Коспект уроку "Написання малої букви ж, складів, слів і речень з нею. Списування друкованого речення"

Про матеріал
Конспект уроку включає в себе таку мету: ознайомити учнів з малою рукописною буквою ж; навчити писати її; формувати вміння читати і писати склади та слова з буквою ж; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці робочого зошита, писати ручкою, списувати надруковані речення; розвивати вміння розповідати за малюнком, про свої спогади та враження; формувати компетентність спілкування рідною мовою, соціальну, громадянську компетентність; виховувати бажання дружити з іншими.
Перегляд файлу

Дата: 21.01.2021

Тема: Написання малої букви ж, складів, слів і речень з нею. Списування друкованого речення.

Мета: ознайомити учнів з малою рукописною буквою ж; навчити писати її; формувати вміння читати і писати склади та слова з буквою ж; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці робочого зошита, писати ручкою, списувати надруковані речення; розвивати вміння розповідати за малюнком, про свої спогади та враження; формувати компетентність спілкування рідною мовою, соціальну, громадянську компетентність; виховувати бажання дружити з іншими.

Обладнання: картки для роботи в групах; контейнери з манною крупою; малюнки зображення жука.

Хід уроку

  1. Вступна частина
  1. Організація класу
  2. Робота над чистомовкою
  • Який звук чули найчастіше?
  • У якому жителі жабка?
  • У якому жителі жук?
  • Хто застібає ґудзик?
  1. Робота в групах. Гра «Відшукай слово»

(Учні об’єднуються в три групи).

Завдання: з’єднати склади так, щоб утворилися слова. Дібрати слова до малюнок.

  • Назвіть слова, що утворилися.
  • Яке слово зайве? Чому? (сніжинка)
  1. Основна частина
  1. Робота за сторінкою зошита (с.10)
  1. Бесіда за малюнком.
  • Кого ви бачите на малюнку?
  • Що роблять діти?
  • Кого вони розглядають?
  • А ви бачили такого жука? Розкажіть.
  • Сьогодні на уроці ми будемо вчитися писати малу букву ж, склади, слова та речення з нею.
  1. Аналіз елементів, з яких складається мала рукописна буква «ж». Розглядання її зразка на плашці вгорі зошита.
  2. Письмо елементів за малюнком олівцем.
  3. Письмо малої рукописної літери «ж».
  • У контейнері з манною крупою.
  • У повітрі.
  • У робочих рядках зошита.
  1. Вправляння в письмі.
  • Письмо складів та слів з буквою «ж».
  • Списування речення.
  • Прочитайте перше речення.
  • Хто випустив жука?
  • Як починаємо писати речення?
  • Що поставимо у кінці речення?
  • Спишіть речення.

Фізкультхвилинка.

  1. Продовження роботи за сторінкою зошита
  1. Бесіда за малюнком.
  • Нумо разом відвідаємо королівських жабок.
  • У цьому королівстві всі жабки різні за кольором, а одна з них – жабка – царівна.
  • Як має виглядати жабка – царівна?
  1. Читання за стрілочками.

Учні читають слова за стрілочками.

  1. Письмо слів рукописними буквами.

Пальчикова гімнастика.

  1. Стратегія «Кубування».

Робота за малюнками зошита (банан і кульбаба)

  1. Запис слів, речень.
  2. Списування друкованого речення.
  1. Заключна частина
  • Яку букву ми сьогодні навчилися писати?
  • Назвіть слова, які починаються на букву ж.
docx
Додано
19 грудня 2022
Переглядів
445
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку