ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ
РОЗУМОВОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ
ДІТЕЙ ІЗ ЗПР
Корекційно-розвивальний етап
Розвивати мислення, увагу, мовлення, дрібну моторику рук; вчити зосереджуватися на сприйнятті цілого, вичленять в зображенні окремі контури об'єктів, розподіляти й переключати увагу, аналізуючи зовнішній вигляд, колір об'єкта; сприяти розвитку рухової пам'яті, вольової регуляції, довільності психічних процесів; формувати позитивну навчальну мотивацію
Корекційно-розвивальний етап
Заняття 3
Мета: розвивати мислення, увагу, мовлення, дрібну моторику рук; вчити зосереджуватися на сприйнятті цілого, вичленять в зображенні окремі контури об’єктів, розподіляти й переключати увагу, аналізуючи зовнішній вигляд, колір об’єкта; сприяти розвитку рухової пам’яті, спостережливості, вольової регуляції, довільності психічних процесів; формувати позитивну навчальну мотивацію.
Дидактичний матеріал: бланки до вправ «Допомога», «Метелики», «Розфарбуй предмети», картка до вправи «Загадкові малюнки», 3 силуети долонь: червоний, жовтий, синій, кольорові олівці, простий олівець, м’яч.
Хід заняття
Одна дитина кидає м'яч іншій, називаючи своє ім'я. Друга ловить м'яча і називає своє ім'я. І так далі.
Одна дитина підходить до іншої і торкається своїми долоньками до її долоньок і називає своє ім'я, а та називає у відповідь своє ім'я і т.д.
Дітям пропонується допомогти білочці втекти від лисички. Для цього покажіть, як вона бігтиме доріжкою - проведи олівцем або ручкою пряму лінію посередині доріжки. Намагайтеся провести якомога швидше, щоб білочка врятувалася. Проведіть ще одну не торкаючись уже проведеної. Намагайтеся вести лінію не відриваючи руки, від паперу. Пересувайте руку, спираючись на мізинний палець.
Дітям пропонується знайти усіх метеликів та обвести їх.
Із різнокольорового картону зробити 3 силуети долоні: червоний, жовтий, синій. Це — сигнали. Коли ведучий піднімає червону долоню — «кричалку» — можна бігати, кричати, шуміти; жовту долоню — «шепотілку» — можна тихо пересуватись та шепотітися; на синю долоню — «мовчалку» — діти повинні завмерти на місці та не ворушитися. (Гра закінчується сигналом «мовчалка».)
Дітям пропонується розфарбувати предмети у відповідні кольори.
Дітям пропонується знайти всі предмети, які заховані на малюнку.