Тема: «Одяг»
Навчальна. Вчити порівнювати, групувати, класифікувати предмети одягу та взуття. Закріпити сезонні поняття: зимова, осіння, літня, весняна, чоловіча, жіноча, дитяча одяг та взуття.
Розвивальна. Розвивати увагу, пам'ять, мислення, розширювати словниковий запас.
Виховна. Виховувати інтерес до навчання, доброзичливе ставлення до однолітків.
Обладнення: Картинки: « Одяг», «Взуття»,розмальовки, проєктор.
Хід заняття:
І. Вступна частина
1.Організаційний момент
Нам урок уже давно час розпочинати.
Будемо знов мовлення
Наше розвивать
Артикуляційна гімнастика
Щоб нам виконувати гарно вправи та завдання потрібно зробити артикуляційну гімнастику.
Вправа «Чашечка», «Вітрило», «Смачне варення»
ІІ. Основний етап
Повідомлення теми, мети заняття.
Яка зараз пора року?
-Що ми одягаємо, коли виходимо на вулицю?
Сьогодні ми з вами поговоримо про одяг.
Розкладаю перед дитиною картинки одягу, промовляю разом з дитиною назва одягу.
Як це можна назвати одним словом? (Одяг)
А розкажи мені, будь ласка, для чого потрібна одяг? (Для захисту нашого тіла)
-Хто шиє одяг? (Швачка, кравець)
-З чого? (З тканини)
-Правильно, одяг шиється з тканини. А де можна купити одяг? (в магазині)
-Як називається магазин, де продається одяг? (магазин одягу)
- А як називається магазин, де продається взуття? (взуттєвий магазин)
В кожну пору року ми одягаємо одяг відповідну сезону. Влітку - одяг …, восени - одяг.... ., взимку - одяг..... , навесні - одяг ....... (відповіді дітей ).
Потім учитель запитує у дітей назву одягу яку ми носимо влітку, восени, взимку, навесні.
Робота з картками. Розділити одяг за сезонами.
Джерело https://naurok.com.ua/prezentaciya-odyag-u-pori-roku-233078.html
-Молодець. впорався із завданням. А тепер я тобі загадаю загадки.
Я на блискавцi буваю,
У негоду захищаю. (Куртка)
На голову вдягаємо, вушка захищаємо. (шапка)
З черевиками дружу,
з босою ногою,
якщо йдуть вони кудись,
то беруть з собою. (Шкарпетка)
Пальчикова гімнастика
В кожну пору року ми одягаємо одяг відповідну сезону. Влітку - одяг …, восени - одяг.... ., взимку - одяг..... , навесні - одяг ....... (відповіді дітей ).
Потім вихователь запитує у дітей назву одягу яку ми носимо влітку, восени, взимку, навесні.
Дидактична гра «Підбери латку»
Потрібно підібрати шматочок-латку, придатної форми і кольору, щоб зашити дірки в одязі.
Джерело: http://vidpoviday.com/konspekt-zanyattya-odyag-dlya-ditej-rannogo-viku
Дидактичний вправа «Знайди зайвий предмет»
Перед вами на картинці різна одяг, але один предмет — не одяг. Накрийте цей зайвий предмет долонею. Що ви накрили? Чому? Чайник (м’ячик) — не одяг.
Джерело: http://vidpoviday.com/konspekt-zanyattya-odyag-dlya-ditej-rannogo-viku
Фізхвилинка. «Черепаха аха аха»
https://www.youtube.com/watch?v=UNC1sX5vVX8&ab_channel=SuperKidsUaMontessori
Дидактична гра «У чому я сьогодні вдягнений»
Ось я беру у руки м’яч, і кажу на мені сьогодні (Описує свій одяг, передає м’яч дитині) а на тобі?
Вправа «Штрихування»
Візьміть олівці і намалюйте смужки на одязі.
Джерело: http://vidpoviday.com/konspekt-zanyattya-odyag-dlya-ditej-rannogo-viku
ІІІ. Заключна частина
Підведення підсумків
Про що ми сьогодні розмовляли?
-Що сподобалося найбільше?
-На цьому наше заняття закінчується. Ти молодець.