Корекційно-розвивальне заняття

Про матеріал
Корекційно-розвивальне заняття "Подорож на лісову галявину" спрямоване на розвиток дрібної моторики рук, довільної уваги, зорової пам'яті, мислення, зв’язного мовлення, створення атмосфери безпеки та позитивного емоційного настрою.
Перегляд файлу

Корекційно-розвивальне заняття для дітей з особливими освітніми потребами

«Подорож на лісову галявину»

 

Цільова аудиторія: здобувачі освіти 1 класу

Мета: розвивати дрібну моторику рук, довільну увагу, зорову пам'ять, мислення, зв’язне мовлення, створювати атмосферу безпеки та позитивний емоційний настрій.

Обладнання: малюнки диких тварин, пісочниця, палички.

Хід заняття

І. Організаційна частина

Етюд «Вітання»
Мета: активізувати увагу дітей
- Добрий день!
Ви довкола озирніться,
Один одному всміхніться,
Щоб ніхто не сумував,
З усіма радів і грав.
- Давайте з вами станемо в коло, привітаємо один одного оченятами, а ще своїми долоньками.

-Сьогодні на занятті ми здійснимо уявну подорож на лісову галявину і дізнаємось хто там живе.

-А ви знаєте хто живе в лісі? Тож давайте відгадаємо загадки і дізнаємося хто ж живе на нашій галявині

Гра “Відгадай загадку”

 Хто взимку холодний

Ходить злий, голодний ( Вовк)

 

Колючий клубочок прибіг у садочок. (Їжак)

Взимку спить цей звір в барлозі
І прокинутись невзмозі.
Смокче лапу уві сні.
Хто це? Підкажіть мені.(Ведмідь)

 

Влітку сіренький,
А взимку біленький,
Довгі вуха має,
Швидко стрибає.(Заєць)

У лісі живе,

Горішки гризе,

Грибочки збирає,

На зиму складає.(Білка)

Ця панянка золота

Має довгого хвоста,

Вовка-братика сестричка.

Знають всі, що це…(лисичка).

 

-А як ми можемо назвати жителів лісової галявини одним словом?

-Якого кольору лисичка?

-Кого ви бачите біля білочки?

-Хто більший вовчик чи зайчик?

-Хто зліва від вовка?

 

Гра«Хованки»

Лісові звірі дуже люблять грати в хованки. Давайте  знайдемо звірів, які заховалися.

Малюнки тварин.

 

Гра “Знайди тінь”

Діти на зображенні знаходять тінь тваринки.

Фізкультхвилинка “Танці звірят”

А звірята люблять танцювати. Давайте потанцюємо разом з ними. Потанцюйте як:

-веселі зайченята;

-злий вовк;

-сумний ведмідь;

-хитра лисиця;

-замріяні метелики.

 

Ігри з піском

Ой, подивіться, один метелик сів на наш пісочок.  Пограємо в пісочниці.

Будемо грати пальчиками і долоньками (сліди на піску)
«Маленькі ніжки бігли по доріжці. Великі ноги йшли по дорозі »

 

- А тепер перетворимося на зайчиків; як вони люблять бігати по піску! 
Складемо два пальчики разом, пішли. А чиї сліди можуть бути схожі сліди наших пальчиків? (Собака, вовк, кішка, лев). А три пальчика разом! Хто тут гуляв? (Ведмідь, кабан, слон).

-Вирівняємо пісок і уявімо, що тут ходив слон. Як він це робив?
Вірно, стиснули руки в кулачки і залишили відбитки на піску.

 

Гра «Мисливці».

Це - будинок, а це - ліс. А ми з вами перетворюємося на мисливців. Ось за цією межею густий ліс, де водяться різні звірі. У цей ліс і відправляється мисливець.
«Я йду в ліс на полювання, буду полювати за ...» Тут він робить крок по піску середнім і вказівним пальчиками вперед і каже: «зайцем» і робить другий крок: «ведмедем» і т.д. Переможець той, хто дійшов до лісу.

 

 

Гра «Мисливець і пастух»

Хто такий пастух? Мисливець?

Пісочницю ділимо навпіл, справа - луг, де пасуться домашні тварини, а ліворуч - ліс, там живуть дикі звірі! За сигналом «Шукайте» двоє дітей відбирають фігурки і «поселяють» в лісі і на лузі диких і домашніх тваринок..

В кінці гри перерахуємо, скільки диких звірів і свійських тварин набрали діти.

 

Вправа “Чарівні палички”

А на лісовій галявині ростуть дерева. Спробуємо зобразити дерево за допомогою паличок.

Поблизу дерева росте ялиночка. А під ялиночкою росте грибочок. Зобразимо його.

Заключна частина

-Куди ми з вами подорожували сьогодні?

-З якими звірятами зустрілис?

- Що найбільше сподобалось?

Зняття нервової напруги.Прощання „Подаруй усмішку”

Діти стають в коло і дарують один одному посмішки.

На заняття діти всі працювали,  молодці!

Вам сподобалось займатись?

Та пора уже прощатись.

До нових зустрічей!

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
27 січня 2023
Переглядів
537
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку