Контрольні роботи з математики для учнів 2 класу

Про матеріал


Публікація вміщує орієнтовні зразки тематичних контрольних робіт з математики у двох варіантах, які проводяться у 2 класі протягом року за підручником: Богданович М.В.,Математика, 2 клас. Контрольні роботи допоможуть вчителю перевірити обчислювальні уміння і навички учнів, вміння логічно мислити під час розв'язування задач, виконувати дії з іменованими числами, працювати над геометричним матеріалом.

Перегляд файлу

Контрольні роботи з математики

для 2 класу

 

Контрольна робота №1
(Тема «Повторення матеріалу»)

1 варіант

1. Математичний диктант.

Записати число:
яке йде за числом 7;
яке передує числу 4;
яке складається з 1дес. 5од.;
сусідів числа 3.

2. Знайти значення виразів:

7 – 6                    10 – 5 + 3
4 + 5                    0 + 9 – 8
9 – 3                    18 – 8 + 6
3 + 2                    14 + 1 – 10

3. Розв’язати задачу:

Світлані 8 років, а Оксана – на 2 роки старша. Скільки років Оксані?

4. Накреслити відрізок завдовжки 6 см.

Додаткова задача:

У хатинці живуть коза і семеро козенят. Скільки тварин живе у хатинці?

2 варіант

1. Математичний диктант.

Записати число:
яке йде за числом 6;
яке передує числу 9;
яке складається з 1дес. 7од.;
сусідів числа 4.

2. Знайти значення виразів:

8 – 5                     10 – 6 + 5
2 + 5                     0 + 7 – 4
7 – 6                     19 – 9 + 5
4 + 3                     16 + 1 – 10

3. Розв’язати задачу:

Братові 7 років, а сестра – на 3 роки молодша. Скільки років сестрі?

4. Накреслити відрізок завдовжки 5 см.

Додаткова задача:

У ліфті їхало четверо людей. На третьому поверсі ліфт зупинився і двоє людей вийшло. Скільки людей залишилося у ліфті?

 

Контрольна робота №2
(Тема «Таблиці додавання і віднімання чисел.
Задачі на дві дії. Дужки»)

1 варіант

1. Знайти значення виразів:

8 – 2 + 7                  13 – (5 + 4)
3 + 8 – 6                  8 + (15 – 7)
14 – 6 + 5                (7 + 6) – 8
9 + 4 – 7                  7 + (5 + 1)

2. Виконати завдання:

Знайти різницю 12 – а, якщо а = 8.
Знайти суму 7 + а, якщо а = 9.

3. Розв’язати задачу:

У ящику було 12 кг печива. До обіду продали 4 кг печива, а після обіду 5 кг. Скільки кілограмів печива залишилося?

Додаткове завдання:

Вставити пропущені числа, щоб відповіді були правильними:

4 + 2 + … = 10                  3 + … + 2 = 10
8 – 3 – … = 2                    10 – … – 7 = 1
… – 2 – 3 = 5                    6 + … + 3 = 9

2 варіант

1. Знайти значення виразів:

9 – 2 + 6 12 – (5 + 3)
3 + 8 – 5 7 + (15 – 8)
15 – 6 + 4 (7 + 6) – 9
9 + 5 – 7 8 + (4 + 1)

2. Виконати завдання:

Знайти різницю 11 – а, якщо а = 6.
Знайти суму 8 + а, якщо а = 7.

3. Розв’язати задачу:

На озері плавало 12 лебедів. Спочатку на берег вийшло 5 лебедів, а потім ще 4. Скільки лебедів залишилося плавати?

Додаткове завдання:

Вставити пропущені числа, щоб відповіді були правильними:

7 + 1 + … = 10                 5 + … + 1 = 10
9 – 1 – … = 3                   10 – … – 4 = 2
… – 4 – 3 = 2                   5 + … + 3 = 8

 

Контрольна робота №3
(Тема «Нумерація чисел від 21 до 100»)

1 варіант

1. Знайти значення виразів:

60 + 4                  80 – 1 – 9
77 – 1                  8 + 30 + 1
89 – 80                66 – 6 + 10
69 + 1                  90 – 60 – 20
75 – 5                  90 – (60 – 20)

2. Розв’язати задачу:

У трьох коробках 90 цукерок. У першій коробці 30 цукерок, у другій – 40. Скільки цукерок у третій коробці?

3. Накреслити відрізок завдовжки 1дм 1см.


Додаткове завдання:

Розмістити числа у порядку зростання:
7, 21, 12, 2, 70, 72, 27.
Підкреслити двоцифрові числа.

2 варіант

1. Знайти значення виразів:

50 + 3                    70 – 1 – 9
86 – 1                    4 + 40 + 1
98 – 90                   35 – 5 + 10
59 + 1                    80 – 50 – 20
64 – 4                    80 – (50 – 20)

2. Розв’язати задачу:

Три білочки знайшли 80 горіхів. Перша знайшла 40 горіхів, друга – 20. Скільки горіхів знайшла третя білочка?

3. Накреслити відрізок завдовжки 1дм 2см.


Додаткове завдання:

Розмістити числа у порядку спадання:
9, 99, 29, 2, 89, 90, 8.
Підкреслити двоцифрові числа.

 

 

 

Контрольна робота з математики №4

(підсумкова за І семестр)

1 варіант

1. Математичний диктант.

Знайти:
- суму чисел 8 і 6;
- різницю чисел 30 і 10;
- 10 збільшити на 4;
- 12 зменшити на 1;
- записати сусідів числа 46.

2. Знайти значення виразів:

50 + 3               12 – 7 + 6
98 – 90              16 – ( 10 – 4 )
80 – 1                90 – 60 – 20
23 + 52              47 – 15 + 2

3. Розв’язати задачу:

Бабуся спекла 16 булочок. Сашко з’їв 6 булочок, а Тетянка – 3 булочки. Скільки булочок залишилось?

4. Накреслити два відрізки. Довжина першого – 6 см, а довжина другого – на 2 см менша.

2 варіант

1. Математичний диктант.

Знайти:
- суму чисел 8 і 6;
- різницю чисел 30 і 10;
- 10 збільшити на 4;
- 12 зменшити на 1;
- записати сусідів числа 46.

2. Знайти значення виразів:

60 + 4                   16 – 9 + 5
49 – 40                 14 – ( 10 – 6 )
50 – 1                   80 – 50 – 10
34 + 23                 58 – 14 + 2

3. Розв’язати задачу:

Мама купила 12 мандаринів. Дочка з’їла 3 мандарина, а син – 4 мандарина. Скільки мандаринів залишилось?

4. Накреслити два відрізки. Довжина першого – 4 см, а довжина другого – на 3 см більша.

 

Контрольна робота №5
(Тема «Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел
з переходом через десяток»)

1 варіант

1. Знайти значення виразів:
70 – 3                     80 – 34
72 + 8                     23 + 37
34 – 9                     57 + 18
26 + 8                     43 – 17

2. Розв’язати задачу:
З першого вулика взяли 23 кг меду, із другого – на 6 кг більше, ніж з першого, а з третього – на 12кг менше, ніж з другого. Скільки меду взяли з третього вулика?

3. Розв’язати задачу:
В першій бочці було 59 л води, а в другій – 35 л. На скільки літрів води більше у першій бочці, ніж у другій?

Додатково:
Виконати завдання:
Записати вирази і розв’язати їх:

Суму чисел 35 і 40 зменшити на 12.
Різницю чисел 64 і 14 збільшити на 9.
Число 37 збільшити на суму чисел 40 і 3.
Число 80 зменшити на різницю чисел 34 і 4.

2 варіант

1. Знайти значення виразів:
80 – 4                     60 – 35
64 + 6                     24 + 26
24 – 9                     47 + 27
35 + 9                     56 – 29

2. Розв’язати задачу:
Маса ягняти 7 кг, теляти – на 22 кг більша, ніж ягняти, а поросяти – на 10 кг менша, ніж теляти. Яка маса поросяти?

3. Розв’язати задачу:
Довжина зеленої смужки дорівнює 49 см, а червоної – 25 см. На скільки сантиметрів зелена смужка довша, ніж червона?

Додатково:
Виконати завдання:
Записати вирази і розв’язати їх:

Суму чисел 57 і 20 зменшити на 35.
Різницю чисел 47 і 17 збільшити на 6.
Число 26 збільшити на суму чисел 30 і 4.
Число 60 зменшити на різницю чисел 47 і 7.

 

Контрольна робота №6
(Тема «Множення числа 2 і ділення на 2»)

1 варіант

1. Математичний диктант
Знайти:
- добуток чисел 2 і 8;
- суму чисел 2 і 9;
- різницю чисел 14 і 2;
- частку чисел 18 і 2.

2. Знайти значення виразів:
2 . 6 + 9                     45 – 17
2 . 9 – 13                   50 – 36
8 : 2 – 4                     90 – 19 + 22
6 : 2 +15                    90 – (19 + 22)

3. Розв’язати задачу:
У 7 банок налили по 2 л води. Скільки всього літрів води налили в банки?

4. Розв’язати задачу:
Двоє хлопчиків поділили порівну 14 цукерок. Скільки цукерок дісталося кожному хлопчику?

5. Накреслити один відрізок 11см, а інший – на 5см коротший.

 

2 варіант

 
1. Математичний диктант
Знайти:
- добуток чисел 2 і 9;
- суму чисел 2 і 6;
- різницю чисел 18 і 2;
- частку чисел 14 і 2.


2. Знайти значення виразів:
2 . 7 + 8                          36 – 18
2 . 6 – 11                        70 – 29
10 : 2 – 5                        70 – 23 + 38
12 : 2 + 27                      70 – (23 + 38)


3. Розв’язати задачу:
Черговий поклав зошити на 5 парт, по 2 зошити на кожну парту. Скільки всього зошитів поклав черговий на парти?

4. Розв’язати задачу:
16 л соку розлили у дві каструлі порівну. Скільки літрів соку налили в кожну каструлю?

5. Накреслити один відрізок 6см, а інший – на 5см довший.

Додатково:
Скласти вирази і знайти їх значення:
Добуток чисел 2 і 4 збільшити на 19
Частку чисел 16 і 2 збільшити на 45
20 зменшити на добуток чисел 2 і 8
11 збільшити на частку чисел 18 і 2

 

Контрольна робота №7
(Тема «Множення числа 3 і ділення на 3»)

1 варіант

1. Записати вирази і обчислити їх значення:
Добуток чисел 2 і 8 зменшити на 9.
Частку чисел 27 і 3 збільшити на 15.
Суму чисел 20 і 4 поділити на 3.
Різницю чисел 20 і 8 поділити на 2.

2. Знайти значення виразів:
2 . 4 + 23                              (37 – 13) : 3
3 . (3 + 5)                              64 – (18 + 9)
16 : 2 + 37                             64 – 18 + 9

3. Розв’язати задачу:
Три однакові шапочки коштують 24 грн. Скільки гривень коштує одна шапочка?

4. Розв’язати задачу:
Мама купила 3 пакети борошна по 2 кг в кожному і 8 кг цукру. Скільки кілограмів продуктів купила мама?

5. Накреслити відрізок 12 см і поділити його на три рівні частини.

2 варіант

1. Записати вирази і обчислити їх значення:
Добуток чисел 2 і 7 зменшити на 8.
Частку чисел 24 і 3 збільшити на 18.
Суму чисел 10 і 5 поділити на 3.
Різницю чисел 20 і 4 поділити на 2.

 

2. Знайти значення виразів:
2 . 3 + 28                       (49 – 22) : 3  

3 . (4 + 3)                       75 – (29 + 7)
14 : 2 + 38                      75 – 29 + 7

3. Розв’язати задачу:
Три однакові ручки коштують 18 грн. Скільки гривень коштує одна ручка?

4. Розв’язати задачу:
Тато купив 4 сітки моркви по 2 кг в кожній і 5 кг капусти. Скільки кілограмів овочів купив тато?

5. Накреслити відрізок 9 см і поділити його на три рівні частини.

Додатково:
Знайти значення виразів:
12 : 3 + 6 + 4                      21 : 3 – 5 + 24
27 : 3 + 9 + 9                      18 : 3 + 4 – 10
24 : 3 – 6 + 30                     9 : 3 + 28 – 7
15 : 3 + 15 – 8                     27 : 3 + 18 – 10

 

Контрольна робота №8
(Тема «Арифметичні дії множення і ділення»)

1 варіант

1. Знайти значення виразів:

(12 + 12) : 4                     50 – 15 + 9
37 + 25 : 5                       67 – 8 – 30
32 : 4 : 2                          20 – 12 : 2
2 . 2 . 9                            5 . 7 + 3 . 6

2. Розв’язати задачу:

Посадили 12 каштанів, а кленів – у 3 рази менше. Скільки всього посадили дерев?

3. Виконати завдання:

1) З прикладу на множення 5 . 4 = 20 скласти два приклади на ділення.

2) Знайти половину і чверть числа 16.

3) Накреслити один відрізок завдовжки 3см, а інший – у 4 рази довший.

2 варіант

1. Знайти значення виразів:

(16 + 16) : 4                         60 – 15 + 8
38 + 35 : 5                           77 – 9 – 40
36 : 4 : 3                              22 – 14 : 2
2 . 2 . 6                                5 . 3 + 4 . 7

2. Розв’язати задачу:

Посадили 5 кущів смородини, а порічок – у 4 рази більше. Скільки всього посадили кущів?

3. Виконати завдання:

1) З прикладу на множення 5 . 6 = 30 скласти два приклади на ділення.

2) Знайти третину і чверть числа 24.

3) Накреслити один відрізок завдовжки 12см, а інший – у 3 рази коротший.

Додатково:

4м 5дм = … дм                         6м 3дм = … дм
7дм 3см = … см                        6дм 2см = … см
42дм = … м … дм                     35дм = … м … дм

 

Підсумкова контрольна робота №9 з математики

1 варіант

1. Записати вирази і обчислити їх значення:

Частку чисел 8 і 2 збільшити на 9.
Добуток чисел 3 і 8 зменшити на 7.
Число 60 зменшити на добуток чисел 5 і 7.
Суму чисел 20 і 8 зменшити в 4 рази.

2. Знайти значення виразів:

43 + 55                 70 – 7
39 – 20                 15 + 9

 44          53           70
 39          26           28
3. Розв’язати задачу:

Учні виїхали на екскурсію. У першому автобусі їхало 35 дітей, у другому – 27 дітей. А в третьому на 12 дітей менше, ніж у першому і другому автобусах разом. Скільки учнів їхало в третьому автобусі?

4. Накреслити квадрат зі стороною 3см.

2 варіант

1. Записати вирази і обчислити їх значення:

Частку чисел 18 і 2 збільшити на 7.
Добуток чисел 3 і 7 зменшити на 5.
Число 70 зменшити на добуток чисел 5 і 9.
Суму чисел 20 і 4 зменшити в 4 рази.

2. Знайти значення виразів:

27 + 42 50 – 6
64 – 30 19 + 6

55         44         80
28         17         36

3. Розв’язати задачу:

Діти збирали лісові горішки. Іванко зірвав 27 горіхів, Тетянка – 26 горішків. А Петрик зірвав на 13 горішків менше, ніж Іванко і Тетянка разом. Скільки горішків зірвав Петрик?

4. Накреслити квадрат зі стороною 4см.

 

docx
Додано
24 липня 2018
Переглядів
13819
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку