Корекційне заняття "Використанням методів АРТ терапії з дітьми з ООП "

Про матеріал
Конспект заняття з використанням методів АРТ - терапії у роботі з дітьми з ООП.
Перегляд файлу

Корекційне заняття "Використання методів АРТ-терапії у роботі з дітьми з ООП"

Мета: Розвиток логічного мислення, аналітичних здібностей й здатності міркувати, розвиток мовлення, корекція та розвиток уваги, сприймання та пам'яті, розвиток дрібної моторики, виховання доброзичливості і колективізму.

Обладнання: предметні картки; макети дерев, листочків і плодів; заготовки для аплікацій; клей; новорічні іграшки; мозаїка; трикутник; квадрат.

Хід заняття

І Вступна частина.Створення позитивної психологічної атмосфери.

Ритуал привітання:

1. Вправа "Вітаю всіх"

2. Вправа "Відчуй моє тепло"

ІІ Основна частина

Діти, сьогодні я вам розповім казочку про колобка. Знаєте таку казочку? Тоді будете мені допомагати. Але моя казочка незвичайна, не така яку ви знаєте. Ось послухайте.

Жили собі дід та баба. І каже дід бабі:

- спечи стара колобка.

Замісила баба тісто і зліпила колобка. Ану бабо покажи нам колобка. Ось який колобок вийшов у баби.

- Діти, вам подобається такий колобок?  Схоже це на колобок? А на що це схоже?

Це трикутник.

- А чому трикутник не може бути колобком?А що йому заважає котитися? (кути). А скільки ж у трикутника кутів?

Непідходить нам такий колобок? Ні, бабо, нам такий колобок непідходить, бери тісто і зліпи іншого.

Баба: Ой лишенько! Гаразд, зроблю. Ой зараз замішу, замішу! Замішу,замішу! Ось візьміть.

Зробила баба іншого колобка. Погляньте на цей колобок. Такий нам підходить?

- Що це в баби вийшло? (квадрат)

- А квадрат зможе котитися?

- Тепер скажіть скільки у квадрата кутів?

- Дітки, мабуть баба незнає як потрібно ліпити колобка. Давайте їй допоможемо.

Приготували ваші долоньки. Якими рухами ми будемо ліпити колобка? Ось такими круговими. Дивись бабо, як потрібно ліпити колобка.

Тримай бабо своє тісто і зліпи нам справжнього колобка.

Баба: Гаразд. Я все зрозуміла, все зроблю.

Ось який колобок вийшов у баби. Погляньте, це вже колобок? Подобається вам такий колобок?

Поклала баба колобка на підвіконня, а сама з дідом пішла відпочивати. Колобок лежав на підвіконі сам засумував, стрибнув на землю і покотився по стежці до лісу.

Котиться, котиться а на зустріч йому зайчик.

Заєць: Колобок, колобок я тебе з'їм.

Колобок: Не їж мене, зайчику,будь ласка не їж.

Заєць: Ну гаразд не з'їм , якщо ти виконаєш моє завдання.

Колобок: Добре, яке?

Заєць: Подивись, у нашому лісі дуже багато дерев. Тобі необхідно до цих дерев дібрати їх листочки і плоди. Діти, допоможете колобкові?

Колобок: Допоможіть будь ласка.

Діти, наш колобок вперше в лісі і він незнає які тут дерева ростуть та які у них плоди і листочки. Давайте йому допоможемо.

Погляньте, ось перед вами різні дерева. Давайте згадаємо, як ці дерева називаються? (яблуня, каштан, горобина)

А ви памятаєте, яке завдання дав зайчик?(діти прикріплюють спочатку листочки а потім плоди)

Поглянь, зайчику малята виконали твоє завдання.

Заєць: Вірно малята. не з'їм я вашого колобка.

Покотився колобок по стежці далі. Котиться, котиться, а на зустріч йому ведмідь.

Ведмідь: Колобок, колобок я тебе з'їм.

Колобок: Не їж мене,будь ласка не їж.

Ведмідь: Ну гаразд не з'їм , якщо ти виконаєш моє завдання. Ось на столі подивіться лежать картинки, їх треба розкласти на групи і дати назви цим групам.

Колобок: Ой яке складне завдання. Діти, допоможете мені?

Діти, ви памятаєте, що нам ці картинки треба розкласти на дві групи. А тепер давайте розберемо що ви склали. (овочі і птахи; тварини і фрукти; квіти і іграшки). Ведмедику подивись, як гарно діти виконали твоє завдання.

 Ведмідь: Які розумні діти. Залишаю вам колобка.

І покотився колобок далі по стежинці. Котиться, котиться, а на зустріч йому вовк. І каже.

Вовк: Колобок, колобок я тебе з'їм.

Колобок: Не їж мене,будь ласка не їж.

Вовк: Ну добре, я тебе не зїм якщо ти допоможеш мені зліпити сніговика.

Колобок: Гаразд, допоможу. Діти допоможете?

Ось діти вам такі заготовочки, а вам потрібно правильно приклеїти сніговичка.

Молодці! Бачиш вовчику, як діти гарно справилися із твоїм завданням.

Котиться колобочок далі по стежині, а на зустріч йому лисичка.

Лисиця: Колобок, колобок я тебе з'їм.

Колобок: Не їж мене,будь ласка не їж.

Лисиця: Ну гаразд не з'їм , якщо ти виконаєш моє завдання. Я багото, багато бігаю по лісі, і щоб не заблукати, проклади мені стежку до моєї хати.

Колобок: Ой як же мені впоратися із таким завданням. Діти я знаю, що ви мені допоможете.

Дітки , стежка до лисичиної хатки буде незвичайна, вона в нас буде різнокольорова. Погляньте, яку стежку нам треба викласти. Беремо спочатку зелену фішечку, потім жовту, тоді знов зелену і жовту.Подивись лисичко, які гарні стежинки вийшли у дітей.

Лисиця: Ой дуже гарні. По них я і побіжу додому.

Колобок, мені здається, що тобі вже теж пора повертатися додому, бо дід з бабою вже напевно за тобою сумують.

Колобок: Дійсно, мені вже час повертатися, але мені хочеться зробити ще щось приємне.

Тоді поглянь навкруги, як у нас тут гарно на галявині, де розсипались новорічні іграшки для ялинки. Я пропоную тобі їх зібрати та подарувати їх бабусі.

Колобок:Гаразд. Але я так хочу, щоб діти мені знову допомогли. Вони такі молодці.

Діти, давайте допоможемо колобку, але збирайте правою рукою червоні іграшки, а лівою рукою жовті.

Колобочку, подивись, які гарні іграшки зібрали діти.

Колобок: Я вам дякую  за допомогу, завдяки вам мене сьогодні ніхто не з'їв.

Ось і закінчилась наша казочка.

ІІІ Заключна частина.

Релаксаційна вправа "Подорож на хмаринці"

Ритуал прощання: Вправа "До побачення"

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
10 лютого 2021
Переглядів
776
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку