Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Корекційно-розвиткове заняття

Про матеріал
Корекційно-розвиткове заняття для розвитку емоційно-вольової, пізнавальної сфери. Розвитку дрібної моторики.
Перегляд файлу

Корекційно-розвиткове заняття

Тема заняття: Емоційно-вольова та пізнавальна сфера. Дрібна моторика.

Мета заняття: Розвиток емоційно-вольової та пізнавальної сфери. Формування комунікативних навичок і вмінь. Покращення стану загальної та дрібної моторики.

  1. Вправа - привітання.(2 хв.)

Мета: створення позитивного емоційного настрою, атмосфери довіри та доброзичливості, зняття емоційного напруження.

Хід вправи: „Мізинчик до мізинчика”

  1. Гра «Різнокольорова вода» (5 хв.)

Мета: розвиток емоційної комунікативної сфери,

Хід вправи: дитині пропонується розфарбувати воду в різні кольори.

Запитайте в дитини, як зробити «сердиту воду», «добру», «веселу». Можна розфарбовувати воду в найрізноманітніші настрої. Покажіть дитині, як можна за допомогою однієї і тієї ж фарби отримати різні відтінки і як при цьому зміниться «настрій» води. Наприклад, чорна вода була «сердитою», а сіра стала вже «задумливою».

  1.   Вправа „Запам’ятай предмети” (8 хв.)

Мета : розвиток пам’яті, уваги, мислення.

Хід вправи: дитині пропонують запам’ятати предмети.

Потім їх треба назвати й розповісти , для чого вони потрібні.

  1.   Вправа „Послідовність дій” (6 хв.)

Мета: розвиток мислення.

Хід вправи: психолог пропонує дитині картки із 4 малюнків, на яких зображена певна послідовність дій, і просить розкласти малюнки по порядку: що має бути спочатку, що потім, чим закінчується.

  1.   Вправа „Зниклий предмет” (6 хв.)

Мета: розвиток зорової пам’яті, уваги.

Хід вправи: На столі лежать декілька предметів. Дитині пропонується запам’ятати, що на столі. Потім вона відвертається, а ведучий ховає один предмет і пропонує дитині відгадати, який саме.

  1. Вправа-гра „Вилучення зайвого” (6 хв.)

Мета: розвиток уваги, мислення.

Хід вправи: Учневі пропонується ланцюжок слів, з яких потрібно вилучити зайві і залишити тільки ті слова, які пояснюють схожі предмети.

  • Парта, стілець, трава,
  • Небо, зошит, ручка,
  • Фарби, альбом, пенал,
  • Вікно, міст, стіна і т.д.
  1.   Вправа „Веселий хрущ” (4 хв.)

Мета : розвиток моторики руки.

Хід вправи:

Я малий веселий хрущ.

Мене знає кожен кущ.

Маю я красиві вуса

І нічого не боюся

Стиснути кулачок. Вказівний палець і мізинець розвести в різні боки („вуса”). Ворушити вусами.

  1.        Рефлексія. (2 хв.)

Хід  вправи: учневі дається пластилін та завдання - Зліпи, що хочеться!

5.Традиційне прощання „Подаруй усмішку” (2 хв.)

Сідає сонечко за гай І я кажу тобі: „Бувай”

Але мене не забувай На нову зустріч ти чекай.

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
18 лютого
Переглядів
129
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку