Публікація вміщує орієнтовні зразки тематичних контрольних робіт з математики у двох варіантах, які проводяться у 2 класі протягом року за підручником: Богданович М.В.,Математика, 2 клас. Контрольні роботи допоможуть вчителю перевірити обчислювальні уміння і навички учнів, вміння логічно мислити під час розв'язування задач, виконувати дії з іменованими числами, працювати над геометричним матеріалом.
Контрольні роботи з математики
для 2 класу
Контрольна робота №1 1 варіант 1. Математичний диктант.
Записати число: 2. Знайти значення виразів:
7 – 6 10 – 5 + 3 3. Розв’язати задачу: Світлані 8 років, а Оксана – на 2 роки старша. Скільки років Оксані? 4. Накреслити відрізок завдовжки 6 см. Додаткова задача: У хатинці живуть коза і семеро козенят. Скільки тварин живе у хатинці? 2 варіант 1. Математичний диктант.
Записати число: 2. Знайти значення виразів:
8 – 5 10 – 6 + 5 3. Розв’язати задачу: Братові 7 років, а сестра – на 3 роки молодша. Скільки років сестрі? 4. Накреслити відрізок завдовжки 5 см. Додаткова задача: У ліфті їхало четверо людей. На третьому поверсі ліфт зупинився і двоє людей вийшло. Скільки людей залишилося у ліфті?
Контрольна робота №2 1 варіант 1. Знайти значення виразів:
8 – 2 + 7 13 – (5 + 4) 2. Виконати завдання:
Знайти різницю 12 – а, якщо а = 8. 3. Розв’язати задачу: У ящику було 12 кг печива. До обіду продали 4 кг печива, а після обіду 5 кг. Скільки кілограмів печива залишилося? Додаткове завдання: Вставити пропущені числа, щоб відповіді були правильними:
4 + 2 + … = 10 3 + … + 2 = 10 2 варіант 1. Знайти значення виразів:
9 – 2 + 6 12 – (5 + 3) 2. Виконати завдання:
Знайти різницю 11 – а, якщо а = 6. 3. Розв’язати задачу: На озері плавало 12 лебедів. Спочатку на берег вийшло 5 лебедів, а потім ще 4. Скільки лебедів залишилося плавати? Додаткове завдання: Вставити пропущені числа, щоб відповіді були правильними:
7 + 1 + … = 10 5 + … + 1 = 10
Контрольна робота №3 1 варіант 1. Знайти значення виразів:
60 + 4 80 – 1 – 9 2. Розв’язати задачу: У трьох коробках 90 цукерок. У першій коробці 30 цукерок, у другій – 40. Скільки цукерок у третій коробці? 3. Накреслити відрізок завдовжки 1дм 1см.
Розмістити числа у порядку зростання: 2 варіант 1. Знайти значення виразів:
50 + 3 70 – 1 – 9 2. Розв’язати задачу: Три білочки знайшли 80 горіхів. Перша знайшла 40 горіхів, друга – 20. Скільки горіхів знайшла третя білочка? 3. Накреслити відрізок завдовжки 1дм 2см.
Розмістити числа у порядку спадання:
Контрольна робота з математики №4 (підсумкова за І семестр) 1 варіант 1. Математичний диктант.
Знайти: 2. Знайти значення виразів:
50 + 3 12 – 7 + 6 3. Розв’язати задачу:
Бабуся спекла 16 булочок. Сашко з’їв 6 булочок, а Тетянка – 3 булочки. Скільки булочок залишилось? 2 варіант 1. Математичний диктант.
Знайти: 2. Знайти значення виразів:
60 + 4 16 – 9 + 5 3. Розв’язати задачу:
Мама купила 12 мандаринів. Дочка з’їла 3 мандарина, а син – 4 мандарина. Скільки мандаринів залишилось?
Контрольна робота №5 1 варіант
1. Знайти значення виразів:
2. Розв’язати задачу:
3. Розв’язати задачу:
Додатково:
Суму чисел 35 і 40 зменшити на 12. 2 варіант
1. Знайти значення виразів:
2. Розв’язати задачу:
3. Розв’язати задачу:
Додатково:
Контрольна робота №6 1 варіант
1. Математичний диктант
2. Знайти значення виразів:
3. Розв’язати задачу:
4. Розв’язати задачу: 5. Накреслити один відрізок 11см, а інший – на 5см коротший.
2 варіант
4. Розв’язати задачу: 5. Накреслити один відрізок 6см, а інший – на 5см довший.
Додатково:
Контрольна робота №7 1 варіант
1. Записати вирази і обчислити їх значення:
2. Знайти значення виразів:
4. Розв’язати задачу: 5. Накреслити відрізок 12 см і поділити його на три рівні частини. 2 варіант
1. Записати вирази і обчислити їх значення:
2. Знайти значення виразів:
3 . (4 + 3) 75 – (29 + 7)
4. Розв’язати задачу: 5. Накреслити відрізок 9 см і поділити його на три рівні частини.
Додатково:
Контрольна робота №8 1 варіант
1. Знайти значення виразів: 2. Розв’язати задачу: Посадили 12 каштанів, а кленів – у 3 рази менше. Скільки всього посадили дерев? 3. Виконати завдання: 1) З прикладу на множення 5 . 4 = 20 скласти два приклади на ділення. 2) Знайти половину і чверть числа 16. 3) Накреслити один відрізок завдовжки 3см, а інший – у 4 рази довший. 2 варіант
1. Знайти значення виразів: 2. Розв’язати задачу: Посадили 5 кущів смородини, а порічок – у 4 рази більше. Скільки всього посадили кущів? 3. Виконати завдання: 1) З прикладу на множення 5 . 6 = 30 скласти два приклади на ділення. 2) Знайти третину і чверть числа 24. 3) Накреслити один відрізок завдовжки 12см, а інший – у 3 рази коротший. Додатково:
4м 5дм = … дм 6м 3дм = … дм
Підсумкова контрольна робота №9 з математики 1 варіант 1. Записати вирази і обчислити їх значення:
Частку чисел 8 і 2 збільшити на 9. 2. Знайти значення виразів:
43 + 55 70 – 7
44 53 70 Учні виїхали на екскурсію. У першому автобусі їхало 35 дітей, у другому – 27 дітей. А в третьому на 12 дітей менше, ніж у першому і другому автобусах разом. Скільки учнів їхало в третьому автобусі? 4. Накреслити квадрат зі стороною 3см. 2 варіант 1. Записати вирази і обчислити їх значення:
Частку чисел 18 і 2 збільшити на 7. 2. Знайти значення виразів:
27 + 42 50 – 6
55 44 80 3. Розв’язати задачу: Діти збирали лісові горішки. Іванко зірвав 27 горіхів, Тетянка – 26 горішків. А Петрик зірвав на 13 горішків менше, ніж Іванко і Тетянка разом. Скільки горішків зірвав Петрик? 4. Накреслити квадрат зі стороною 4см. |