Особливості роботи із дітьми шестирічного віку

Про матеріал
Дана презентація присвячена проблемам шестирічних першокласників. Ці проблеми також обговорюються освітянами на різних рівнях. Схоже на те, що ця тема ще тривалий час залишається актуальною.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Засоби підготовки дітей до школи Методичні рекомендації Методики Програми

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Вік 6-7 років є перехідним праця творчість гра навчання

Номер слайду 5

Психологічні особливості, які ускладнюють процес засвоєння нового предметного змісту і прийняття норм шкільного життя Психологічні особливості, на які педагог може спиратися під час організації навчального процесу

Номер слайду 6

Характерні особливості дітей шестирічного віку Прагнення до позитивних взаємин та похвали Не вистачає сили волі Почуття переважають над розумом Розвинене мовлення Переважає недовільна увага Пізнавальна активність Інтенсивний розвиток пам’яті Невелика працездатність З готовністю виконують вимоги вчителя. Люблять веселитися і пустувати. У цьому віці вже є лідери: справжні і неформальні. Особливе місце посідає гра. 

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Готовність дитини до школи психологічна інтелектуальна соціальна фізіологічна

Номер слайду 9

Стан здоров’я дитини Рівень резистент-ності організму Досягнутий рівень фізичного розвитку ФІЗІОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ Досягнутий рівень біологічного розвитку

Номер слайду 10

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГОТОВНІСТЬ Якість знань, що має дитина, ступінь їх усвідомленості, чіткість уявлень Наявність фонематично-го слуху Достатній розвиток моторики Володіння найпростішими формами мислення, мислительними операціями Словниковий запас Можливість використання раніше набутого досвіду

Номер слайду 11

ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ Мати достатньо розвинену волю Вміння зосередитись і тривалий час утримувати свою увагу на певній діяльності Мати мотиваційну основу учіння Займати ділове налаштування Здатність розуміти вимоги вчителя і свідомо виконувати їх

Номер слайду 12

Усвідомлювати свій суспільний обов’язок учня Бути готовим жити в колективі СОЦІАЛЬНА ГОТОВНІСТЬ Активно включитися в колективну пізнавальну й суспільно-корисну діяльність Розвиток необхідних форм спілкування з ровесниками Правильного ставлення до вчителя, як дорослого, що виконує певні функції

Номер слайду 13

Нестійка працездатність Високий рівень напруження серцево-судиної системи Зниження працездатності Низькі показники координації різних систем організму між собою Різке зниження навчальної діяльності До кінця першої чверті маса тіла зменшується 60% дітей Що відбувається в організмі дитини в перші дні навчання?

Номер слайду 14

Термін «адаптація» – (від латинського adapto – пристосовую) це пристосування будови і функцій організму, його органів і клітин до умов середовища. Досвід спілкування з дорослими та однолітками(позитивне ставлення до вимог дорослих, адекватне спілкування з іншими дітьми) Вік дитини Рівень натренованості адаптаційних механізмів(перебування в дитячому садку, різні умови життя) Індивідуальні особливості дитини(поведінка значною мірою залежить від типу нервової системи) Стан здоров’я та розумовий розвиток дитини

Номер слайду 15

Труднощі, зв’язані з новим режимом дня Труднощі адаптації дитини до класного колективу Проблеми зв’язані з особливостями навчання в школі Труднощі, обумовлені зміною домашньої ситуації при вступі дитини до школи Труднощі, що локалізуються в сфері взаємовідносин з вчителями

Номер слайду 16

Основні етапи роботи вчителя з організації навчального співробітництва у першому класі Особливе значення мають дидактичні ігри Створення ситуації, коли першокласникам необхідне співробітництво з однолітками Організація процесу формування норм навчального співробітництва самими дітьми Вдале використання унаочнення Ознайомлення зі спеціальними засобами, що допоможуть учням побачити значення маленьких досягнень кожного Створення разом з учнями особливих засобів, що допоможуть зафіксувати новоутворення, які характеризують клас як колектив

Номер слайду 17

Елементи гри

Номер слайду 18

Формування вміння визначати ознаки явищ і предметів Розвиток фонематичного слуху,закріплення правильної артикуляції Розвиток уяви, спостережливості ДИДАКТИЧНА МЕТА ГРИ Розвиток умінь порівнювати, позначати головне Розвиток уміння співвідносити елементи різних множин, встановлювати відповідності між ними

Номер слайду 19

Обладнати відповідними меблями. Правильно розставити парти. Добрати відповідні ігри та іграшки. Організувати харчування. Провітрювати приміщення. Достатня освітленість робочого місця. 

Номер слайду 20

Довести до свідомості батьків педагогічні поради і рекомендації, виробити позитивне ставлення до них. 2. Сформувати психологічну і педагогічну готовність до їх реалізації. 3. Активізувати здатність батьків до аналізу своєї виховної діяльності та об’єктивної оцінки її результатів. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ РОБОТИ З БАТЬКАМИ

Номер слайду 21

«Ви для дитини, а не вона для вас. Ви повинні прислухатися до її природи, її духовного стану» М. Добролюбов «Турбота про здоров’я дитини – це найважливіша праця вчителя» В.Сухомлинський

ppt
Додано
21 березня 2021
Переглядів
693
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку