Словник являє собою термінологічний довідник з проблем сучасної освіти, у якому відтворено сучасний стан розвитку освіти в Україні, що характеризується динамічними змінами, обумовленими євроатлантичними інтеграційними процесами, поєднанням традицій та інновацій, поступовим переходом від знаннєвої до гуманістичної освітньої парадигми.
У словнику враховані зміни, відтворені в сучасному законодавстві України, що охоплює питання освітньої діяльності. У процесі підготовки словника використані наукові дослідження в галузі педагогіки, соціальної педагогіки, загальної психології, соціальної психології, психології особистості, культурології, соціології освіти, етики, естетики, інклюзивної освіти. У словнику подаються відомі терміни та поняття іншомовного походження, що відтворюють новітні процеси й тенденції в цій галузі, пояснюють сутність сучасних методологічних підходів до навчання і виховання особистості.
Терміни й поняття розташовані в алфавітному порядку. Словник містить понад 40 термінів і понять.
Видання може бути цікавим і корисним для широкого кола читачів: керівників, педагогічних працівників, батьків, учнів, усіх, кого цікавлять сучасні проблеми освіти.
1
КОРОТКИЙ СЛОВНИК
АКТУАЛЬНИХ ІНШОМОВНИХ СЛІВ І ТЕРМІНІВ, ЯКІ ВЖИВАЮТЬСЯ В СУЧАСНОМУ
ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
(частина 2)
2022
Підготувала:
Бикова Олена Миколаївна – консультант Комунальної установи «Путивльський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Путивльської міської ради
ПЕРЕДМОВА
Словник являє собою термінологічний довідник з проблем сучасної освіти, у якому відтворено сучасний стан розвитку освіти в Україні, що характеризується динамічними змінами, обумовленими євроатлантичними інтеграційними процесами, поєднанням традицій та інновацій, поступовим переходом від знаннєвої до гуманістичної освітньої парадигми.
У словнику враховані зміни, відтворені в сучасному законодавстві України, що охоплює питання освітньої діяльності. У процесі підготовки словника використані наукові дослідження в галузі педагогіки, соціальної педагогіки, загальної психології, соціальної психології, психології особистості, культурології, соціології освіти, етики, естетики, інклюзивної освіти. У словнику подаються відомі терміни та поняття іншомовного походження, що відтворюють новітні процеси й тенденції в цій галузі, пояснюють сутність сучасних методологічних підходів до навчання і виховання особистості.
Терміни й поняття розташовані в алфавітному порядку. Словник містить понад 40 термінів і понять.
Видання може бути цікавим і корисним для широкого кола читачів: керівників, педагогічних працівників, батьків, учнів, усіх, кого цікавлять сучасні проблеми освіти.
Джерела:
1. Вільна енциклопедія Вікіпедія https://uk.wikipedia.org/
2. Центр інноваційної освіти ПРО.СВІТ http://prosvitcenter.org/dlya-chogo-consultyng-osvityanam
3. Платформа Нова українська школа
https://nus.org.ua/articles/apsajkling-shho-tse-5-idej-dlya-spilnoyi-tvorchosti-ditej-i-batkiv/
4. Словник MyСлово
http://myslovo.com/?dictionary=%D0%B0%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0
5. Пошукова система ReversoContext https://context.reverso.net/
6. Сайт Словотвір https://slovotvir.org.ua/words/skil
7. Сайт Термін.ін.юа https://termin.in.ua/strim-stream/