Тема: Овочі
Навчальна: збагачення уявлень дітей про овочі, місце їх вирощування, суттєві ознаки. Уточнення і розширення словника за темою «Овочі» - огірок, помідор, морква, буряк, ріпа, редиска, кабачок; рвати, носити, зрізати; круглий, довгий, зелений, червоний, жовтий.
Виховна:
-Виховувати доброзичливе ставлення до однолітків.
-Виховувати вміння слухати інших, не перебивати.
-Виховувати емоційний відгук.
Розвиваюча:
-Розвивати увагу, пам'ять, мислення.
-Розвивати зв'язну мова.
-Розширювати словниковий запас.
Корекційна:
-Формувати правильну вимову.
-Розвиток дрібної моторики.
-Розвиток зорової уваги.
Обладнення: натуральні овочі, картки з овочами, проектор.
Хід заняття:
Нам урок уже давно час розпочинати.
Будемо знов мовлення
Наше розвивать.
Сюрпризний момент. На столі стоїть закритий кошик з овочами.
ІІ. Основний етап
Повідомлення теми, мети заняття.
Учитель читає вірш :
На городі урожай,
Що захочеш, те збирай:
Огірки і помідори,
І морквицю, і салат,
Цибулини і перчини,
І капусти цілий ряд.
- Діти, подивіться, що привіз нам грузовик?
- Овочі.
- Звідки їх привезли?
- З городу.
- Де ростуть овочі? (На городі, на грядках, в теплиці, у парнику)
- Правильно. Сьогодні ми з вами будемо розглядати овочі і говорити про них.
Учитель відкриває корзинку дістає із неї овочі по одному, пропонує дітям потрогати їх і розглянути, задає запитання.
- Що це? (Морква).
- Яка вона? ( Вона довга, оранжева, гладенька.)
- Де вона росте? (На городі, на грядці).
- А тепер ви уважно послухаєте загадки і відгадку покажете карткою.
Круглі, соковиті,
Сонечком налиті,
Спершу зеленіють,
Потім червоніють.( Помідор)
Що є головним у борщику? ( Буряк)
Довгенький, зелененький,
Солоний смачненький,
Смачний і сирий
Хто я такий? ( Огірок)
Пальчикова Гімнастика.
Так капусту шинкували Так ми сіллю посипали Потім віджимали Купочками складали В банку заштовхали Кришку закривали
Гра « Із чого зроблений сік?» - Із чого зроблений сік, якщо він томатний ? - Із чого зроблений сік, якщо він огірковий ? - Із чого зроблений сік, якщо він моркв яний ? - Із чого зроблений сік, якщо він капустяний ? - Із чого зроблений сік, якщо він буряковий ? - Із чого зроблений сік, якщо він кабачковий ?
|
|
Поперечні удари ребрами лодонь. Імітація посипання Імітація віджимання Долоньки ковзають до центру Перемінні удари кулачками Імітація закручування
|
Дидактична гра «Чарівний мішечок»
«Знайди на дотик, не дивлячись у мішечок, що хочеш. А тепер скажи, що ти взяв? Чому ти так думаєш» (дитина дістає з мішечка овощ і описує його).
Так що було в мішечку? (відповіді дітей)
Фізхвилинка
«Черепаха аха аха»
https://www.youtube.com/watch?v=UNC1sX5vVX8&ab_channel=SuperKidsUaMontessori
Дидактична гра «Що зайве»
Рухлива гра «Овочі»
ІІІ. Заключна частина
Підведення підсумків
Про що ми сьогодні розмовляли?
-Що сподобалося найбільше?
-На цьому наше заняття закінчується. Ти молодець.