Корекційні завдання за навчально - пізнавальною програмою "Мешканці лісу"( комплекс "Сходинки")

Про матеріал
Крім завдань, запропонованих комплексом, можна використовувати різноманітні корекційні вправи, які будуть корисними не лише дітям з ТПМ, але й молодшим школярам. Виконуючи їх,учні закріплюватимуть знання про диких тварин, вправлятимуться у словозміні, словотворенні, розвиватимуть уяву, зв'язне мовлення тощо.
Перегляд файлу

Навчально - розвивальна програма «Мешканці лісу»


 

Корекційні завдання:

  1. Назвати, кого бачимо на малюнку.(Ведмедя, лисицю, оленя,...)
  2. Якби ми потрапили на зображену галявину, з ким могли б зустрітися? (З їжаком, чаплею, оленем,...)
  3. Назвати дитинчат тварин.

4.Озвучити відповіді тесту.

5.Утворити можливі групи іменників: (Лось, кабан, лисиця, вовк,...- дикі тварини. Чапля, зозуля, дятел, сова....- птахи. Їжак, борсук, жаба, ведмідь-взимку сплять тощо).

б.Записати слова із звуком [С] в одну колонку, із звуком[ 3 ]- в другу.


Лисиця

Зозуля

косуля

заєць

сова

зяблик

борсук

 

  1.    У назвах яких тварин заховалася нота?

(Зозуля, косуля, чапля)

  1.    У назвах яких тварин ми чуємо звуки [Р]. (борсук), [Л] (лисиця, олень, білка, іволга,...)

 


C:\Users\user\Desktop\media\image4.jpeg



 

  1.           
  2.          Знайди зайве слово:

Ведмідь, олень, качка, вовк, кабан.

Зозуля, чапля, щиглик, їжак, сова.

Дятел, зозуля, щиглик, сова.

 


 


11.Відгадай за описом.

Руда, хитра, спритна ... (Лисиця.)

Хижий, злий, сірий...(Вовк.)

Великий, вайлуватий, бурий...(Ведмідь.)

12. Додай слово, щоб утворилося словосполучення: хитра, як …(лисиця); злий, як … (вовк); вайлуватий, як …(ведмідь); полохливий, як …(заєць);спритна, як …(білка).

13. Нагодуй тварин сніданком. Кому що дістанеться?

 


білка

листя

зозуля

риба

сова

горіхи

чапля

волохата гусінь

олень

миша

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.    Додай слово, щоб утворилося словосполучення: хитра, як...(лисиця); злий, як ...(вовк); вайлуватий, як ...(ведмідь); полохливий, як...(заєць); спритна, як ...(білка.)
  2.    Нагодуй тварин сніданком. Кому що дістанеться?

  1.    Прочитай загадку та відгадай її.

Хто ввечері на річці співає ? (Жаба)

З дерева лунає звук, всюди чути: тук-тук-тук. (Дятел)


Олег \

ведмідь

Борис

олень

Зоя

дятел

Лариса

борсук

Вадим

заєць

Данилко

косуля

Віра

лисиця

Катя

вовк


        Хто гнізда свого не має, яйця іншим підкладає? (Зозуля.)

Спритна, руденька, тваринка маленька.

Швидко стрибає, горішки збирає.(Білка.)

Уночі гуляє, вдень відпочиває, має жовті очі, бачить серед ночі.(Сова.)

Хоч не шию я ніколи, а голок в мене доволі.(Їжак.)

Я страшенний боягуз, всіх на світі я боюсь.(Заєць.)

В темнім лісі проживає, довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місці не сидиться. як зовуть її?(Лисиця).

 Хто із води сухим виходить?(Качка.)

Літом наїдається, взимку відсипається.(Ведмідь.)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

16. 3а питанням дописати відповідне слово.

Співає (хто?)-... Зозуля (що робить?)-...

Білка (що робить?)-... Росте (що?)-...

Виє (хто?)-... Росте (хто?)-

17.Уявіть, що мешканці лісу ідуть один до одного в гості Побудувати ланцюжок так, щоб тварини були безпечними один для одного.(Олень іде

до лисиці. Лисиця завітала до ведмедя. Ведмідь прийшов до їжака….)

  1.          3аписати назви тварин в алфавітному порядку.
  2.   Назови тварин ласкаво.

(Лисиця- лисичка,їжак- їжачок,...)

  1.    Уявити, що тварини заховалися від нас так, що із-за кущів виглядають лише їхні вуха. Чиї вуха ми могли б побачити?

(Ведмежі, лисячі, заячі....)

  1.    Пригадати побачених тварин після зникнення картинки.
  2.          3апитай про когось

(Де живе білка? Хто спить взимку? Хто підкидає яйця в чужі гнізда ?.).. 23.3апитай про когось. Почни запитання словом: Чому?...

(Чому дятла називають лісовим лікарем? Чому білка може легко стрибати з дерева на дерево?...); Коли?...(Коли спить ведмідь? Коли полює їжак?...)

  1.    Придумай розповідь про те, що станеться, якщо всі тварини почнуть розмовляти.
  2.    Уяви собі, що ти можеш перетворитися на когось із мешканців лісу. Вигадай історію про своє чарівне перевтілення, використавши такі питання:

Чим би ти полюбляв найбільше займатися?

Чого б ти найбільше боявся?

Коли б ти захотів знову стати собою? Чому?



розмовляти.

25.Уяви собі, що ти можеш перетворитися на когось із мешканців лісу. Вигадай історію про своє чарівне перевтілення, використавши такі питання:

Чим би ти полюбляв найбільше займатися?

Чого б ти найбільше боявся?

Коли б ти захотів знову стати собою? Чому?



 

 

docx
Додано
7 лютого 2022
Переглядів
500
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку