Корекційно-розвиткове заняття
Тема заняття: Емоційно-вольова та пізнавальна сфера. Дрібна моторика.
Мета заняття: Розвиток емоційно-вольової та пізнавальної сфери. Формування комунікативних навичок і вмінь. Покращення стану загальної та дрібної моторики.
Мета: створення позитивного емоційного настрою, атмосфери довіри та доброзичливості, зняття емоційного напруження.
Хід вправи: „Мізинчик до мізинчика”
Мета: розвиток емоційної комунікативної сфери,
Хід вправи: дитині пропонується розфарбувати воду в різні кольори.
Запитайте в дитини, як зробити «сердиту воду», «добру», «веселу». Можна розфарбовувати воду в найрізноманітніші настрої. Покажіть дитині, як можна за допомогою однієї і тієї ж фарби отримати різні відтінки і як при цьому зміниться «настрій» води. Наприклад, чорна вода була «сердитою», а сіра стала вже «задумливою».
Мета : розвиток пам’яті, уваги, мислення.
Хід вправи: дитині пропонують запам’ятати предмети.
Потім їх треба назвати й розповісти , для чого вони потрібні.
Мета: розвиток мислення.
Хід вправи: психолог пропонує дитині картки із 4 малюнків, на яких зображена певна послідовність дій, і просить розкласти малюнки по порядку: що має бути спочатку, що потім, чим закінчується.
Мета: розвиток зорової пам’яті, уваги.
Хід вправи: На столі лежать декілька предметів. Дитині пропонується запам’ятати, що на столі. Потім вона відвертається, а ведучий ховає один предмет і пропонує дитині відгадати, який саме.
Мета: розвиток уваги, мислення.
Хід вправи: Учневі пропонується ланцюжок слів, з яких потрібно вилучити зайві і залишити тільки ті слова, які пояснюють схожі предмети.
Мета : розвиток моторики руки.
Хід вправи:
Я малий веселий хрущ.
Мене знає кожен кущ.
Маю я красиві вуса
І нічого не боюся
Стиснути кулачок. Вказівний палець і мізинець розвести в різні боки („вуса”). Ворушити вусами.
Хід вправи: учневі дається пластилін та завдання - Зліпи, що хочеться!
5.Традиційне прощання „Подаруй усмішку” (2 хв.)
Сідає сонечко за гай І я кажу тобі: „Бувай”
Але мене не забувай На нову зустріч ти чекай.