Взаємооцінювання на уроці зарубіжної літератури (картка успіху учня/учениці)

Про матеріал
Взаємооцінювання на уроці зарубіжної літератури (картка успіху учня/учениці). Можна використовувати як один із форм оцінювати на уроці.
Перегляд файлу

Успіхи на уроці зарубіжної літератури

учня (учениці) ___ класу __________________________

БАЛИ

РІВНІ

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Iрина\Desktop\3.jpg

 

 

 

C:\Users\Iрина\Desktop\4.jpg

 

 

C:\Users\Iрина\Desktop\2.jpg

 

C:\Users\Iрина\Desktop\1.jpg

 

«Вірю не вірю»

Відповідності

Кросворд

Інсценізація

«Фарби»,

«Пензлі»

Розподільний диктант

«Впіймай помилку

Я

О

У

Я

О

У

Я

О

У

Я

О

У

Я

О

У

Я

О

У

І рівень (низький – 1-3 бали)

(Відтворюю, сприймаю матеріал на елементарному рівні (з допомогою учителя))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ рівень (середній 4-6 балів)

(Володію літературним матеріалом, відтворюю значну його частину та за допомогою учителя знаходжу потрібні приклади у тексті)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ рівень (достатній рівень – 7-9 балів)

(Володію матеріалом, систематизую та узагальнюю здобуті знання, самостійно виправляю помилки)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV рівень (високий рівень –

10-12 балів)

(Вільно володію матеріалом та навичками аналізу тексту, виявляю творчі здібності та здатність до оригінальних рішень)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       Мій настрій     Найбільше мені сподобалось
C:\Users\Iрина\Desktop\4.jpg  C:\Users\Iрина\Desktop\5.jpg   C:\Users\Iрина\Desktop\3.jpg

docx
Додано
20 травня 2022
Переглядів
305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку