Успіхи на уроці зарубіжної літератури
учня (учениці) ___ класу __________________________
БАЛИ РІВНІ
|
|
«Вірю не вірю» |
Відповідності Кросворд |
Інсценізація |
«Фарби», «Пензлі» |
Розподільний диктант |
«Впіймай помилку |
||||||||||||
Я |
О |
У |
Я |
О |
У |
Я |
О |
У |
Я |
О |
У |
Я |
О |
У |
Я |
О |
У |
||
І рівень (низький – 1-3 бали) (Відтворюю, сприймаю матеріал на елементарному рівні (з допомогою учителя))
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ рівень (середній 4-6 балів) (Володію літературним матеріалом, відтворюю значну його частину та за допомогою учителя знаходжу потрібні приклади у тексті) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ рівень (достатній рівень – 7-9 балів) (Володію матеріалом, систематизую та узагальнюю здобуті знання, самостійно виправляю помилки) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІV рівень (високий рівень – 10-12 балів) (Вільно володію матеріалом та навичками аналізу тексту, виявляю творчі здібності та здатність до оригінальних рішень) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мій настрій Найбільше мені сподобалось