Корекційно-розвивальний етап. Заняття 4

Про матеріал

ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ

РОЗУМОВОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ

ДІТЕЙ ІЗ ЗПР

Розвивати мислення, увагу, мовлення, спостережливість; сприяти розвитку рухової пам'яті, дрібної моторики рук; вчити зосереджуватись на сприйнятті цілого, розподіляти та переключати увагу, аналізуючи зовнішній вигляд, розмір об'єкт; вчити розрізняти та називати частини доби як на малюнках, так і в повсякденному житті; формувати пізнавальну активність

Перегляд файлу

Заняття 4

Мета: розвивати мислення,  увагу, здатність до переключення та розподілу уваги, мовлення, спостережливість; сприяти розвитку рухової пам’яті, дрібної моторики рук; вчити зосереджуватись на сприйнятті цілого, розподіляти та переключати увагу, аналізуючи зовнішній вигляд, розмір об’єкт ; вчити розрізняти та називати частини доби як на малюнках, так і в повсякденному житті; формувати вміння дотримуватись встановлених правил, позитивну навчальну мотивацію.

Дидактичний матеріал: бланки до вправ: «Допомога», «Їжачки», «Від великого до малого», картки до вправи «Що таке доба?», 3 силуети долонь: червоний, жовтий, синій, кольорові олівці, простий олівець, м’яч.

Хід заняття

  1. Привітання. Закріплення знайомства

Ведучий кидає м'яч кому-небудь з дітей (довільно) і питає у всіх дітей, що стоять у колі: «Як звуть цього хлоп­чика (дівчинку)?» Діти хором називають його (її) ім'я. І так кілька разів.

  1. Вправа «Допомога» (розвиток дрібної моторики пальців рук)

Дітям пропонується допомогти білочці втекти від лисички. Для цього покажіть, як вона бігтиме доріжкою - проведіть олівцем або ручкою пряму лінію посередині дор­іжки. Намагайтеся провести якомога швидше, щоб білочка врятувалася. Проведіть ще одну не торкаючись уже проведеної. Намагайтеся вести лінію не відри­ваючи  руки, від паперу.  Пересувай руку, спираючись на мізинний палець.

 

  1. Дидактична вправа «Їжачки» (розвиток розподілу уваги)

Дітям пропонується знайти та обвести всіх їжачків та грибочки.

  1. Фізкультхвилинка «Кричалки – шепотілки - мовчалки» (розвиток спостережливості, вольової регуляції, уміння діяти за зразком)

Із різнокольорового картону зробити 3 силуети долоні: червоний, жов­тий, синій. Це — сигнали. Коли ведучий піднімає червону долоню — «кричалку» — можна бігати, кричати, шуміти; жовту долоню — «шепотілку» — можна тихо пересуватись та шепотітися; на синю долоню — «мовчалку» — діти повинні завмерти на місці та не ворушитися. (Гра закінчується сигна­лом «мовчалка».)

  1. Ігрова вправа «Від великого до малого» (розвиток вміння зосереджуватись на сприйнятті об’єкта за розміром)

Дітям пропонується розташувати малюнки  у відповідному порядку. Починати з самої великої груші і закінчити маленькою та з самого маленького будинку до самого великого.

                         

  1. Вправа  «Що таке доба?» (вчити розрізняти та називати частини доби як на малюнках, так і в повсякденному житті)

Ранок, день, вечір та ніч разом називаються добою. Розгляньте малюнки і скажіть, на якому з них зображено ранок? А на якому день? Вечір, ніч? Чому ти так гадаєш?

  1. Рефлексія  заняття:
  • Що сподобалось сьогодні на занятті?
  • Що було важким?

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
1109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку