Корекційно-розвивальний етап Заняття 3

Про матеріал

ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ

РОЗУМОВОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ

ДІТЕЙ ІЗ ЗПР

Корекційно-розвивальний етап

Розвивати мислення, увагу, мовлення, дрібну моторику рук; вчити зосереджуватися на сприйнятті цілого, вичленять в зображенні окремі контури об'єктів, розподіляти й переключати увагу, аналізуючи зовнішній вигляд, колір об'єкта; сприяти розвитку рухової пам'яті, вольової регуляції, довільності психічних процесів; формувати позитивну навчальну мотивацію

Перегляд файлу

Корекційно-розвивальний етап

 

Заняття 3

Мета: розвивати мислення, увагу, мовлення, дрібну моторику рук; вчити зосереджуватися на сприйнятті цілого, вичленять в зображенні окремі контури об’єктів, розподіляти й переключати увагу, аналізуючи зовнішній вигляд, колір об’єкта; сприяти розвитку рухової пам’яті, спостережливості, вольової регуляції, довільності психічних процесів; формувати позитивну навчальну мотивацію.

Дидактичний матеріал: бланки до вправ «Допомога», «Метелики», «Розфарбуй предмети», картка до вправи «Загадкові малюнки», 3 силуети долонь: червоний, жовтий, синій, кольорові олівці, простий олівець, м’яч.

Хід заняття

  1. Знайомство 

Одна дитина кидає  м'яч іншій,  називаючи своє ім'я. Друга ловить м'яча і називає своє ім'я. І так далі.

Одна дитина підходить до іншої і торкається своїми до­лоньками до її долоньок і називає своє ім'я, а та називає у відповідь своє ім'я і т.д.

  1. Вправа «Допомога» (розвиток дрібної моторики пальців рук)

Дітям пропонується допомогти білочці втекти від лисички. Для цього покажіть, як вона бігтиме доріжкою - проведи олівцем або ручкою пряму лінію посередині дор­іжки. Намагайтеся провести якомога швидше, щоб білочка врятувалася. Проведіть ще одну не торкаючись уже проведеної. Намагайтеся вести лінію не відри­ваючи  руки, від паперу. Пересувайте  руку, спираючись на мізинний палець.

  1. Дидактична вправа «Метелики» (розвиток розподілу уваги)

Дітям  пропонується знайти усіх метеликів та обвести їх.

  1. Фізкультхвилинка «Кричалки – шепотілки - мовчалки» (розвиток рухової пам’яті, спостережливості, вольової регуляції, уміння діяти за зразком)

Із різнокольорового картону зробити 3 силуети долоні: червоний, жов­тий, синій. Це — сигнали. Коли ведучий піднімає червону долоню — «кричалку» — можна бігати, кричати, шуміти; жовту долоню — «шепотілку» — можна тихо пересуватись та шепотітися; на синю долоню — «мовчалку» — діти повинні завмерти на місці та не ворушитися. (Гра закінчується сигна­лом «мовчалка».)

  1. Дидактична вправа «Розфарбуй предмети» (розвиток вмінь зосереджуватись на сприйнятті об’єкта за кольором)

Дітям пропонується розфарбувати предмети у відповідні кольори.

  1. Вправа  «Загадкові малюнки» (розвиток сприйняття)

Дітям пропонується знайти всі предмети, які заховані на малюнку.

  1. Рефлексія  заняття:
  • Що сподобалось сьогодні на занятті?
  • Що було важким?

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
1809
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку