Адаптація 1 класу до школи Практичний психолог Дойжа О. М.
Номер слайду 2
«Бути готовим до школи - не означає вміти читати, писати і рахувати. Бути готовим до школи - означає бути готовим всьому цьому навчитися.» Венгер Л. А.
Номер слайду 3
Адаптація – це пристосування дитини до умов і вимог школи, які для неї є новими порівняно з умовами дитячого навчального закладу і сім'ї в дошкільному дитинстві.
Номер слайду 4
Мета даптаціїМета адаптаційного періоду в 1 класі: створення у дитини уявлення про школу як місце, де вона буде прийнята і сприйнята такою, якою вона є з усіма своїми почуттями, думками, знаннями, проблемами, великими і малими подіями в особистому житті.
Номер слайду 5
Під час адаптації 1класу було проведено методику «Школу звірів» та проективний тест особистісних,соціальних емоцій і ціннісних орієнтацій «Будиночки»
Номер слайду 6
Ціль тесту “Будиночки”:діагностика емоційного ставлення дитини до школи
Номер слайду 7
У тесті «Будиночки» взяло участь 23 дитини.70% учнів мають оптимальну працездатність. Діти бадьорі , активні. Навантаження відповідають можливостям. У 25% учнів компенсується стан втоми, виснаження . У 5%учнів хронічна перевтома. У 28% переважання негативних емоцій . У 72% емоційний стан в нормі Позитивне ставлення до школи 50 % . Амбівалентне ставлення 20%. Негативне ставлення 30%
Номер слайду 8
Методика “Школа звірів”Дана діагностика допомагає виявити труднощі, що виникли у дітей на ранньому етапі навчання, і вчасно усунути їх.
Номер слайду 9
Виконавши цю методику, ми маємо такі результати :у дітей не зовсім сформована позиція учня. Школа приваблює їх поза навчальною стороною . Проявляються тривожність, напруженість.
Номер слайду 10
Батькам та класному керівнику підтримувати постійно зв’язок. Застосовувати різні форми схвалення, підбадьорення;ввести ігрову оцінку – нагородження.