Корекційно-розвиткове заняття для учнів молодших класів РАС. Тема: "Овочі".

Про матеріал
Корекційно-розвиткове заняття для учнів молодших класів РАС. Тема: "Овочі". Збагачення уявлень учнів про овочі, місце їх вирощування, суттєві ознаки. Уточнення і розширення словника за темою «Овочі» - огірок, помідор, морква, буряк, ріпа, редиска, кабачок; рвати, носити, зрізати; круглий, довгий, зелений, червоний, жовтий. Розвивати логічне мислення та увагу дітей; виховувати пізнавальний інтерес до природи довкілля.
Перегляд файлу

Тема: Овочі

 Навчальна: збагачення уявлень дітей про овочі, місце їх вирощування, суттєві ознаки. Уточнення і розширення словника за темою «Овочі» - огірок, помідор, морква, буряк, ріпа, редиска, кабачок; рвати, носити, зрізати; круглий, довгий,  зелений, червоний, жовтий.

 Виховна:
-Виховувати доброзичливе ставлення до однолітків.
-Виховувати вміння слухати інших, не перебивати.
-Виховувати емоційний відгук.

Розвиваюча:
-Розвивати увагу, пам'ять, мислення.
-Розвивати зв'язну мова.
-Розширювати словниковий запас.

Корекційна:
-Формувати правильну вимову.
-Розвиток дрібної моторики.
-Розвиток зорової уваги.

Обладнення:  натуральні овочі, картки з овочами, проектор.

    Хід заняття: 

  1.  Організаційний момент:

Нам урок уже давно час розпочинати.

Будемо знов мовлення

Наше розвивать.

Сюрпризний момент.  На столі стоїть закритий кошик з овочами.

ІІ. Основний етап

Повідомлення теми, мети заняття.

Учитель читає вірш :

На городі урожай,

Що захочеш, те збирай:

Огірки і помідори,

І морквицю, і салат,

Цибулини і перчини,

І капусти цілий ряд.

- Діти, подивіться, що привіз нам грузовик?

- Овочі.

- Звідки їх привезли?

-  З городу.

- Де ростуть овочі? (На городі, на грядках, в теплиці, у парнику)

- Правильно. Сьогодні ми з вами будемо розглядати овочі і говорити про них.

Учитель відкриває корзинку дістає із неї овочі по одному, пропонує дітям потрогати їх і розглянути, задає запитання.

- Що це? (Морква).

- Яка вона? ( Вона довга, оранжева, гладенька.)

- Де вона росте? (На городі, на грядці).

- А тепер ви уважно послухаєте загадки і відгадку покажете карткою.

Круглі, соковиті,

Сонечком налиті,

Спершу зеленіють,

Потім червоніють.( Помідор)

Що є головним у борщику? ( Буряк)

Довгенький, зелененький,

Солоний смачненький,

Смачний і сирий

Хто я такий?  ( Огірок)

Пальчикова Гімнастика.

Так капусту шинкували

Так ми сіллю посипали

Потім віджимали

Купочками складали

В банку заштовхали

Кришку закривали

 

Гра « Із чого зроблений сік?»

- Із чого зроблений сік, якщо він томатний ?

- Із чого зроблений сік, якщо він огірковий ?

- Із чого зроблений сік, якщо він моркв яний ?

- Із чого зроблений сік, якщо він капустяний ?

- Із чого зроблений сік, якщо він буряковий ?

- Із чого зроблений сік, якщо він кабачковий ?

 

 

Поперечні удари ребрами лодонь.

Імітація посипання

Імітація віджимання

Долоньки ковзають до центру

Перемінні удари кулачками

Імітація закручування

 

 

Дидактична гра «Чарівний мішечок»
«Знайди на дотик, не дивлячись у мішечок, що хочеш. А тепер скажи, що ти взяв? Чому ти так думаєш» (дитина дістає з мішечка овощ і описує його).
Так що було в мішечку? (відповіді дітей)

Фізхвилинка

«Черепаха аха аха»

https://www.youtube.com/watch?v=UNC1sX5vVX8&ab_channel=SuperKidsUaMontessori

Дидактична гра «Що зайве»

 

 

 Дидактичні ігри для дошкільнят 4-6 років на тему фрукти, овочі, ягоди  Дидактична гра "Що зайве!" (фрукти та овочі) | Конспект. Гра

Рухлива гра «Овочі»

https://www.youtube.com/watch?v=-w5j82DtEGM&ab_channel=%D0%96%D0%B2%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B8%D0%BA.%D0%9C%D0

ІІІ. Заключна частина

Підведення підсумків

Про що ми сьогодні розмовляли?
-Що сподобалося найбільше?
-На цьому наше заняття закінчується. Ти молодець.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

docx
Додано
3 грудня 2023
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку