: Контрольний твір-есе за творчістю Р.Д,Бредбері, Р.Шеклі, А.Ліндгрен

Про матеріал

Поданий тип уроку включає в себе узагальнення та систематизацію знань учнів з тем: "Образ майбутнього в літературі" (Рей Дуглас Бредбері "Усмішка", Роберт Шеклі "Запах думки") та теми "Сучасна література" ( Астрід Ліндгрен "Міо, мій Міо"), перевірку знань учнів шляхом написання есе на одну із запропонованих тем.

Також даний урок дає можливість навчити дітей писати твір-есе на обрану тему, розвиває письмове зв'язне мовлення школярів, сприяє формуванню власної точки зору, світогляду учнів; виховує прагнення досягти високого результату, формуванню ключових компетентностей: уміння вчитися, розвивати естетичний смак та навички оцінювання культурно-мистецьких явищ; інформаційної: розвивати навички роботи із джерелами інформації; загальнокультурної: виховувати прагнення до літературної освіти, розширювати кругозір школярів.





Перегляд файлу

Білоцерківська гімназія – початкова школа №15

Урок зарубіжної літератури   6 клас.  Кушніренко С.М.

Тема: Контрольний твір-есе за творчістю Р.Д,Бредбері,  Р.Шеклі, А.Ліндгрен

Мета: розвивати письмове зв’язне мовлення та творчі здібності учнів; узагальнювати та систематизувати знання учнів з вивченої теми; виховувати прагнення  досягти високого результату.

Тип уроку: контроль знань і творчих умінь.

Хід уроку

І. Організація класу. Привітання та перевірка готовності до уроку.

ІІ.Ознайомлення із запропонованими темами для написання творів.

Теми для творів

  1. Рятівна сила мистецтва в оповіданні «Усмішка».
  2. Образ Кліві в оповіданні «Запах думки».
  3. Випробовування головного героя в казці «Міо, мій Міо».
  4. Міо – рятівник Країни Далекої.
  5. Сила фантазії, розуму й волі головного героя оповідання «Запах думки».
  6. Душевні риси Кліві в боротьбі за виживання.
  7. Усмішка Джоконди врятує світ (за оповіданням Р.Бредбері «Усмішка»).
  8. Чи може думка мати запах? (за оповіданням Роберта Шеклі «Запах думки»)
  9. Варіант майбутнього в оповіданні «Усмішка»
  10.  Том – рятівник цивілізації (за оповіданням Р.Бредбері «Усмішка»)
  11.  Сила думки і реальні можливості людини (за оповіданням Р.Шеклі «Запах думки»)
  12.  Мій улюблений персонаж роману-фентезі «Чарлі і шоколадна фабрика».

Слово вчителя. Обравши тему твору-есе, перегляньте поради, як писати твір-есе:

  • Писати про те, що тобі цікаво.
  • Писати про те, що ти думаєш.
  • Писати так, як хочеться.

        Есе – невеликий за обсягом твір, який має довільну побудову; у ньому автор висловлює свої власні думки, враження з конкретного приводу, а також есе не претендує на вичерпну відповідь чи категоричну позицію відносно певної теми.

Особливості написання:

  • Вільно висловлюєте свою думку, звичайно, в межах обраної теми.
  • Показуєте своє ставлення до зображуваного.
  • Не дотримуєтеся обов’язкової форми (не обов’язково, щоб есе мало вступ, основну частину, висновок).
  • Можете частково торкатися якихось питань з теми (не обов’язково повністю їх розкривати).
  • Використовуєте образні вислови, порівняння.
  • При написанні есе використовуйте речення короткі, незавершені, питальні й окличні.

З чого почати писати есе?

         На початку ви можете написати про що, про час, про місце й події йтиметься в есе. Можете подати певний вислів, який виражає думку для того, щоб викликати різне ставлення. Можна, наприклад, почати ваше висловлення із прислів’я, або приказки, мудрого вислову відомої людини.

        Продовження есе може бути схожим на оповідання, під час читання якого виникали б особливі відчуття і напрошувався важливий висновок.

       Останній абзац має мати завершену думку.

ІІІ. Написання есе на чернетках.

Домашнє завдання: переписати твір у чистовик;

підготувати розповідь про улюблену книгу (автора), яку прочитали.

1

 

docx
Додано
19 травня 2022
Переглядів
3474
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку