«Котяче новосілля» (виховний захід для І класу)

Про матеріал

Тема: «Котяче новосілля»

Мета: зацікавити учнів до вивчення математики, сприяти розвитку усних обчислень, вміння складати і розв'язувати прості задачі; розвивати пам'ять, увагу, оперативність мислення, математичне мовлення; виховувати гуманне ставлення до тварин.

Обладнання: картки із завданням, оригамі «Котик», колективна робота «Котячий будинок», комп'ютер, телевізор.

Перегляд файлу

 

«Котяче новосілля»

(виховний захід для І класу)

 

 

 

 

 

 

 

 

 Підготувала:

вихователь ГПД

Антоненко О.Ф.

Ліцей №6

 

 

 

 

 

 

м. Прилуки

 

Тема: «Котяче новосілля»

Мета: зацікавити учнів до вивчення математики, сприяти розвитку усних обчислень, вміння складати і розв’язувати прості задачі; розвивати пам’ять, увагу, оперативність мислення, математичне мовлення; виховувати гуманне ставлення до тварин.

Обладнання: картки із завданням, оригамі «Котик», колективна робота «Котячий будинок», комп’ютер, телевізор.  

                                      Хід заняття

І. Організаційна частина

1.Вступна бесіда

Бесіда про бездомних котів по змісту казки Галини Вдовиченко «36 і 6 котів».

ІІ. Оголошення теми

На попередніх заняттях ми з вами зробили котиків (оригамі), «побудували» для них будинок . Сьогодні у нас «котяче новосілля». Ваші котики отримають власну кімнату у цьому будинку, але спочатку потрібно виконати завдання.

ІІІ. Основна частина

1. Бесіда про власних котиків. 

– У мене теж є котик. Відгадайте, як його звати?

Гра «Шифрувальники». Робота в парах.

 

         2  3  1  4 5

         У Р М К А

 

2. Гра «Що змінилося?»

(Показую таблицю з кількома цифрами в певному порядку. Прошу заплющити очі, змінюю порядок розміщення цифр. Діти повинні відгадати, що змінилося.

 

(Після виконання кожного завдання учні «заселяють» своїх котиків)

 

3. Гра «Злови м’яч»

Завдання: назвати сусідів числа «5», «7», «4».

 

  4. Гра «Чарівний кубик».

Завдання: кинути кубик два рази. Із чисел на кубику скласти приклад і обчислити його.

 

5.Завдання: за малюнками скласти і розв’язати задачі.

 

Фізкультхвилинка «Котик Мурчик»

 

6.- Назвати числа, які є у вірші Наталі Карпенко «Я не хочу так як всі!»

- Як звати котиків? 

                 

Я не хочу так, як всі!

Все цікаво для малят!
П’ять кумедних котенят – 
Дві сестри і три брати 
Пізнають нові світи!
Їжачка побачив Рудик,
З ним тепер дружити буде.
Та чому така шорстка
Сіра шубка в їжака?
Вліз на гілку котик  Білий,
Непосида пустотливий. 
 Няв! Синички! Скільки? Шість!,
Кіт пташок очима їсть.
 Височенько! Не дістати!
До кота озвався дятел:
 Гей, нахабо на гілляці,
Буде тобі купці-ляпці,
Як впадеш у нашу річку…
Йди гуляти на травичку,
Чи біжи на камінці,
Як Кицюня. Будь, як всі!
Спить у кошику Чорнушка,
Не нявчи її під вушка.
Подивись, твій брат Смугастий,
Теж почав пташину пасти!
– О, в травиці горобці…
Я не  хочу так, як всі!

 

7.Графічний малюнок «Квітка».

 

- Що нагадує вам цей малюнок?

- Мені нагадує ось цю квіточку. Хто знає, що це за квіточка? (Підсніжник).

(Коротке повідомлення про підсніжник – першу квіточку весни.)

- З яких геометричних фігур вона складається?

 

Практична робота учнів

(Решта учнів «заселяє» котиків)

ІV.Підсумок заняття

- Про кого говорили на занятті?

- Як потрібно ставитися до своїх та бездомних тварин?

- Ви повинні дружити так, як котик і зайчик у вірші Наталі Карпенко «Зайчик і котик»

                         ЗАЙЧИК І КОТИК

Зайчик котика зустрів
І на задні лапки сів:
– Ой, які ж ми схожі,
Милі та пригожі.

Котик крикнув: – Ні! Ні! Ні!
Ми у схожому вбранні,
Сірі та пухнасті,
Однієї масті.

Ми однакові на зріст,
Та у мене довгій хвіст.
А у тебе  вуха
Замість  капелюха.

Зайчик мовив: – Ну то й що,
Це дрібниця, це ніщо.
Ми з тобою схожі,
Милі та пригожі.

Котик муркнув: – Няв, няв, няв!
Котик зайця обійняв. 
Тішився вухатий,
Тішився хвостатий.

 

-І ви теж обніміть один одного, як зайчик і котик.

 

 

 

 

doc
Додано
21 березня 2021
Переглядів
294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку