Контрольні роботи з математики Ісеместр( 4кл до підручника Богданович М.В.)

Про матеріал

Матеріали контрольних робіт підібрані для виявлення знань та вмінь учнів, згідно вимог контролю оцінювання з математики у 4 класі. Деякі завдання дозволяють учителю, самостійно , на свій розсуд їх урізноманітнити.

Перегляд файлу

Дата_______________

Тема. Підсумкова перевірка. Тематична контрольна робота №1

Мета: перевірити навички письмового додавання, віднімання, множення і ділення, вміння розв’язувати задачі, знаходити число за його частиною і частину від числа; виховувати культуру оформлення письмових робіт.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ

Варіант 1

1.Задача

З першої ділянки зібрали 240 кг картоплі, а з другої — у 2 рази менше. Всю картоплю розклали в 6 однакових мішків. Скільки кілограмів картоплі в кожному мішку?

2. Обчисліть:

899 – (542 + 83)            316 – 240 : 3             209 • 4     

3. 4м 2 дм : 6

4. Розв’яжіть рівняння:

950 – х = 370

5. Геометричний матеріал.

Ширина прямокутника 6 см, а довжина – на 2 см більша. Знайди периметр прямокутника. Побудуй цей прямокутник.

6. Творче завдання

Перший доданок більший від другого в 4 рази. Чому дорівнює сума цих чисел, якщо перший доданок — число 60?

Варіант 2

1.Задача

З першої ділянки зібрали 120 кг яблук, а з другої в 4 рази більше. Всі яблука поклали в 30 однакових ящиків. Скільки кілограмів яблук в кожному ящику?             

2.Обчисліть:

525 – (408 – 113)                                             309 • 3

3. 4м 2 дм – 6 дм

4. Розв’яжіть рівняння:

Х – 320 = 460

5. Геометричний матеріал.

Довжина прямокутника 7 см, а ширина -  на  2 см менша. Знайди периметр прямокутника. Побудуй цей прямокутник.

6. Творче завдання

У першому сувої тканини в 4 рази менше, ніж у другому. Скільки метрів тканини в обох сувоях разом якщо у першому сувої 28 м тканини?

III. ПІДСУМОК УРОКУ

— Чи вдалося успішно впоратися з усіма завданнями контрольної роботи?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота 1.

Варіант 1

  1. Обчисли письмово:

455+213=            

635-174=

  1. Розв’яжи рівняння:

Х-300=122      64:х=8

  1. Накресли відрізок АВ довжиною 18мм. Познач на ньому точку Р, так щоб відрізок АР дорівнював    відрізка АВ.
  2. Розв’яжи задачу.

Вчитель підбирає на свій розсуд

  1. Творче завдання

Вчитель підбирає на свій розсуд

Варіант 2

  1. Обчисли письмово:

355+413=            

815-128=

  1. Розв’яжи рівняння:

Х-200=322      45:х=9

  1. Накресли відрізок АВ довжиною 24мм. Познач на ньому точку С, так щоб відрізок АС дорівнював    відрізка АВ.
  2. Розв’яжи задачу.

Вчитель підбирає на свій розсуд

  1. Творче завдання

Вчитель підбирає на свій розсуд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу фиксики                Контрольна робота 3           Варіант 1

Мета: перевірити  сформовані вміння знань з теми «Додавання та віднімання багатоцифрових чисел. Робота над іменованими числами»

  1. Обчисли письмово:

72 420 –(11 725-9 428)=

2.Розвяжи рівняння:

Х+34 013=764354

3. Запиши у кілограмах: 48 000г,3ц25кг;

                  у копійках:3грн, 25грн5к;                 у секундах: 2хв; 3хв12с;                  у метрах: 10км, 6км 55м

4.Знайди значення виразу а+в, якщо

 а= 240 148, а в=12 067

5. В три магазини завезли 10 580кг мандарин. У перший та другий завезли-8 350кг, у другий та третій - 6 180кг.

Скільки мандарин завезли у перший магазин?

6. Творче завдання .

Сума двох чисел дорівнює 40. Перше з них 8. Знайди друге число.

                  Варіант 2

   1.Обчисли письмово:

7 807-(3655 +977)=

2.Розвяжи рівняння:

Х - 34 013=764354

3.Запиши у кілограмах: 45 000г,2ц35кг;

                  у копійках:4грн, 15грн 8к;

              у секундах: 3хв; 2хв12с;

                у метрах: 8км, 5км 65м

4.Знайди значення виразу а+в, якщо

 а= 240 148, а в=12 067

5. В три магазини завезли 4 120кг помідор. У перший та другий завезли-2 020кг, у другий та третій – 3 460кг.

Скільки помідор завезли у перший магазин?

6. Творче завдання .

Сума двох чисел дорівнює  58. Перше з них 8. Знайди друге число.

Контрольна робота 4.            1 варіант

Тема: узагальнення знань  та вмінь із тем « Робота над іменованими числами.  Розв’язування задач на знаходження швидкості»

  1. Задача.

Учні 4кл  вирушили у туристичний похід. Протягом дня вони йшли пішки 2год,  і автобусом їхали 3год. Пішки вони рухались зі швидкістю 4км/год, а автобусом – з швидкістю 40км/год. Який шлях подолали учні 4кл?

  1. Обчислити:

48350-9405=

8365-(2120+1085)=

  1. Робота з іменованими числами:

25грн 6к-46к =

14км 70м-7км 5м=

14год 35хв- 8год57хв=

  1. Розв’яжи рівняння:

1083- х= 137               х-2004=1074

  1. Творче завдання . Трійка коней за 2год пробіглам 36км. З якою швидкістю біг кожен кінь?

Контрольна робота 4.                                 2 варіант

Тема: узагальнення знань  та вмінь із тем « Робота над іменованими числами.  Розв’язування задач на знаходження швидкості»

  1. Задача.

Учні 4кл, на човнах, по р.Тернавка вирушили у похід. Протягом дня вони йшли пішки 3год,  і пливли човном- 2год. Пішки вони рухались зі швидкістю 5км/год, а човном – з швидкістю 20км/год. Який шлях подолали учні 4кл?

  1. Обчислити:

42240-6405=

9235-(1120+1005)=

  1. Робота з іменованими числами:

15грн 7к- 35к =

12км 60м-6км 3м=

13год 5хв- 3год57хв=

  1. Розв’яжи рівняння:

1563- х= 107               х-2114=2074

  1. Творче завдання. Трійка коней за 4год пробіглам 48км. З якою швидкістю біг кожен кінь?
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Зоріна Лариса Василівна
    Буду рада, якщо мої матеріали стануть комусь у пригоді
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 січня 2018
Переглядів
6957
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку