Коротка інструкція зі створення 3D моделі шпаківні у програмі Blender

Про матеріал

Покрокова ілюстрована інтуїтивно зрозуміла інструкція зі створення 3D моделі шпаківні у програмі Blender. Рекомендована до ознайомлення учням 9-11 класів та всім охочим спробувати себе в 3D моделюванні.

Продовження матеріалу Презентація "Використання інтерактивних симуляцій на уроках технологій та трудового навчання"

Перегляд файлу

image

1

РОБОТА З РЕБРАМИ. Будуємо основу шпаківні.

2

3

РОБОТА З ГРАНЯМИ. Будуємо дах та навіс РОБОТА З ГРАНЯМИ. Отвір.

4

РОБОТА З ГРАНЯМИ. Потовщення.

5

ДОДАЄМО НОВИЙ ОБ’ЄКТ. Створюємо жердину.

6

КОЛІР

image

image

КОРИСНІ ПОРАДИ

Loop Tools

РАЗ І НАЗАВЖДИ

Щоб утворити отвір, потрібно використати спеціальний додаток.

Його ввімкнення треба здійснити 1 раз і надалі він буде працювати.

imageРедагувати >     imageУподобання > Додатки >    x  xx

image

image

image

image

pdf
Пов’язані теми
Технології, Майстер-класи
Додано
22 жовтня 2023
Переглядів
328
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку