Матеріали контрольних робіт підібрані для виявлення знань та вмінь учнів, згідно вимог контролю оцінювання з математики у 4 класі. Деякі завдання дозволяють учителю, самостійно , на свій розсуд їх урізноманітнити.
Дата_______________
Тема. Підсумкова перевірка. Тематична контрольна робота №1
Мета: перевірити навички письмового додавання, віднімання, множення і ділення, вміння розв’язувати задачі, знаходити число за його частиною і частину від числа; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
Варіант 1
1.Задача
З першої ділянки зібрали 240 кг картоплі, а з другої — у 2 рази менше. Всю картоплю розклали в 6 однакових мішків. Скільки кілограмів картоплі в кожному мішку?
2. Обчисліть:
899 – (542 + 83) 316 – 240 : 3 209 • 4
3. 4м 2 дм : 6
4. Розв’яжіть рівняння:
950 – х = 370
5. Геометричний матеріал.
Ширина прямокутника 6 см, а довжина – на 2 см більша. Знайди периметр прямокутника. Побудуй цей прямокутник.
6. Творче завдання
Перший доданок більший від другого в 4 рази. Чому дорівнює сума цих чисел, якщо перший доданок — число 60?
Варіант 2
1.Задача
З першої ділянки зібрали 120 кг яблук, а з другої в 4 рази більше. Всі яблука поклали в 30 однакових ящиків. Скільки кілограмів яблук в кожному ящику?
2.Обчисліть:
525 – (408 – 113) 309 • 3
3. 4м 2 дм – 6 дм
4. Розв’яжіть рівняння:
Х – 320 = 460
5. Геометричний матеріал.
Довжина прямокутника 7 см, а ширина - на 2 см менша. Знайди периметр прямокутника. Побудуй цей прямокутник.
6. Творче завдання
У першому сувої тканини в 4 рази менше, ніж у другому. Скільки метрів тканини в обох сувоях разом якщо у першому сувої 28 м тканини?
III. ПІДСУМОК УРОКУ
— Чи вдалося успішно впоратися з усіма завданнями контрольної роботи?
Контрольна робота 1.
Варіант 1
455+213=
635-174=
Х-300=122 64:х=8
Вчитель підбирає на свій розсуд
Вчитель підбирає на свій розсуд
Варіант 2
355+413=
815-128=
Х-200=322 45:х=9
Вчитель підбирає на свій розсуд
Вчитель підбирає на свій розсуд
Контрольна робота 3 Варіант 1
Мета: перевірити сформовані вміння знань з теми «Додавання та віднімання багатоцифрових чисел. Робота над іменованими числами»
72 420 –(11 725-9 428)=
2.Розв’яжи рівняння:
Х+34 013=764354
3. Запиши у кілограмах: 48 000г,3ц25кг;
у копійках:3грн, 25грн5к; у секундах: 2хв; 3хв12с; у метрах: 10км, 6км 55м
4.Знайди значення виразу а+в, якщо
а= 240 148, а в=12 067
5. В три магазини завезли 10 580кг мандарин. У перший та другий завезли-8 350кг, у другий та третій - 6 180кг.
Скільки мандарин завезли у перший магазин?
6. Творче завдання .
Сума двох чисел дорівнює 40. Перше з них 8. Знайди друге число.
Варіант 2
1.Обчисли письмово:
7 807-(3655 +977)=
2.Розв’яжи рівняння:
Х - 34 013=764354
3.Запиши у кілограмах: 45 000г,2ц35кг;
у копійках:4грн, 15грн 8к;
у секундах: 3хв; 2хв12с;
у метрах: 8км, 5км 65м
4.Знайди значення виразу а+в, якщо
а= 240 148, а в=12 067
5. В три магазини завезли 4 120кг помідор. У перший та другий завезли-2 020кг, у другий та третій – 3 460кг.
Скільки помідор завезли у перший магазин?
6. Творче завдання .
Сума двох чисел дорівнює 58. Перше з них 8. Знайди друге число.
Контрольна робота 4. 1 варіант
Тема: узагальнення знань та вмінь із тем « Робота над іменованими числами. Розв’язування задач на знаходження швидкості»
Учні 4кл вирушили у туристичний похід. Протягом дня вони йшли пішки 2год, і автобусом їхали 3год. Пішки вони рухались зі швидкістю 4км/год, а автобусом – з швидкістю 40км/год. Який шлях подолали учні 4кл?
48350-9405=
8365-(2120+1085)=
25грн 6к-46к =
14км 70м-7км 5м=
14год 35хв- 8год57хв=
1083- х= 137 х-2004=1074
Контрольна робота 4. 2 варіант
Тема: узагальнення знань та вмінь із тем « Робота над іменованими числами. Розв’язування задач на знаходження швидкості»
Учні 4кл, на човнах, по р.Тернавка вирушили у похід. Протягом дня вони йшли пішки 3год, і пливли човном- 2год. Пішки вони рухались зі швидкістю 5км/год, а човном – з швидкістю 20км/год. Який шлях подолали учні 4кл?
42240-6405=
9235-(1120+1005)=
15грн 7к- 35к =
12км 60м-6км 3м=
13год 5хв- 3год57хв=
1563- х= 107 х-2114=2074