11 червня о 15:00Вебінар: Формування підприємницької компетентності учнів на уроках англійської мови

Контрольні роботи з української мови для 2 класу

Про матеріал
Контрольні роботи для 2 класу з української мови складено за «Оновленими навчальними програмами для початкової школи( 1-4 класи),відповідно до Державного стандарту, користуючись орієнтовними вимогами до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи.Зведений перелік робіт з підсумкової перевірки,які проводяться в 2класі з української мови
Перегляд файлу

КЗ « Сотенський НВК»

 

 

 

 

 

 

Контрольні роботи

з   української мови

для 2 класу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала: 

Вчителя  початкових класів

Фастова О.С.

 

2018-2019н.р.

 

Контрольні роботи для 2 класу з української мови складено за «Оновленими навчальними програмами для початкової школи( 1-4 класи),відповідно до Державного стандарту,              користуючись орієнтовними вимогами до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи.

Зведений перелік робіт з підсумкової перевірки,

які проводяться в 2класі  з української мови

 

 

Вид перевірки

2 клас

І

сем.

ІІ

сем.

Читання*

Списування

1

1

Диктант

2

1

Перевірка мовних знань і вмінь

1

2

Письмовий переказ

Діалог (усно або письмово)**

 

1

Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація

Загальна кількість перевірок

за семестр

4

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перевірка мовних знань і вмінь

Звуки і букви. Склад. Наголос.

І варіант

1.Укажи скільки букв і звуків у слові   сім.

 А  5б.,4зв.        

Б   4б.,5зв.     

 В  4б.,4зв.

2.Знайди серед поданих слів слово, у якому всі  приголосні тверді.

 А  сніг

Б  земля         

 В рибка

3.Познач рядок , у якому всі слова перенесено правильно.

  А  ко-льоровий ,ба-жання, ма-йорить

  Б  кольо-ровий, бажа-ння ,май-орить

  Вкол-ьоровий,бажан-ня, майо-рить

4.З’єднай слова іззвуковимимоделями до яких належать.

Читання- ° - І -°І - °

Дзеркало- ° І-°І =:°

Подвір` я      -°І- = °-І =°

5.Прочитай слова.Спиши, вставляючи за потреби апостроф.

П_ять, р_юкзак, пір_я, здоров_я, бур_к, черв_як .

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

 

Перевірка мовних знань і вмінь

Звуки і букви. Склад. Наголос.

ІІ варіант

1.Укажи скільки букв і звуків у слові джміль.

 А  6б.,5зв.        

Б6б.,4зв.      

В  5б.,3зв.

2.Знайди серед поданих слів слово, у якому всі приголосні м’які.

 А  лось             

Б  земля         

 В місяць

3.Познач рядок , у якому всі слова перенесено правильно.

  А  по-льовий, ли-стки,соловний

  Б  польо-вий, лис-тки, солов-’їний

  В  пол-ьовий, лист-ки, со-лов’їний

4.З’єднай слова із звуковими моделями до яких належать.

     Гілля        -° І  - = ° =

    Дзвін           =°І=:°

    Дев` ять             - = ° - 

5.Прочитай слова .Спиши, вставляючи за потреби апостроф.

Подвір_я, бур_ян, цв_ях,св_ято,узгір_я,голуб_ятко,

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

 

 

Перевірка мовних знань і вмінь

Слова , які позначають назви предметів (іменники)

1.Познач рядок,  у якому записані слова – назви предметів.

А зошит, червоний,читає

Б книга, хлопчик, річка

В малює, дівчинка,дерево

2.Познач рядок , вякому записані слова близькі за значенням.

А чашка, тарілка,чайник

Б  хата, дім, будинок

В  парта , парту, партою

3.Познач рядок , в якому слова відповідають на питання хто?

А дитина, горобець,зебра

Б хлопчик, калина, цуценя

В яблуко,кішка,їжак

4.Добери слова протилежні за значенням.

День - _____________

Зима-______________

5.Скласти речення зі словом Пушок.

______________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

Перевірка мовних знань і вмінь

Слова , які позначають назви предметів (іменники)

1.Познач рядок,  у якому записані слова – назви предметів.

А смачний, місто,танцює

Б огірок, котеня,чашка

В сіль,співає, весна

2.Познач рядок , в якому записані слова близькі за значенням.

А азбука, абетка, алфавіт

Б  ведмідь, заєць, дятел

В ручка, ручку, ручкою

3.Познач рядок , в якому слова відповідають на питання що?

А сонце, горобець,учень

Б хлопчик, калина, цуценя

В яблуко,машина,сніг

4.Добери слова протилежні за значенням.

Небо- ______________

Сум-_______________

5.Скласти речення зі словом Дружок.

______________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перевірка мовних знань і вмінь

Слова ,що означають ознаки предметів і дії предметів 

(прикметники, дієслова)

І варіант

1.Слова, що виражають ознаки предметів відповідають на питання:

А яка?який?,яке?, які?

Б хто?,що?

В  що робити?, що робить?, що робив?

2.Познач рядок,  у якому записані слова – діїпредметів.

А смішний, стрибає,розв’язує

Б бігає,рахує,сміється

В грає, сміх, годинник

3.Познач рядок , в якому записані слова близькі за значенням.

А уважний, ввічливий,розумний

Б  безстрашний, хоробрий, відважний

В  холодний, гарячий, теплий

4.Добери слова протилежні за значенням.

Сумний - _____________

Відпочивати  -______________

5.Склади речення зі словом  червоний.

______________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перевірка мовних знань і вмінь

 Слова ,що означають ознаки предметів і дії предметів (прикметники, дієслова)

ІІ варіант

1.Слова, що виражають дію предметів відповідають на питання:

А яка?який?,яке?, які?

Б хто?,що?

В  що робить?, що робити?, що робила?

2.Познач рядок,  у якому записані слова – ознаки предметів.

А береза, блакитний,розв’язує

Б смішний, дощовий, хмарний

В малює, кажан, лялька

3.Познач рядок , в якому записані слова близькі за значенням.

А читати, писати, рахувати.

Б  біжить, стоїть, іде

В  розмовляти, говорити, балакати

4.Добери слова протилежні за значенням.

Добрий  - _____________

сміятися  -______________

5.Склади речення зі словом  черговий.

______________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Диктанти

                                              Золота осінь

      Прийшов вересень. Листя на деревах розфарбував в червоні, жовті кольори.У повітрі літає павутиння.Сонячні промені ще по літньому гріють землю.Достигли горішки на ліщині.В лісі пахне свіжістю й пожухлим листям. Це хазяйнує золота осінь. (36 слів)

 

Зима

Білим килимом вкрилася земля. Важкі білі шапки надів ліс і притих.На снігу видно звірині і пташині сліди.Ось протоптав

стежку заєць.Ланцюжком повився узліссям слід лисиці.Десь зовсім близько чути стукіт дятла. Голодно і холодно в зимовому лісі тваринам. ( 40 слів)

 

Весна в лісі

Теплийвітерецьпробіг у верховітті дерев.Дзвінкозаспівали птахи.Голубими та білимипроліскамивкрилися галявини.Проснувсявідзимовоїсплячкиведмідь.Забігали  по купинках мурашки.Ліс одягнувся у зелене вбрання.Скоро зацвіте на узліссі черемха і вітер рознесе по лісу її духмяний запах.Защебечуть дзвінкоголосі солов’ї.

Гарна весна в лісі!(49 слів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Списування

 

Київ

Наша Батьківщина –Україна. Столиця України – Київ. Він розташований на мальовничих берегах Дніпра.Головна вулиця – Хрещатик . Широкий , просторий,із зеленими алеями каштанів. Це чудове місто. У Києві багато історичних пам’яток.  До нього часто приїздять туристи . ( 34 слова)

 

Зажинки

Зажинки це урочистий обряд початку жнив. Його ще називають святом першого снопа. Косити починали у вівторок або п’ятницю.Перший сніп ставили у хаті на почесному місці під образами- на покуті. Молотили його окремо. Зерна з нього святили у церкві.Соломою першого снопа годували тварин, щоб не хворіли .

( 47 слів)

 

                                           Діалог

 

Тема діалогу за вибором вчителя.

У крамниці.

Уяви,що тебе мама послала вкрамницю за хлібом і молоком.Склади розмову між тобою і продавцем. 

У бібліотеці.

Уяви, що ти прийшов до бібліотеки. Склади розмову між тобою і бібліотекарем.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 листопада 2019
Переглядів
5339
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку