Корекційне календарно - тематичне планування для дітей з ТПМ 1 клас

Про матеріал
Календарне планування для дітей з тяжким порушенням мовлення складено за освітньою програмою Міністерства освіти."Програма з корекційно - розвиткової роботи"
Перегляд файлу

 

№ з.п.

Тема

Кількість годин

Дата

Примітка

Діагностичний етап с 2.09 – 11.09

1

Вступне заняття. Розвиваючі вправи для знайомства

1

 

 

2

Корекція тривожності та страхів методом арт-терапії.

1

 

 

3

Розвиток уявлення: «Що відбувається в природі в різні пори року». Спостереження за явищами природи по сезонах. Складання розповідь про них з опорою на наочність. Розвиток дрібної моторики.

1

 

 

4

Повторення та закріплення вивченого.

1

 

 

5

Збагачувати знання про зміни,які відбуваються у природі восени. Вчити встановлювати зв'язок між змінами, що відбуваються в житті рослин, тварин та діяльності людей (ігри, одяг дітей, заняття дорослих). Розвивати уміння класифікувати предмети (знаходити спільну ознаку предметів і поєднувати їх в однорідну групу). Розвивати дрібну моторику рук.

1

 

 

6

Повторення та закріплення вивченого.

1

 

 

7

Збагачувати знання про зміни, які відбуваються у природі восени. Формувати уміння встановлювати відношення між предметами і поняттями (рід-вид). Складання розповіді за серією сюжетних малюнків. Розвивати дрібну моторику рук.

1

 

 

8

Повторення та закріплення вивченого.

1

 

 

9

Розвиток уявлення: «Що відбувається в природі в різні пори року». Спостереження за явищами природи по сезонах. Формувати уміння розповідати про різні властивості предметів. Удосконалення дрібної моторики рук.

1

 

 

10

Повторення вивченого

1

 

 

11

Розвиток уявлення: «Що відбувається в природі в різні пори року». Спостереження за явищами природи по сезонах. Розвивати знання про часові поняття. Вчити складати зв’язну розповідь за змістом прочитаного. Удосконалення дрібної моторики.

1

 

 

12

Повторення  та закріплення вивченого.

1

 

 

13

Удосконалювати вміння знаходити ознаки кожної пори року. Навчити розрізняти спільні та протилежні за значення поняття. Складання розповіді за змістом картинки. Удосконалення дрібної моторики.

1

 

 

14

Повторення та закріплення вивченого.

1

 

 

15

Навчити пояснювати зміст сюжетних картинок з прихованим змістом. Удосконалювати вміння розрізняти спільні та протилежні за значення поняття. Удосконалення дрібної моторики.

1

 

 

16

Повторення та закріплення вивченого.

1

 

 

17

Удосконалювати вміння пояснювати зміст сюжетних картинок з прихованим змістом. Розвивати вміння визначати положення одного предмету відносно іншого. Удосконалювати дрібну моторику рук.

1

 

 

18

Повторення та закріплення вивченого

1

 

 

19

Вчити знаходити предмет за його словесним описом. Удосконалювати дрібну моторику рук. Удосконалювати вміння пояснювати зміст сюжетних картинок з прихованим змістом.

1

 

 

20

Повторення та закріплення вивченого

1

 

 

21

Вчити розміщувати предмети за словесною інструкцією. Удосконалювати дрібну моторику рук.

1

 

 

22

Повторення та закріплення вивченого.

1

 

 

23

Розвиток творчого мислення та уяви

Урок розвитку мовлення за темою „В гостях у ввічливих слів”. Корекція комунікативних навиків.

1

 

 

24

Повторення та закріплення вивченого.

1

 

 

25

Корекція комунікативних навиків.Корекційно-розвиваючі вправи для покращення емоційно-вольової сфери.

1

 

 

25

Урок розвитку мовлення. Складання порад за темою „Бережіть книги”. Вправи для концентрації уваги та працездатності

1

 

 

27

Вправи для поліпшення зорового запамятовування та слухової памяті.

1

 

 

28

Урок узагальнення отриманих знань

1

 

 

 

ПОГОДЖЕНО

Заступник директора з НВР

_____________Г.С.Рак


 

Календарно-тематичне планування складено за освітньою програмою Міністерства освіти і науки України

«Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (авт. Омельченко І. М., Федорович Л. О.).»

2 години на тиждень

docx
Пов’язані теми
Психологія, 1 клас, Планування
Інкл
Додано
3 листопада 2020
Переглядів
6067
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку