№
|
Тема заняття
|
Дата |
Примітка |
||
Діагностичний етап
|
|||||
1 |
Знайомство. Діагностика розвитку пізнавальних процесів |
02.09 |
|
||
Корекційно-розвивальний етап
|
|||||
Тема 1. Гнозис |
|||||
2 |
Удосконалення предметного зорового, лицьового зорового, зорово-просторового, сукцесивного слухового, сомато-просторового гнозису, стереогнозу |
03.09 |
|
||
3 |
Удосконалення фонематичного, лексичного, морфологічного, синтаксичного коду імпресивного, експресивного усного та писемного мовлення |
07.09 |
|
||
4 |
Розвиток аналітико-синтетичної діяльності |
09.09 |
|
||
5 |
Розвиток кінетичного пальцевого праксису |
10.09 |
|
||
6 |
Розвиток короткочасної, довготривалої, зорово-предметної, слухо-мовленнєвої пам’яті |
14.09 |
|
||
7 |
Розвиток основних видів мовлення (індикативного, говоріння, слухання, читання) |
16.09 |
|
||
8 |
Корекція первинних мовленнєвих порушень |
17.09 |
|
||
9 |
Виховання вміння бачити і виправляти помилки |
21.09 |
|
||
Тема2. Праксис |
|||||
10 |
Удосконалення кінетичного та кінестетичного символічного, локомоторного, мануального, пальцевого, графічного, конструктивно-просторового, сомато-просторового праксису |
23.09 |
|
||
11 |
Удосконалення орального, мімічного, афферентного артикуляційного, еферентногоартикуляційногопраксису |
24.09 |
|
||
12 |
Удосконаленнявмінняузгоджувативласнірухи з мовленням |
28.09 |
|
||
13 |
Удосконалення фонематичного, лексичного,морфологічного, синтаксичного коду імпресивного, експресивного усного та писемного мовлення |
30.09 |
|
||
14 |
Розвиток довільної слухової та зорової уваги |
01.10 |
|
||
15 |
Розвиток поточного, кінцевого зорового та рухового контролю |
05.10 |
|
||
16 |
Корекція первинних мовленнєвих порушень |
07.10 |
|
||
17 |
Виховання чуття ритму, бажання бути сильними, спритними і здоровими |
08.10 |
|
||
Тема3. Мислення |
|||||
18 |
Удосконалення абстрактного, cловесно-логічного, наочно-образного мислення |
12.10 |
|
||
19 |
Удосконалення вербально-логічного, просторово-часового мислення |
15.10 |
|
||
20 |
Удосконалення вміння узагальнювати групи предметів за видородовими ознаками |
19.10 |
|
||
21 |
Удосконалення фонематичного, лексичного,морфологічного, |
21.10 |
|
||
22 |
Удосконалення експресивного усного мовлення |
22.10 |
|
||
23 |
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії |
02.11 |
|
||
24 |
Корекція первинних мовленнєвих порушень |
04.11 |
|
||
25 |
Виховання кмітливості та уважності |
05.11 |
|
||
|
|
|
|
||
26 |
Формування понять, суджень, умовиводів шляхом індукції та |
09.11 |
|
||
27 |
Формування орфографічної пильності |
11.11 |
|
||
28 |
Удосконалення гностичного та смислового структурного рівня мовлення |
12.11 |
|
||
29 |
Удосконалення фонематичного, лексичного, морфологічного,синтаксичного коду імпресивного мовлення |
16.11 |
|
||
30 |
Удосконалення експресивного усного мовлення |
18.11 |
|
||
31 |
Розвиток свідомої довготривалої, зорово-предметної, слухомовленнєвої пам’яті |
19.11 |
|
||
32 |
Розвиток довільної слухової та зорової уваги |
23.11 |
|
||
33 |
Корекція первинних мовленнєвих порушень |
25.11 |
|
||
34 |
Виховання старанності, прагнення домагатися позитивного результату |
26.11 |
|
||
|
|
|
|
||
35 |
Удосконалення пізнавальної та мовленнєвої активності |
30.11 |
|
||
36 |
Удосконалення ототожнення, порівняння, аналізу, синтезу, |
02.12 |
|
||
37 |
Удосконалення конкретизації, обмеження, класифікації, |
03.12 |
|
||
38 |
Удосконалення гностичного, праксисного та смислового структурного рівня мовлення; орфографічної пильності |
07.12 |
|
||
39 |
Удосконалення фонематичного, лексичного, морфологічного, синтаксичного коду імпресивного та експресивного усного мовлення |
09.12 |
|
||
40 |
Розвиток предметного зорового, кольорового зорового, зорово-просторового гнозису. Корекція первинних мовленнєвих порушень |
10.12 |
|
||
41 |
Розвиток поточного та кінцевого зорового, слухового, рухового контролю |
14.12 |
|
||
42 |
Розвиток основних видів мовлення (індикативного, говоріння, слухання, читання, письмо) |
16.12 |
|
||
43 |
Виховання вміння відстоювати власну думку |
17.12 |
|
||
Тема4. Свідомість |
|||||
44 |
Удосконалення алгоритмів, узагальнених способів мисленнєвої діяльності |
21.12 |
|
||
45 |
Удосконалення смислового структурного рівня мовлення |
23.12 |
|
||
46 |
Удосконалення фонематичного, лексичного, морфологічного, синтаксичного коду імпресивного та експресивного усного мовлення |
24.12 |
|
||
47 |
Розвиток індивідуальної свідомості ; Аналітико синтетичної діяльності |
28.12 |
|
||
48 |
Розвиток довільної зорової та слухової уваги. Виховання відповідальності, організованості, дисциплінованості |
30.12 |
|
||