КЗ « Сотенський НВК»
Контрольні роботи
з української мови
для 2 класу
Підготувала:
Вчителя початкових класів
Фастова О.С.
2018-2019н.р.
Контрольні роботи для 2 класу з української мови складено за «Оновленими навчальними програмами для початкової школи( 1-4 класи),відповідно до Державного стандарту, користуючись орієнтовними вимогами до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи.
Зведений перелік робіт з підсумкової перевірки,
які проводяться в 2класі з української мови
Вид перевірки |
2 клас |
|
І сем. |
ІІ сем. |
|
Читання* |
– |
– |
Списування |
1 |
1 |
Диктант |
2 |
1 |
Перевірка мовних знань і вмінь |
1 |
2 |
Письмовий переказ |
– |
– |
Діалог (усно або письмово)** |
|
1 |
Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація |
– |
– |
Загальна кількість перевірок за семестр |
4 |
5 |
Перевірка мовних знань і вмінь
Звуки і букви. Склад. Наголос.
І варіант
1.Укажи скільки букв і звуків у слові сім`я.
А 5б.,4зв.
Б 4б.,5зв.
В 4б.,4зв.
2.Знайди серед поданих слів слово, у якому всі приголосні тверді.
А сніг
Б земля
В рибка
3.Познач рядок , у якому всі слова перенесено правильно.
А ко-льоровий ,ба-жання, ма-йорить
Б кольо-ровий, бажа-ння ,май-орить
Вкол-ьоровий,бажан-ня, майо-рить
4.З’єднай слова іззвуковимимоделями до яких належать.
Читання- ° - І -°І - °
Дзеркало- ° І-°І =:°
Подвір` я -°І- = °-І =°
5.Прочитай слова.Спиши, вставляючи за потреби апостроф.
П_ять, р_юкзак, пір_я, здоров_я, бур_к, черв_як .
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Перевірка мовних знань і вмінь
Звуки і букви. Склад. Наголос.
ІІ варіант
1.Укажи скільки букв і звуків у слові джміль.
А 6б.,5зв.
Б6б.,4зв.
В 5б.,3зв.
2.Знайди серед поданих слів слово, у якому всі приголосні м’які.
А лось
Б земля
В місяць
3.Познач рядок , у якому всі слова перенесено правильно.
А по-льовий, ли-стки,солов’-їний
Б польо-вий, лис-тки, солов-’їний
В пол-ьовий, лист-ки, со-лов’їний
4.З’єднай слова із звуковими моделями до яких належать.
Гілля -° І - = ° =
Дзвін =°І=:°
Дев` ять - = ° -
5.Прочитай слова .Спиши, вставляючи за потреби апостроф.
Подвір_я, бур_ян, цв_ях,св_ято,узгір_я,голуб_ятко,
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Перевірка мовних знань і вмінь
Слова , які позначають назви предметів (іменники)
1.Познач рядок, у якому записані слова – назви предметів.
А зошит, червоний,читає
Б книга, хлопчик, річка
В малює, дівчинка,дерево
2.Познач рядок , вякому записані слова близькі за значенням.
А чашка, тарілка,чайник
Б хата, дім, будинок
В парта , парту, партою
3.Познач рядок , в якому слова відповідають на питання хто?
А дитина, горобець,зебра
Б хлопчик, калина, цуценя
В яблуко,кішка,їжак
4.Добери слова протилежні за значенням.
День - _____________
Зима-______________
5.Скласти речення зі словом Пушок.
______________________________________________________________
Перевірка мовних знань і вмінь
Слова , які позначають назви предметів (іменники)
1.Познач рядок, у якому записані слова – назви предметів.
А смачний, місто,танцює
Б огірок, котеня,чашка
В сіль,співає, весна
2.Познач рядок , в якому записані слова близькі за значенням.
А азбука, абетка, алфавіт
Б ведмідь, заєць, дятел
В ручка, ручку, ручкою
3.Познач рядок , в якому слова відповідають на питання що?
А сонце, горобець,учень
Б хлопчик, калина, цуценя
В яблуко,машина,сніг
4.Добери слова протилежні за значенням.
Небо- ______________
Сум-_______________
5.Скласти речення зі словом Дружок.
______________________________________________________________
Перевірка мовних знань і вмінь
Слова ,що означають ознаки предметів і дії предметів
(прикметники, дієслова)
І варіант
1.Слова, що виражають ознаки предметів відповідають на питання:
А яка?який?,яке?, які?
Б хто?,що?
В що робити?, що робить?, що робив?
2.Познач рядок, у якому записані слова – діїпредметів.
А смішний, стрибає,розв’язує
Б бігає,рахує,сміється
В грає, сміх, годинник
3.Познач рядок , в якому записані слова близькі за значенням.
А уважний, ввічливий,розумний
Б безстрашний, хоробрий, відважний
В холодний, гарячий, теплий
4.Добери слова протилежні за значенням.
Сумний - _____________
Відпочивати -______________
5.Склади речення зі словом червоний.
______________________________________________________________
Перевірка мовних знань і вмінь
Слова ,що означають ознаки предметів і дії предметів (прикметники, дієслова)
ІІ варіант
1.Слова, що виражають дію предметів відповідають на питання:
А яка?який?,яке?, які?
Б хто?,що?
В що робить?, що робити?, що робила?
2.Познач рядок, у якому записані слова – ознаки предметів.
А береза, блакитний,розв’язує
Б смішний, дощовий, хмарний
В малює, кажан, лялька
3.Познач рядок , в якому записані слова близькі за значенням.
А читати, писати, рахувати.
Б біжить, стоїть, іде
В розмовляти, говорити, балакати
4.Добери слова протилежні за значенням.
Добрий - _____________
сміятися -______________
5.Склади речення зі словом черговий.
______________________________________________________________
Диктанти
Золота осінь
Прийшов вересень. Листя на деревах розфарбував в червоні, жовті кольори.У повітрі літає павутиння.Сонячні промені ще по літньому гріють землю.Достигли горішки на ліщині.В лісі пахне свіжістю й пожухлим листям. Це хазяйнує золота осінь. (36 слів)
Зима
Білим килимом вкрилася земля. Важкі білі шапки надів ліс і притих.На снігу видно звірині і пташині сліди.Ось протоптав
стежку заєць.Ланцюжком повився узліссям слід лисиці.Десь зовсім близько чути стукіт дятла. Голодно і холодно в зимовому лісі тваринам. ( 40 слів)
Весна в лісі
Теплийвітерецьпробіг у верховітті дерев.Дзвінкозаспівали птахи.Голубими та білимипроліскамивкрилися галявини.Проснувсявідзимовоїсплячкиведмідь.Забігали по купинках мурашки.Ліс одягнувся у зелене вбрання.Скоро зацвіте на узліссі черемха і вітер рознесе по лісу її духмяний запах.Защебечуть дзвінкоголосі солов’ї.
Гарна весна в лісі!(49 слів)
Списування
Київ
Наша Батьківщина –Україна. Столиця України – Київ. Він розташований на мальовничих берегах Дніпра.Головна вулиця – Хрещатик . Широкий , просторий,із зеленими алеями каштанів. Це чудове місто. У Києві багато історичних пам’яток. До нього часто приїздять туристи . ( 34 слова)
Зажинки
Зажинки це урочистий обряд початку жнив. Його ще називають святом першого снопа. Косити починали у вівторок або п’ятницю.Перший сніп ставили у хаті на почесному місці під образами- на покуті. Молотили його окремо. Зерна з нього святили у церкві.Соломою першого снопа годували тварин, щоб не хворіли .
( 47 слів)
Діалог
Тема діалогу за вибором вчителя.
У крамниці.
Уяви,що тебе мама послала вкрамницю за хлібом і молоком.Склади розмову між тобою і продавцем.
У бібліотеці.
Уяви, що ти прийшов до бібліотеки. Склади розмову між тобою і бібліотекарем.