Корекційні завдання, які можуть бути використані при роботі з навчально - пізнавальним комплексом "Сходинки", програма "На лісовій галявині!.

Про матеріал
Метою підібраних завдань є закріплення звуковимови,розвиток фонематичного слуху, навичок звуко - буквеного аналізу, збагачення словникового запасу .Розвитку граматичної сторони мовлення сприяють вправи на словозміну, словотворення, побудову словосполучень тощо. Залежно від можливостей дитини чи групи дітей логопед обирає необхідні завдання і працює над досягненням поставленої мети.
Перегляд файлу

Навчально – пізнавальний комплекс «Сходинки»

Навчально- пізнавальна програма:  «На лісовій галявині»

 

 

 

 


 

Інформатика: навички роботи з мишею.

Корекційні вправи:

І.Гра «Всезнайка».

Суниця

Лексичне значення .(Трав’яниста багаторічна рослина, що має плоди рожевого або червоного кольору, а також - ягоди цієї рослини.)

Колір: (Червона, зелена...)

Запах: (Приємна, духмяна, запашна...)

Смак: (Солодка.)

На дотик: (Холодна, м’яка, трішки шершава...)


C:\Users\user\Desktop\Нові презентації\робота 2\Дидактичні матеріали\media\image1.jpeg


Форма: (Продовгувата, з загостреним донизу кінчиком, конічна...)

Величина: (Маленька, невеличка...)

Де росте? (В лісі, саду…)

Що можна з суницею робити?(Зірвати, помити, їсти, зварити варення, джем, пюре, компот, заморозити...)

Як можна зобразити суницю ? (Намалювати, вишити, виліпити з пластиліну, виконати аплікацію...)

Словотворення: ( Суниця - суничка, суничний ...)

Відгадати загадки:

Із зеленої травички виглядають чиїсь личка: ніжні, рум’яні, запашні, духмяні.

      (Суниці)

Росте вона в лісочку ,має червону сорочку Хто йде, той і поклониться.

     (Суниця)

Повторити скоромовки:

  Ішли молодиці у ліс по суниці.

Ой у лісі дві синиці поклювали всі суниці.

 Із склянки на полиці виглядають дві суниці.

А у наших молодиць повні кошики суниць.

 Рахувати гноми вчились

 І сунички так лічили:

 Одна дві, три, чотири, п ’ять.

 Дуже смачно рахувать.,

Повторити чистомовки:

-Иці, -иці, -иці - ми збираємо суниці,

-иць,- иць, -иць - повні кошики суниць,

- иці, -иці, -иці, - ой і добрі ж ті суниці.

- иць, -иць, -иць - вже немає тих суниць,

- иці, -иці, -иці - ми поїли всі суниці.

 

Гриб

Лексичне значення: (Лісова рослина, яка має форму шапки, надітої на ніжку.) Які бувають? (Гриби бувають їстівні та отруйні.)



Гриб.

На дотик: (Твердий, липкий.)

Що має ? (Ніжку, шапочку.)

На що схожий? (На парасольку.)

Що з ним можна робити? (Збирати, смажити, солити, консервувати, варити, їсти, різати...)

Що не можна робити? (Не можна збирати отруйні або невідомі гриби; не їсти без попередньої обробки; при збиранні слід зрізати , а не виривати, щоб не пошкодити грибницю.)

Словотворення: (Гриб - грибок, грибочок, грибниця, грибник, грибний.) Відгадати загадки:

Стоїть при дорозі на одній нозі,

хоч шапочку має, та нікого не вітає.

      (Гриб)

В мене ніжка одна, чобітка не маю,

і хоч я без голови, шапку одягаю.

     (Гриб)

Хто це в лісі під листком за ніч виріс швидко?

В кого ніженька одна й шапку з трави видко?

     (Гриб)

Всі ми в шапочках — брилях заховались під кущі,

бо як вийдемо на шлях  -- враз опинимось в борщі.

     (Гриби)

В теплий дощик народився, парасолькою накрився.

Може б з лісу пострибав, якби другу ногу мав.

      (Гриб)

Скоромовки:

Рахування гноми вчили

І грибочки так лічили:

- Один, два, три, чотири, п ’ ять — любимо ми рахувать.

Л

Дуже гарно рахувать.

Виріс гриб біля гриба ще й біля грибочка Ой багато як грибів в нашому лісочку.

2.Озвучити малюнок: (-Ой, яка чудова галявина!

Скільки тут грибів, суниць!

-Давай я буду збирати гриби, а ти сунички.



-У мене 1 гриб, 2 гриби,... 5 грибів.

-А в мене 1 суничка, 2 сунички, ...6 суничок.)

З.Назвати, які ще гриби та ягоди можна відшукати в лісі.

4 .Повторити чистомовки:

-  риб, -риб, -риб, з-під листочка виліз гриб.

- риб,- риб, -риб, у корзинку стрибнув гриб.

  1.    Добери відповідне слово:

гриб ----ніжка а) збирати

кошик-- ? б) дно

--------- в) корзина

  1.    Прислів’я:

Де дуб, там і гриби.

Грибок — на бочок, боровик їде.

Де один грибок, там цілий вінок.

Щасливому по гриби ходити , а нещасному по лісі блудити.

Обібрався грибом — лізь у ківш..

  1.    Вставити пропущене слово:

Гном прийшов до лісу збирати ...(гриби). Спочатку він...(грибів не знайшов. Аж ось з-під листочка визирнув перший ..(гриб), а біля нього ледь помітний маленький ...(грибочок). Незабаром кошик був повний...(грибів). Ой і радів гном зібраним ...(грибам).

Відредагувати текст, вставивши слова:

( їх, грибок, лісовим дарункам).

  1.    Гра « Відгадай за описом».
  2.    Гра «Відгадай предмет за його частиною».
  3.    Гра «Що є, а чого немає». (Уявити, що ще може бути на лісовій галявині.)


 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
1 лютого 2022
Переглядів
457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку