Покрокова ілюстрована інтуїтивно зрозуміла інструкція зі створення 3D моделі шпаківні у програмі Blender. Рекомендована до ознайомлення учням 9-11 класів та всім охочим спробувати себе в 3D моделюванні.
Продовження матеріалу Презентація "Використання інтерактивних симуляцій на уроках технологій та трудового навчання"
РОБОТА З РЕБРАМИ. Будуємо основу шпаківні.
РОБОТА З ГРАНЯМИ. Будуємо дах та навіс РОБОТА З ГРАНЯМИ. Отвір.
РОБОТА З ГРАНЯМИ. Потовщення.
ДОДАЄМО НОВИЙ ОБ’ЄКТ. Створюємо жердину.
КОЛІР |
КОРИСНІ ПОРАДИ
Loop Tools |
РАЗ І НАЗАВЖДИ
Щоб утворити отвір, потрібно використати спеціальний додаток.
Його ввімкнення треба здійснити 1 раз і надалі він буде працювати.
Редагувати > Уподобання > Додатки > x xx |