Корисні та шкідливі звички.

Про матеріал
Викликати прагнення у дітей зберігати й зміцнювати здоров’я. Довести до їх відома інформацію, що шкідливі звички є основною причиною порушення здоров’я. Формувати вміння піклуватися про своє здоров’я. Виховувати бажання підтримувати традиції здорового способу життя.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7-А клас говорить "НІ!" шкідливим звичкам - 19 Лютого 2019 - Знам'янська ЗШ  І-ІІІ ступенів №3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель О.  Кузюкова 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Корисні та шкідливі звички.

 

Мета: Викликати прагнення у дітей зберігати й зміцнювати здоров’я.

Довести до їх відома інформацію, що шкідливі звички є основною причиною порушення здоров’я.Формувати вміння піклуватися про своє здоров’я.Виховувати бажання підтримувати традиції здорового способу життя.

Обладнання: записи музики, мікрофон, картки.

Інтерактивні методи: мозковий штурм, технологія „Кути”, метод „Прес”,технологія „Висуваємо гіпотезу”.

 

                                           Хід уроку

І. Створення емоційного настрою.

Учитель:

- Любі діти!Сьогодні чудовий ранок. Я бажаю вам гарного настрою, сил, здоров’я. Хай вам щастить!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми, мети.

- Сьогодні на занятті ми з вами поговоримо про здоров’я, пізнаємо способи його збереження та загартування. Інакше говорячи, складемо рецепт здоров’я.

Ми з вами маємо чудове право – право на життя й здоров’я. У статті 49 Конституції України стверджується: „Кожен громадянин має право на охорону здоров’я”. Ми повинні вміти користуватися цим правом.

Мозковий штурм.

Учитель:

- Існує багато шляхів збереження і зміцнення здоров’я.

- Що треба робити вам, щоб не хворіти і бути здоровим?

   (Учитель записує вислови дітей без коментарів).

- Дякую за цікаві ідеї.

ІІІ. Робота над розкриттям теми

1.Гігієна

- Діти, зараз ми дізнаємося про перший рецепт здоров’я. Для цього ви прочитаєте оповідання О. Буценя «На вулиці», і підготуєте відповіді на такі питання:

- Як описано дівчинку?(чепурна,охайна)

-  Яке у неї плаття?(випрасуване, чисте)

-У яких строках головна думка?

 - Я бачу, що у нашому класі  всі ви охайні, серед вас немає нечепур. А які ж правила гігієни слід виконувати щодня?

Учень

Знаєм правила прості:

Треба жити в чистоті!

Умиватись вранці з милом,

Щоб усі за нас раділи.

 

Учень

Шию, руки й ноги мити                                          

Завжди чистому ходити,                                            

Зуби зранку вичищати  

Й перед тим, як спать лягати.

Учень                                       

Ногті добре доглядати.

Не виходити патлатим.

Перед їжею ми руки

З милом миєм без принуки.

Учитель:                                                                                                                                         

-Що напишемо у рецепті здоров’я? (Гігієна)

-Яка ця звичка- корисна чи шкідлива?

2.Спорт

Учитель:

- Теппер ми дізнаємося другий рецепт здоров’я.

Учень

Фізкультура, спорт, здоров’я -

Речі кожному потрібні.

Бути сильним і здоровим -

Це найбільша радість в світі!

Якщо бути спорту вірним,

То хвороби не пізнаєш.

Завжди будеш ти веселим

І в навчанні не відстанеш.

Учень

Діти нашого класу полюбляють спорт. Спорт допомагає нам рости здоровими, сильними, вчитися добре..

Полюбляємо зарядку

І ритмічні вправи

Для здоров’я вони - плюс,

Намотай собі на вус.

(Під звуки музики учні виконуюють вправи валеозарядки).

Гра”Мікрофон”.

- Що для вас значить спорт? Ваше відношення до нього?

- Вам запропонували не піти на урок фізкультури. Ваші дії?

(Записуємо рецепт).

Учитель:

- Є багато рецептів, які допомагають бути здоровими. Розкриємо ще один з них.

3.Корисні продукти

Учень

Наші Катя і Антошка

На обід їдять картошку.

Ваня з Славою рішили,

Помідори покришили.

Цибулину, капустину,

Солі всипали частину.

Учень

І сказав Ванюша:”Все!

Ось у цьому у салаті

Вітамінів є багато”.

Щоб хороші очі мати,

Треба вітаміни А вживати,

Що живуть у цибулині,

У червоній є перчині,

І в морквині, в абрикосах,

Їжте, діти, вони хороші!

Учень

Хто нам скаже, де живе

Вітамін для діток”В”?

В яблуневий сад підем,

В стиглім яблуці знайдем.

Вітаміни всі смачненькі,

І солодкі, і кисленькі,

Їжте, діти, їх охоче,

Кожен, хто коли захоче.

Щоб здоровим буть завжди,

Знай бо ти, дитино,

Що продукти вибирай

Повні вітамінів.

Технолоя”Кути”. Гра”Корисно-некорисно”.

Учитель:

- Зараз дізнаємося, чи добре ви засвоїли, які продукти корисні, бо в них багато вітамінів, а які ні.

(Діти беруть картки з малюнками продуктів.За сигналом учителя „дзвоник” діти розходяться у різні кутки за ознакою ”корисно-некорисно”).

Технологія”Висуваємо гіпотезу”.(Робота в 2 групах.)

Учитель:

-А тепер вам треба висунути гіпотезу. Що може бути причиною цих подій:

У Василя в саду біля яблуні розболівся живіт...

Фізхвилинка

(Діти виконують рухи під словесний супровід учителя)

Два ведмедики Тіп і Топ з’їли смачні, але немиті яблука. У них розболілися животики. Ведмедики скаржаться:

Ой-ой-ой, живіт болить.

Ой-ой-ой, мене нудить.

Ой, ми яблук вже не хочем!

Захворіли Тіп і Топ.

 (Аліфанова І.А.)

- Чому не можна їсти немиті фрукти? 

 - Який ще рецепт запишемо? (Корисні продукти).

4.Режим дня

- Продовжуємо далі дізнаватися рецепти здоров.я.

Кросворд”Режим дня”

1. Що ти робиш зранку кожен день? (Прокидаюся)                 1 р

2. Нащо граєшся водою?                                                              е

  -  Щоб не стрітися з бідою.(Вмиваюся)                                    ж                                   3.Одяг складений, чистенький

   Ти зробив це так швиденько.(Одягаюся)     

 4. Вже зібравшись ти щоранку,

      Приступаєш до сніданку.(Снідаю)                                     6 и 

5. Від сніданку пропав вже слід,                                               2 м

    Наближається обід.(Обідаю).                                                5 д  

6. Повітря чисте замінить                                                          4 н

    Найкращі вітаміни.(Відпочиваю).                                        3 я

7. А на кінець сказати:

- Я лягаю спати.

- Назвіть, про який рецепт ви двзналися щойно? (Режим дня).

- А зараз довідаємося, чи дотримуєтесь ви режиму дня. Пограємо

Гра ”Так чи ні”.

     Кожного ранку встаю о 7 (так)

     Вставши, швиденько вдягаюсь (так)

     Потім вмиватись я забуваю,

     Так і до школи іду. (ні)

     Зубки чищу я щодня (так)

     Милом личко я вмиваю (так)

     Та грязненькою ганчіркою

     Очі протираю. (ні)

     Вранці снідать не люблю (ні)

     Із мікробами дружу (ні)

     З вітамінами дружу

     Щоб здоровим бути.(так)

 

 

5.Звіт медиків.

Учень

Куріння - злісний ворог здоров’ю.У курячої людини збільшується ризик захворювання на рак та туберкульоз, знижується пам’ять. Під час куріння людина шкодить собі й тим, хто знаходиться поруч. Кожен, хто палить, скорочує  своє  життя  на 8 - 9 років.

Віка. Для дітей алкоголь – це отрута. Діти можуть померти майже від чарки горілки. Алкоголь погіршує мислення, притупляє пам’ять. Ніколи не торкайтеся алкоголю, хто б його не пропонував.

Учень

Наркотики і цигарки, спиртне-

Це просто страх.

Як подружитися з ними -

Здоров’ю буде крах.

Назавжди це запам’ятай,

Та їх ніколи не вживай!

3.Гра”Мікрофон”

-Якщо вам друзі запропонують закурити, ваші дії...

-Так що ж шкодить вашому здоров.ю?

 

ІV. Закріплення вивченого матеріалу

1.Метод”Прес”.

Робота у групах.Учитель роздає 5карток.

1 група- Шкідливі звички. Спорт. Режим дня.

2 група- Вітаміни. Гігієна. Режим дня.

Діти висловлюють власну думку, пояснюють точку зору за таким алгоритмом:

  1.               Я вважаю, що...
  2.               Тому, що...
  3.               Наприклад...
  4.               Тому ми вважаємо...

 

V. Підсумок уроку

Учитель:

-Вирішити проблему здоров’я повинна сама людина. Мало народитися здоровим, треба вміти щодня дбати про своє здоров’я та не давати шкідливим звичкам узяти верх над вашею волею й бажанням бути здоровою людиною.

Зробіть для себе правильний вибір!

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
6 лютого
Переглядів
274
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку