КОРИСНІ КОПАЛИНИ – ГІРСЬКІ ПОРОДИ. ВИДИ КОРИСНИХ КОПАЛИН(ТВЕРДІ, РІДКІ ТА ГАЗОПОДІБНІ).ПРАКТИЧНА РОБОТА:

Про матеріал
Конспект уроку з природознавства, проведеного у 3-А класі Тема уроку. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З КОЛЕКЦІЄЮ КОРИСНИХ КОПАЛИН; ПОРІВНЯННЯ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТВЕРДИХ КОРИСНИХ КОПАЛИН.
Перегляд файлу

                                 Комунальний заклад НСЗШ №9

 

                                        

                                        

                                         

                                           Конспект

                уроку з природознавства,                                                      

                                      проведеного у 3-А класі

   

Тема уроку.

Корисні копалини – гірські породи. Види корисних копалин(тверді, рідкі та газоподібні).Практична робота: ознайомлення з колекцією корисних копалин; порівняння властивостей твердих корисних копалин.

 

 

 

 

                                                                   Вчитель: Т.М. Каракуша

                                                                        2019 р.                                            

 

Мета: формування ключових компетентностей:

-формувати уміння установлювати схожість, тотожність і відмінність      між кількома предметами;

-формувати уміння перевіряти і оцінювати результати своєї праці;

-розвивати логічне мислення, мовлення школярів;

-виховувати пізнавальний інтерес;

-виховувати бережливе ставлення до природи.

Предметних компетентностей:

-формувати уявлення про корисні копалини та способи їх видобування;

-формувати усвідомлення взаємозв'язків у природі;

-формувати уміння визначати і розрізняти корисні копалини рідного краю;

-вчити бачити красу неживої природи;

-познайомити з працею геолога.

Тип уроку. Формування компетентностей.

Обладнання: комп'ютер, презентація «Корисні копалини», колекція корисних копалин.

                                                            Хід уроку.

 I.Організаційний момент.

II.Мотивація навчальної діяльності.

-Хто прийшов до нас на урок?(Гном). Як ви думаєте чому?

-Ми починаємо вивчати нову тему. Як вона називається, здогадайтеся:

РИСНІКО  ПАКОНИЛИ.

III.Повідомлення теми і мети уроку.

IV.Вивчення нового матеріалу.

-Пригадайте! Що ви знаєте про гори? Яке значення для життя вони мають? Які гори є в Україні?

-Поміркуйте! З чого складаються гори?

-Пригадайте, які ви знаєте гірські породи?

(пояснюю, використовуючи Презентацію..., демонструю колекцію корисних копалин).

V.Фізхвилинка.

VI.Робота з підручником.

-Що називають родовищем?

-Хто такий геолог?

-Що називають корисними копалинами?

-В яких станах перебувають корисні копалини?

VII.Практична робота. Дослідження властивостей і порівняння твердих корисних копалин.

 

1.Робота в групах.

VIII.Узагальнення й систематизація отриманих знань.

-Звіт груп.Визначення спільних і відмінних ознак твердих корисних копалин.

IX.Підбиття підсумків. Рефлексія.

-Прочитайте висновки на с.44.

-Про що дізналися в рубриці Для допитливих?

-Закінчіть речення:

*Мене на уроці порадувало...

*Було цікаво...

*Мені дуже захотілося...

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 лютого 2020
Переглядів
575
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку