Корекційне заняття для дітей ЗПР. Розвиток пам’яті, уваги, основних видів мовлення. Корекція первинних мовленнєвих порушень.

Про матеріал

Корекційне заняття, яке спрямоване на розвиток уваги, пам'яті дитини ЗПР, а також корекцію первинних мовленнєвих порушень.

Включає в себе вправи для розвитку дрібної моторики, основних видів мовлення, пам'яті та уваги.

Перегляд файлу

Тема: Розвиток пам’яті,  уваги, основних видів мовлення  Корекція первинних мовленнєвих порушень.

Мета: Удосконалювати провідні і недомінантні види пам’яті; вчити основним видам мовлення.

Розвивати короткочасну, свідому довготривалу, оперативну, вербальну, слухомовленнєву, словесно-логічну, зорово-предметну, рухову пам’ять, довільну, слухову та зорову уваги, довільну репродуктивну уяву, зоровому, слуховому контролю; розвивати та корегувати первинні мовленнєві порушення та дрібну моторику рук.

Виховувати організованість, цілеспрямованість та відповідальність.

Хід заняття:

  1. Вправа «Вітання».

Ти сьогодні вже проснувся?

Мамі зранку посміхнувся?

Настрій гарний маєш?

У мене гарний настрій дуже.

Посміхнись і ти мій друже.

 

  1. Вправа для розвитку дрібної моторики рук. Пропоную учню виконати вправи:
  •  «Гра на музичних інструментах» - імітуємо пальцями гру на музичних інструментах: піаніно, сопілці.

Картинки по запросу "вправи для розвитку дрібної моторики"

  1. Вправа «Збережи в пам’яті, впізнай, відтвори та пригадай».

Учню пропоную послухати музику – спів (звуки) дельфінів та фарбами намалювати малюнок – відтворити свої емоції.

 

  1. Різнобарвна драбинка                                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

Інструкція. Розкласти один набір карток (№ 1) у будь-якій послідовності. Дитина повинна протягом 10 секунд уважно роздивитися і запам’ятати послідовність кольорових карток № 1. Після цього картки закриваються аркушем паперу. Психолог просить дитину закрити очі і подумки уявити собі, як були розташовані картки. Потім дитина повинна розкласти картки (набір карток № 2) так, як розміщені картки № 1. Відповідь звіряється з вихідним зразком. Можна розмалювати пусті картки відповідними кольорами.

 

  1. Вправа-гра «Спробуй вимовити»

Показую учню картинки та стараємося вимовити слова та речення: НІС, НІЖ, КОСА, КОЗА, РАМА, ЛАМА, СЛИВА, ЗЛИВА, ЖУК, СУК, ЖАБКА, ШАПКА, МИСКА, МИШКА, ҐАВА, КАВА. (див. ст.8 «Домашня логопедія»).

ВАСИЛЬКО – ХОРОШИЙ ТА ЧЕМНИЙ ХЛОПЧИК. ВІН СТАРАЄТЬСЯ ВИКОНУВАТИ ВСІ ЗАВДАННЯ. НАСТРІЙ У ВАСИЛЬКА СЬОГОДНІ ВІДМІННИЙ.

  1. Читання вірша Г. Чубача «Небилиці від киці»
  • Ти куди мандруєш, кицю?
  • Та до хлопчика, до Гриця.

Попросив маленький Гриць

Розповісти небилиць.

  • А які ж то ти для Гриця

Знаєш, кицю, небилиці?

  • О, йому я розкажу,

Як я з мишками дружу.

 

 

 

 

  1. Вправа «Склади пазл» (котик).

Похожее изображение

  

  1. Релаксація. Рефлексія

Вправа «Повітряна кулька»

Стань, заплющ очі, руки підніми угору, набери повітря у легені. Уяви, що ти — велика повітряна куля, що наповнена повітрям. Постій у такій позі 1—2 хвилини, напружуючи усі м’язи тіла. Потім уяви, що у кульці з’явилася невеличка дірочка. Повільно починай випускати повітря, одночасно розслаблюючи м’язи тіла: кисті рук, потім — м’язи плечей, шиї, корпусу, ніг тощо. Запам’ятай свої відчуття у стані розслаблення. Виконуй вправу доти, доки не досягнеш оптимального емоційного стану.

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Інкл
Додано
20 лютого 2020
Переглядів
3137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку