№ з.п. |
Тема |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
Діагностичний етап с 2.09 – 11.09 |
||||
1 |
Вступне заняття. Розвиваючі вправи для знайомства |
1 |
|
|
2 |
Корекція тривожності та страхів методом арт-терапії. |
1 |
|
|
3 |
Розвиток уявлення: «Що відбувається в природі в різні пори року». Спостереження за явищами природи по сезонах. Складання розповідь про них з опорою на наочність. Розвиток дрібної моторики. |
1 |
|
|
4 |
Повторення та закріплення вивченого. |
1 |
|
|
5 |
Збагачувати знання про зміни,які відбуваються у природі восени. Вчити встановлювати зв'язок між змінами, що відбуваються в житті рослин, тварин та діяльності людей (ігри, одяг дітей, заняття дорослих). Розвивати уміння класифікувати предмети (знаходити спільну ознаку предметів і поєднувати їх в однорідну групу). Розвивати дрібну моторику рук. |
1 |
|
|
6 |
Повторення та закріплення вивченого. |
1 |
|
|
7 |
Збагачувати знання про зміни, які відбуваються у природі восени. Формувати уміння встановлювати відношення між предметами і поняттями (рід-вид). Складання розповіді за серією сюжетних малюнків. Розвивати дрібну моторику рук. |
1 |
|
|
8 |
Повторення та закріплення вивченого. |
1 |
|
|
9 |
Розвиток уявлення: «Що відбувається в природі в різні пори року». Спостереження за явищами природи по сезонах. Формувати уміння розповідати про різні властивості предметів. Удосконалення дрібної моторики рук. |
1 |
|
|
10 |
Повторення вивченого |
1 |
|
|
11 |
Розвиток уявлення: «Що відбувається в природі в різні пори року». Спостереження за явищами природи по сезонах. Розвивати знання про часові поняття. Вчити складати зв’язну розповідь за змістом прочитаного. Удосконалення дрібної моторики. |
1 |
|
|
12 |
Повторення та закріплення вивченого. |
1 |
|
|
13 |
Удосконалювати вміння знаходити ознаки кожної пори року. Навчити розрізняти спільні та протилежні за значення поняття. Складання розповіді за змістом картинки. Удосконалення дрібної моторики. |
1 |
|
|
14 |
Повторення та закріплення вивченого. |
1 |
|
|
15 |
Навчити пояснювати зміст сюжетних картинок з прихованим змістом. Удосконалювати вміння розрізняти спільні та протилежні за значення поняття. Удосконалення дрібної моторики. |
1 |
|
|
16 |
Повторення та закріплення вивченого. |
1 |
|
|
17 |
Удосконалювати вміння пояснювати зміст сюжетних картинок з прихованим змістом. Розвивати вміння визначати положення одного предмету відносно іншого. Удосконалювати дрібну моторику рук. |
1 |
|
|
18 |
Повторення та закріплення вивченого |
1 |
|
|
19 |
Вчити знаходити предмет за його словесним описом. Удосконалювати дрібну моторику рук. Удосконалювати вміння пояснювати зміст сюжетних картинок з прихованим змістом. |
1 |
|
|
20 |
Повторення та закріплення вивченого |
1 |
|
|
21 |
Вчити розміщувати предмети за словесною інструкцією. Удосконалювати дрібну моторику рук. |
1 |
|
|
22 |
Повторення та закріплення вивченого. |
1 |
|
|
23 |
Розвиток творчого мислення та уяви Урок розвитку мовлення за темою „В гостях у ввічливих слів”. Корекція комунікативних навиків. |
1 |
|
|
24 |
Повторення та закріплення вивченого. |
1 |
|
|
25 |
Корекція комунікативних навиків.Корекційно-розвиваючі вправи для покращення емоційно-вольової сфери. |
1 |
|
|
25 |
Урок розвитку мовлення. Складання порад за темою „Бережіть книги”. Вправи для концентрації уваги та працездатності |
1 |
|
|
27 |
Вправи для поліпшення зорового запамятовування та слухової памяті. |
1 |
|
|
28 |
Урок узагальнення отриманих знань |
1 |
|
|
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора з НВР
_____________Г.С.Рак
Календарно-тематичне планування складено за освітньою програмою Міністерства освіти і науки України
2 години на тиждень