001;  -3 . 

а)  определите, какие  из приведенных  чисел являються  натуральными,  целыми,  дробными,  положительными,  отрицательными;

б)  найдите модули  даных  чисел.

Высокий уровень (3 балла) 

8. Для каких  значений  т  правильным  есть:

а) неравенство   -т│< 2т;

б) равенство  т│= - т?

 

Контрольная работа № 6   по теме:

Положительные и отрицательные числа

4 вариант

Начальный и средний уровни (6 баллов)

В заданиях 1-4 выберите один правильный, с вашей точки зрения, ответ.

  1. Укажите верное неравенство:

А

Б

В

Г

-94

94

70

-70

 

 

 

  1. Укажите неверное неравенство:

А 

Б

В

Г

79

-79

-53

53

  1. Расположите в порядке возрастания числа -100, -200, 50:

А

Б

В

Г

-26

-72

26

72

  1. Решите  уравнение:   5,23 +x+(-9,45)=0

А

Б

В

Г

13,51

-4,22

 4,22

-34

  1. Установите соответствие между выражением (1- 4) и его значением (А-Д).  Вставьте нужное слово в определении.

1.Положительное число всегда ... отрицательного.

А.  координатой точки

2.Прямую, с выбранным на ней началом отсчёта, единичным отрезком и направлением называют...

Б. больше

3.Из двух отрицательных чисел больше то, модуль которого ...

В. меньше

4.Расстояние в единичных отрезках от начала отсчёта до данной точки называют...

Г.  модулем числа

 

Д.  координатной 


Достаточный уровень (3 балла)

  1. Начертите  координатную  прямую  с  единичным отрезком  1 см (2 клеточки) и  отметьте  на ней:

а) точки  А(3),  В(-4,5),  С(-2),  D(-3),  E,  F(4,5);

б) точку  М  и  точку  К  с  противоположной  координатой;

в) точки,  модули  координат которых  равняются  3,5;   4;   0.

  1. Даны  числа   4;  2;  9;  -1 ;  -408;    ;  6,5;  3,345;  0;  -905;  -6 . 

а)  определите,  какие  из приведенных  чисел являються  натуральными,  целыми,  дробными,  положительными,  отрицательными;

б)  найдите модули  даных  чисел.

Высокий уровень (3 балла)

  1. Известно,  что m < 0.  Сравните: а) |-m| і 4m;  б)  |m|  і -m .

 

docx
Додано
5 вересня 2019
Переглядів
3514
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку