Корекційно-розвивальне заняття для дітей старшого дошкільного віку «Я майбутній першокласник»

Про матеріал
Заняття спрямоване на формування позитивної навчальної мотивації, розвиток логічного мислення, пам'яті,уваги, дрібної моторики рук, здатності до фантазування майбутніх першокласників; а також підвищенню рівня групової згуртованості дітей, набуття та удосконалення їх комунікативних навичок, виховування почуття дружби, взаємодопомоги та створення позитивного емоційного настрою протягом дня
Перегляд файлу

 

Корекційно-розвивальне заняття
для дітей старшого дошкільного віку

«Я майбутній першокласник»

 

Мета: формувати позитивну навчальну мотивацію; розвивати логічне мислення, пам'ять,увагу, уяву, дрібну моторику руки, здатність до фантазування; сприяти підвищенню рівня групової згуртованості, набуттю комунікативних навичок; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги; створювати позитивний емоційний настрій.

Обладнання: картки, олівці, кольоровий папір, ножиці, клей, малюнки, дошка, зошит Незнайки, зошити.
 

Хід заняття

 

1.Вітання. Вправа «Привітаймося з друзями»

- Доброго дня, діти. Я рада бачити вас . А тепер давайте привітаємося один з одним.
В коло разом всі вставайте
Зустрічалку починайте
На сусіда подивіться
Лагідно йому всміхніться
Ось на гостей подивіться
Від душі їм посміхніться!

 

  1. Гра «Зустріч з хлопчиком Незнайкою»      -Діти, подивіться хто це до нас прийшов ? (Це Незнайко) Так, це Незнайко. А чого ж він до нас завітав?
    Незнайко: Чи хочеться йти до школи, однак я не знаю , що для цього потрібно, ви мені допоможите?                                                                                                                              – Діти, ми вже з вами багато чого знаємо і вміємо. Давайте це сьогодні покажемо Незнайці. Гаразд?

 

3.Гра «Розклади по групах»

Підійдіть до столиків. Подивіться, на тарілочках лежать картинки, які потрібно обєднати в групи і підібрати узагальнююче слово.(Діти розкладають картинки по групах, підбирають до кожної групи узагальнююче слово)


 4. Графічний диктант

-Діти, а давайте покажимо Незнайці як ви вмієте працювати в зошиті в клітинку. Напишемо з вами графічний диктант.
2← 1→ 1→ 1→ 1→
1↑ 4↑ 1↑ 1↓ 1↓
1→ 1→ 1→ 2→ 11←
1↑ 3↓ 1↓ 1↓ 7↓
1→ 1→ 1→ 1→ 9→
1↑ 1↑ 1↓ 1↓ 7↑

На що схожа фігура? (Фігура схожа на будинок. Психолог висловлює припущення, що це школа, однак без вікон і дверей). Домалюйте вікно та двері.
 

  1. Гра «Для чого і чому потрібно»
    -Діти, подивіться я на дошці приготувала вам картинки. Давайте їх розглянемо. Як ви думаєте, навіщо:
    -люди розмовляють
    -потрібен вчитель
    -потрібен буквар
    -школярику портфель
    Чому:
    -влітку немає снігу
    -курча ходить на двох ногах
    -кіт не вміє літати
    -в машини круглі колеса
    (Діти висловлюють свої припущення, фантазують)
     
  2. Гра «Вгадай чия іграшка»

На столі лежить олівець, лінійка, пензлик, гумка, ручка. Дітям потрібно назвати всі предмети, сказати чи вони потрібні в школі, взяти по одному предмету. Для трьох дітей предметів не вистачить. Вони будуть відгадувати, хто які предмети взяв.

-Ви вже мабуть втомилися. Відпочинемо?
 

7. Фізкультхвилинка (під музичний супровід)

Незнайко: –Які ви молодці, як ви багато знаєте. Але ж знання в порфель не покладеш? А як правильно його збирати - я не знаю. А ви знаєте?
 

8. Гра «Упізнай геометричну фігуру навпомацки»

Завдання: «Перед вами геометричні фігури. Давайте уважно розглянемо їх . (Психолог описує кожну з фігур за формою, називає її, звертає увагу на її особливості. Показує, як навпомацки можна її впізнати). Зараз ви спробуєте впізнати ці фігури  самі. Вам  необхідно опустити руку в мішечок, намацати одну фігуру і назвати її групі. Після цього фігури витягається, і  и перевіряємо, чи правильно ви вгадали». Якщо завдання виконане правильно, діти аплодують. Після цього фігура повертається в мішечок. Гра продовжується, доки всі не візьмуть у ній участь.
 

9. Вправа «Чоловічки з геометричних фігур»

-Молодці діти, що навчили Незнайку правильно збирати портфель, справились зі всіма завданнями. Діти, а щоб Незнайці було веселіше ходити до школи, давайте зробимо йому нових друзів – хлопчиків чи дівчаток з геометричних фігур. Які ви знаєте геометричні фігури?

Повторення правил користування ножицями, клеєм.

-Які гарні вийшли у нас друзі для Незнайки. Ми їх обов'язково потім відправимо до Сонячного містечка.

 

10. Підсумок

-Ось і закінчилося наше заняття. А скажіть мені , що вам більш за все сподобалось?А що було важко? А яке завдання було легким? (Відповіді дітей) А на згадку про наше сьогоднішнє заняття я вам теж подарую свій гарний настрій. (Дарунок-смайлики)

 

docx
Додано
27 травня 2020
Переглядів
569
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку