Календарне планування

Про матеріал
Календарне планування з корекційно - розвиткової роботи " Корекція розвитку" для дітей з тяжкими порушеннями мовлення за програмою Рібцун Ю.В.4 клас, І семестр
Перегляд файлу

 

Тема заняття

 

Дата

Примітка

Діагностичний етап

 

1

Знайомство. Діагностика розвитку пізнавальних процесів

02.09

 

Корекційно-розвивальний етап

 

Тема 1. Гнозис

2

Удосконалення предметного зорового, лицьового зорового, зорово-просторового, сукцесивного слухового, сомато-просторового гнозису, стереогнозу

03.09

 

3

Удосконалення фонематичного, лексичного, морфологічного, синтаксичного коду імпресивного, експресивного усного та писемного мовлення

07.09

 

4

Розвиток аналітико-синтетичної діяльності

09.09

 

5

Розвиток кінетичного пальцевого праксису

10.09

 

6

Розвиток короткочасної, довготривалої, зорово-предметної, слухо-мовленнєвої пам’яті

14.09

 

7

Розвиток основних видів мовлення (індикативного, говоріння, слухання, читання)

16.09

 

8

Корекція первинних мовленнєвих порушень

17.09

 

9

Виховання вміння бачити і виправляти помилки

21.09

 

Тема2. Праксис

10

Удосконалення кінетичного та кінестетичного символічного, локомоторного, мануального, пальцевого, графічного, конструктивно-просторового, сомато-просторового праксису

23.09

 

11

Удосконалення орального, мімічного, афферентного артикуляційного, еферентногоартикуляційногопраксису

24.09

 

12

Удосконаленнявмінняузгоджувативласнірухи з мовленням

28.09

 

13

Удосконалення фонематичного, лексичного,морфологічного, синтаксичного коду  імпресивного, експресивного усного та писемного мовлення

30.09

 

14

Розвиток довільної слухової та зорової уваги

01.10

 

15

Розвиток поточного, кінцевого зорового та рухового контролю

05.10

 

16

Корекція первинних мовленнєвих порушень

07.10

 

17

Виховання чуття ритму, бажання бути сильними, спритними і здоровими

08.10

 

Тема3. Мислення

18

 Удосконалення  абстрактного, cловесно-логічного, наочно-образного мислення

12.10

 

19

Удосконалення  вербально-логічного, просторово-часового мислення

15.10

 

20

 Удосконалення вміння узагальнювати групи предметів за видородовими ознаками

19.10

 

21

Удосконалення фонематичного, лексичного,морфологічного,
синтаксичного коду імпресивного  мовлення

21.10

 

22

Удосконалення експресивного усного мовлення

22.10

 

23

Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії

02.11

 

24

Корекція первинних мовленнєвих порушень

04.11

 

25

Виховання кмітливості та уважності

05.11

 

 

 

 

 

26

Формування понять, суджень, умовиводів шляхом індукції та
дедукції

09.11

 

27

Формування орфографічної пильності

11.11

 

28

Удосконалення гностичного та смислового структурного рівня мовлення

12.11

 

29

Удосконалення фонематичного, лексичного, морфологічного,синтаксичного коду імпресивного  мовлення

16.11

 

30

Удосконалення експресивного усного мовлення

18.11

 

31

Розвиток свідомої довготривалої, зорово-предметної, слухомовленнєвої пам’яті

19.11

 

32

Розвиток довільної слухової та зорової уваги

23.11

 

33

Корекція первинних мовленнєвих порушень

25.11

 

34

Виховання старанності, прагнення домагатися позитивного результату

26.11

 

 

 

 

 

35

Удосконалення пізнавальної та мовленнєвої активності

30.11

 

36

Удосконалення ототожнення, порівняння, аналізу, синтезу,
абстрагування, узагальнення

02.12

 

37

Удосконалення конкретизації, обмеження, класифікації,
систематизації

03.12

 

38

Удосконалення гностичного, праксисного та смислового структурного рівня мовлення; орфографічної пильності

07.12

 

39

Удосконалення фонематичного, лексичного, морфологічного, синтаксичного коду імпресивного та експресивного  усного мовлення

09.12

 

40

Розвиток предметного зорового, кольорового зорового, зорово-просторового гнозису. Корекція первинних мовленнєвих порушень

10.12

 

41

Розвиток поточного та кінцевого зорового, слухового, рухового контролю

14.12

 

42

Розвиток основних видів мовлення (індикативного, говоріння, слухання, читання, письмо)

16.12

 

43

Виховання вміння відстоювати власну думку

17.12

 

Тема4. Свідомість

44

Удосконалення алгоритмів,  узагальнених  способів мисленнєвої  діяльності

21.12

 

45

Удосконалення смислового  структурного рівня мовлення

23.12

 

46

Удосконалення фонематичного, лексичного, морфологічного, синтаксичного коду імпресивного та експресивного усного мовлення

24.12

 

47

Розвиток індивідуальної свідомості ; Аналітико синтетичної діяльності

28.12

 

48

Розвиток довільної зорової та слухової уваги. Виховання відповідальності, організованості, дисциплінованості

30.12

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Astaf'yeva Yanina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Інкл
Додано
10 лютого 2021
Переглядів
1479
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку