КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний. рік___________________ Семестр__1______ Вчитель____ Клас___ __________
Підручник: Full Blast 2
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
Тема 1: Відпочинок і дозвілля |
||||||||
1 |
Module 2 Exploring A Holiday fun! Повторення Present Simple |
|
|
Дії на відпочинку |
|
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
2 |
Module 2 Exploring A Holiday fun! Повторення Past Simple |
Описування минулих подій |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Дії на відпочинку |
Past simple
Вимова закінчень минулого часу |
Діалог про подорож
|
Робота в парах |
WB р.18 |
3 |
Module 2 Exploring A Holiday fun! Повторення Future Simple |
Розповідь про відпочинок |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Дії на відпочинку |
Past simple
Вимова закінчень минулого часу |
Діалог про подорож
|
Робота в парах |
WB р.19 |
4 |
Module 2 Exploring A Holiday fun! Повторення Present Continuous |
Розвиток навичок писемного мовлення |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Дії на відпочинку |
Past simple
Вимова закінчень минулого часу |
|
Доповнювати текст Складати речення
|
С. 124 вивч. нові ЛО нап. |
5 |
Module 2 Exploring A Holiday fun! Повторення To be going to |
Виконання граматичних вправ |
Розрізняти дії у минулому |
Дії на відпочинку |
Past simple
Вимова закінчень минулого часу |
|
Виконання вправ |
Вивч. правило с.21 |
6 |
Module 2 Exploring B City tour Повторення Must/mustn`t |
|
|
Транспорт |
|
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
7
|
Module 2 Exploring B City tour Повторення Comparative and superlative forms |
Обговорення видів транспорту |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Транспорт |
Could
Прикметники і прислівники способу дії |
Досліджуючи Бангкок |
'Яким транспортом я користуюсь'
Робота в парах |
WB р. 20 |
8
|
Module 2 Exploring B City tour Повторення There is/there are |
Розповідь про здібності |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Здібності |
Could
Прикметники і прислівники способу дії |
Бесіда про здібності |
Робота в парах |
WB р. 21 |
9 |
Module 2 Exploring B City tour |
Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Розрізняти дії у минулому |
Правильні та неправильні дієслова |
Правильні та неправильні дієслова |
Стародавні цивілізації |
Складати речення
|
SB p.23 ex. 4 |
10 |
Module 2 Exploring C Exploring the past |
|
|
Почуття |
|
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
11 |
Module 2 Exploring C Exploring the past |
Дослідження минулого. Стародавній Єгипет |
Розуміти основну ідею прочитаного |
Почуття |
Used to
|
Інтерв’ю
Стародавні цивілізації |
Доповнювати текст Складати речення
Колишні звички |
WB p. 22А |
12 |
Module 2 Exploring C Exploring the past |
Дослідження минулого. Стародавній Єгипет |
Розрізняти дії у минулому |
Часові показники |
Used to
|
Інтерв’ю
Стародавні цивілізації |
|
WB p. 23D |
13 |
Module 2 Exploring C Exploring the past |
Розвиток навичок читання |
Розуміти основну ідею прочитаного |
Часові показники |
Used to
|
|
|
SB p.25 ex5нап. що ти робив і не робив 5 років тому |
14 |
Module 2 Exploring D Land ahoy! |
|
|
Сторони світу |
|
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
15 |
Module 2 Exploring D Land ahoy! |
Відомі особистості |
Розуміти і зв’язувати незнайомі звукові відрізки |
Сторони світу |
Особові займенники |
Відомі дослідники |
Життя Х.Колумбп |
WB p. 24В |
16 |
Module 2 Exploring D Land ahoy! |
Знамениті дослідники |
Розуміти основну ідею прочитаного |
Правильні та неправильні дієслова |
Особові займенники |
Відомі дослідники |
Джеймс Кук |
Нап. твір про Колумба с.27 в.5 SB |
17 |
Module 2 Exploring D Land ahoy! |
Виконання граматичних вправ |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Правильні та неправильні дієслова |
Особові займенники |
Відомі дослідники |
Виконання завдань |
Вивч. таблицю непр. дієсл. |
18 |
Module 2 Exploring Round up (SB)
|
Виконання граматичних вправ |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
Preparation for the Test |
Виконання завдань |
SB p.30 |
19 |
Module 2 Exploring Round up (WB) |
Узагальнення знань з теми 1 «Відпочинок і дозвілля» |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
Test |
Повт. вивч. грам. матер. |
WB pp.26-27 |
20 |
Module 2 Exploring
|
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
Analysis of the Test |
Повт. вивч. грам. матер. |
Повт. ЛО |
|
||||||||
Тема 2: Я, моя родина і друзі |
||||||||
21 |
Module 3 Adventure A Ouch |
|
|
Частини тіла Нещасні випадки |
|
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
22 |
Module 3 Adventure A Ouch! |
Нещасні випадки у нашому житті |
Робити припущення на основі зорової опори |
Частини тіла Нещасні випадки |
Past progressive |
Короткі діалоги з поліцейським |
Опис нещасного випадку Рольова гра |
WB p. 28 |
23 |
Module 3 Adventure A Ouch! |
Давайте поговоримо про нещасний випадок! |
Робити припущення на основі зорової опори |
Частини тіла Нещасні випадки |
Past progressive |
Короткі діалоги з поліцейським |
Опис нещасного випадку
Рольова гра |
WB p. 29 |
24 |
Module 3 Adventure A Ouch! |
Розвиток писемного мовлення |
Робити припущення на основі зорової опори |
Частини тіла Нещасні випадки |
Past progressive |
Короткі діалоги з поліцейським |
Опис нещасного випадку
Рольова гра |
Нап. про нещасний випадок с.35 підручник |
25 |
Module 3 Adventure B Believe it or not |
|
|
Загадкові події |
|
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
26 |
Module 3 Adventure B Believe it or not |
Розповідь про загадковий випадок |
Визначати послідовність дій |
Загадкові події |
Past simple Past progressive Підрядні часу |
Загадкові історії
Радіо програма |
Робота в парах |
WB p. 30 |
27 |
Module 3 Adventure B Believe it or not |
Загадкові випадки у нашому житті |
Визначати послідовність дій |
Загадкові події |
Past simple Past progressive Підрядні часу |
Загадкові історії
|
Робота в парах |
WB p. 31 |
28 |
Module 3 Adventure B Believe it or not |
Виконання граматичних вправ |
Визначати послідовність дій |
Загадкові події |
Past simple Past progressive Підрядні часу |
Загадкові історії
|
Робота в парах |
Вивч. правило |
29 |
Module 3 Adventure B
|
Домашнє читання |
Мова як найважливіший засіб спілкування |
|
|
Читання тексту |
Виконання завдань до тексту |
Скл. план |
30 |
Module 3 Adventure C At the funfair |
|
|
Ярмарок Їжа Розваги |
|
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
31 |
Module 3 Adventure C At the funfair |
Веселощі. Розваги |
Знаходити, розуміти і передавати нову інформацію |
Ярмарок Їжа Розваги |
Some / any / no
/ı/, /i:/, /aı/ |
Випадок на ярмарку Короткі діалоги |
Діалогічне мовлення |
WB p. 32 |
32 |
Module 3 Adventure C At the funfair |
Внесення, приймання, відмовляння від пропозицій |
Знаходити, розуміти і передавати нову інформацію |
Ярмарок Їжа Розваги |
Some / any / no
|
Випадок на ярмарку
Короткі діалоги |
Діалогічне мовлення |
WB p. 33 |
33 |
Module 3 Adventure D Wild world |
Висловлення емоцій, переказ подій, опис книжок |
Познайомити з творчістю Дж.Лондона |
Емоції |
Слова з some / any / no / every |
‘White Fang’ |
Обговорення прочитаного |
WB p. 34 |
34 |
Module 3 Adventure D Wild world |
Висловлення емоцій, переказ подій, опис книжок |
Познайомити з творчістю Дж.Лондона |
Емоції |
Слова з some / any / no / every |
‘White Fang’ |
Обговорення прочитаного |
Вивч. правило |
35 |
Module 3 Adventure D Wild world |
Розвиток навичок аудіювання |
Познайомити з творчістю Дж.Лондона |
Емоції |
Слова з some / any / no / every |
‘White Fang’ |
Обговорення прочитаного |
Переказ тексту с.40 |
36 |
Module 3 Adventure E How unlucky! |
Розповідаймо цікаві історії з нашого життя! |
Логічно зв’язувати думки |
Нещасні випадки |
Слова-зв’язки |
Lucky or Unlucky? |
Написання історії за картинками
|
WB p, 35 |
37 |
Module 3 Adventure E How unlucky! |
Розповідаймо цікаві історії з нашого життя! |
Логічно зв’язувати думки |
Нещасні випадки |
Слова-зв’язки |
Lucky or Unlucky? |
Розповідь історії за картинками
|
Розп. історію |
38 |
Module 3 Adventure E How unlucky! |
Як написати історію про себе |
Логічно зв’язувати думки |
Нещасні випадки |
Слова-зв’язки |
Lucky or Unlucky? |
Написання історії за картинками
|
Нап. історію про себе |
39 |
Module 3 Adventure
|
|
Мова як найважливіший засіб спілкування |
|
|
Читання тексту |
Виконання завдань до тексту |
Переказ тексту |
40 |
Module 3 Adventure Round-up (SB) |
Повторення граматичного матеріалу |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
Preparation for the Test |
Виконання завдань |
SB p.44 |
41 |
Module 3 Adventure Round-up (WB)
|
Узагальнення знань з теми 2 «Я, моя родина і друзі» |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
Test |
Виконання завдань |
WB pp. 36-37 |
42 |
Module 3 Adventure
|
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
Analysis of the Test |
Повт. вивч. грам. матер. |
Повт. ЛО |
|
||||||||
Тема 3: Україна та Великобританія |
||||||||
43 |
Module 4 Places A Around town |
|
|
Місто |
|
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
44 |
Module 4 Places A Around town |
Вчимося робити пропозиції, просити про послуги, описувати місця |
Дозволи, ввічливі прохання, пропозиції та словесні формули для їх вираження |
Місто |
Can / could / may / might
/k/, / s/ |
Короткі діалоги ‘В місті’ |
Діалоги з опорою на картинки |
WB p. 38 |
45 |
Module 4 Places A Around town |
Вчимося робити пропозиції, просити про послуги, описувати місця |
Дозволи, ввічливі прохання, пропозиції та словесні формули для їх вираження |
Місто |
Can / could / may / might
|
Короткі діалоги ‘В місті’ |
Діалоги з опорою на картинки |
WB p. 39 |
46 |
Module 4 Places A |
Grammar |
|
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
Виконання граматичних вправ |
GB p.17 |
47 |
Module 4 Places B How do I get there? |
|
|
Нaпрямки |
|
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
48 |
Module 4 Places B How do I get there? |
Вчимося вказувати напрямки, описувати розташування, читати карту |
Розуміти інструкції |
Нaпрямки |
Прийменники місця і руху
|
Короткі діалоги
Діалог про комп’ютерну гру |
Знаходження маршруту
Робота в парах |
WB p. 40 |
49 |
Module 4 Places B How do I get there? |
Навколо міста |
Розуміти інструкції |
Нaпрямки |
Прийменники місця і руху
|
Короткі діалоги
Діалог про комп’ютерну гру |
Знаходження маршруту
|
WB p. 41 |
50 |
Module 4 Places B |
Grammar |
|
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
Виконання граматичних вправ |
GB p.19 |
51 |
Module 4 Places C City vs. Country |
|
|
Типи будівель Опис будинка |
|
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
52 |
Module 4 Places C City vs. Country |
Порівняння міста і села |
Робити порівняння |
Типи будівель Опис будинка |
Вищий ступінь порівняння прикметників |
Опитування
Опис будинків |
Групова робота Порівняння |
WB p. 42 |
53 |
Module 4 Places C City vs. Country |
Порівняння міста і села |
Робити порівняння |
Типи будівель Опис будинка |
Вищий ступінь порівняння прикметників |
Опитування
Опис будинків |
Групова робота Порівняння |
WB p. 43 |
54 |
Module 4 Places C City vs. Country |
Grammar |
|
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
Виконання граматичних вправ |
GB p.21 |
55 |
Module 4 Places D Outer space |
|
|
Космос |
|
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
56 |
Module 4 Places D Outer space |
Сонячна Система |
Надати відомості про Сонячну Систему |
Космос |
Найвищий ступінь порівняння прикметників
|
Сонячна Система
|
Гра Робота в парах |
WB p. 44 |
57 |
Module 4 Places D Outer space |
Сонячна Система |
Надати відомості про Сонячну Систему |
Космос |
Найвищий ступінь порівняння прикметників
|
Сонячна Система
|
Гра Робота в парах |
Вивч. правило |
58 |
Module 4 Places E Where I live |
|
|
Місто |
|
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
59 |
Module 4 Places E
Where I live |
Вчимося розуміти знаки, описувати місто |
Запобігання повторам в писемному мовленні |
Місто |
Способи уникнення повторів
|
Радіооголошення
Опис Парижа |
Опис міста
|
WB p. 45
|
60 |
Module 4 Places E Where I live |
Твоє місто. Опис свого міста |
Запобігання повторам в писемному мовленні |
Місто |
Способи уникнення повторів
|
Радіооголошення
Опис Парижа |
Опис міста
|
Опис свого міста |
61 |
Module 4 Places Round-up (SB) |
Описувати міста, напрямки руху, робити порівняння |
Формування навичок самоконтролю |
Космос Місто |
Модальні дієслова Ступені порівняння прикметників |
|
Доповнювати текст Складати речення
|
WB pp. 46-47 |
62 |
Module 4 Places Round-up (WB) |
Узагальнення знань з теми 3 «Україна та Великобританія» |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
Test |
|
Повт. вивч. правила |
63 |
Culture page
|
Опис Шотландії |
Ознайомити з особливостями інших культур |
|
|
Пісня ‘Unlucky Day’
Scotland |
Монологічне мовлення |
С. 57 чит. і перекл.. |
Тема 4: Мої улюблені речі |
||||||||
64 |
Module 4 Places
|
Повторення вивченого матеріалу |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
Analysis of the Test |
|
Повт. вивч. ЛО |
65 |
Module 5 Today and tomorrow A Computer world |
|
|
Комп'ютер |
|
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
66 |
Module 5 Today and tomorrow A Computer world |
Комп’ютерний світ. Розвиток навичок читання та аудіювання. |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Комп'ютер |
Going to Present progressive for future
/e/ /i:/ |
Діалог
|
Плани на вихідні
Робота в парах |
WB p. 48 |
67 |
Module 5 Today and tomorrow A Computer world |
Комп’ютерний світ. Розвиток писемного мовлення. |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Комп'ютер |
Going to Present progressive for future
/e/ /i:/ |
|
Плани на вихідні
Робота в парах |
WB p. 49 |
68 |
Module 5 Today and tomorrow A Computer world |
Комп’ютерний світ. Виконання граматичних вправ. |
Формування навичок самоконтролю |
Комп’ютер |
Going to Present progressive for future
/e/ /i:/ |
|
Плани на вихідні
Робота в парах |
с. 61 вивч. правило нап. |
69 |
Module 5 Today and tomorrow A Computer world |
Комп’ютерний світ. Розвиток діалогічних навичок. |
Мова як найважливіший засіб спілкування |
Комп’ютер |
Going to Present progressive for future
/e/ /i:/ |
Діалог
|
Плани на вихідні
Робота в парах |
SB впр. 5b с.61нап. про плани на вих.
|
70 |
Module 5 Today and tomorrow B What the future holds |
Що ж відбуватиметься у майбутньому? |
|
Знаки зодіаку |
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
Читання речень з новими ЛО |
71 |
Контроль аудіювання |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Повт. правила чит. |
|
72 |
Контроль читання |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Повт. вивч. грам. матер. |
|
73 |
Контроль письма |
Формування навичок самоконтролю |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Повт. вивч. усні теми |
|
74 |
Контроль мовлення |
Формування навичок самоконтролю |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Повт. вивч. матер. |
|
75 |
Узагальнюючий урок в кінці ІІ семестру |
|
|
|
|
|
|
Навчальний. рік_______2023-2024____________ Семестр__2_____ Вчитель____Марич О.М._______________________________________________________________________ Клас___7-а__________
Підручник: Full Blast 2
Тема 5:Школа
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
Завдання |
|||||||||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
||||||||||||
76 |
Module 5 Today and tomorrow B What the future holds |
Знаки зодіаку. Припущення щодо свого майбутнього |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Знаки зодіаку |
Will |
Діалог
|
Припущення щодо свого життя
Робота в парах |
WB p. 50 АВ |
|||||||
77 |
Module 5 Today and tomorrow B What the future holds |
Знаки зодіаку. Припущення щодо свого майбутнього. Виконання граматичних вправ. |
Формування навичок самоконтролю |
Знаки зодіаку |
Will |
Діалог
|
Припущення щодо свого життя
Робота в парах |
с. 63 вивч. правило нап. |
|||||||
78 |
Module 5 Today and tomorrow B What the future holds |
Домашнє читання |
Мова як найважливіший засіб спілкування |
|
|
Читання тексту |
Виконання завдань до тексту |
SB впр. 5b с. 63 нап. про своє життя через 15р |
|||||||
79 |
Module 5 Today and tomorrow B What the future holds
|
Моє майбутнє. У провидиці. |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Знаки зодіаку |
Will |
Діалог
|
Припущення щодо свого життя
Робота в парах |
WB p.50с |
|||||||
80 |
Module 5 Today and tomorrow B What the future holds |
Узагальнення знань з теми 4 «Мої улюблені речі» |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
Test |
|
Повт. вивч. правила |
|||||||
81 |
Module 5 Today and tomorrow C Make a difference |
Збережемо довкілля! |
|
Матеріали |
|
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
|||||||
82 |
Module 5 Today and tomorrow C Make a difference |
Збережемо довкілля!
|
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Матеріали |
|
Діалог |
Читання діалогу, робота з текстом Робота в парах |
SB впр.2 (А,В), с.64-65. |
|||||||
83 |
Module 5 Today and tomorrow C Make a difference |
Поговоримо про свої обов’язки і про заборони |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Матеріали |
Must / have to |
Діалог |
Опис своїх обов’язків, ромова про забороні
Робота в парах |
WB p. 51 |
|||||||
84 |
Module 5 Today and tomorrow C Make a difference |
Поговоримо про свої обов’язки і про заборони |
Розуміти і зв’язувати незнайомі звукові відрізки |
Матеріали |
Must / have to |
Діалог |
Опис своїх обов’язків, ромова про забороні
Робота в парах |
WB p. 52 |
|||||||
85 |
Module 5 Today and tomorrow C Make a difference |
Розвиток діалогічного мовлення. Виконання вправ. |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Матеріали |
Must / have to |
Діалог |
Опис своїх обов’язків, ромова про забороні
Робота в парах |
SB впр. 5с. 65 нап. що нам слід і не слід роб. у шк..
|
|||||||
86 |
Module 5 Danger D Protect the animals |
|
|
Дикі тварини Місця існування тварин |
|
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
|||||||
87 |
Module 5 Danger D Protect the animals |
Захист тварин |
Ознайомити з тваринами, які зникають |
Дикі тварини Місця існування тварин |
Conditional sentences I |
Телепередача
Інтернет стаття |
Текст про тварин, яким загрожує знищення
Робота в парах |
с. 126 5d вивч. нап |
|||||||
88 |
Module 5 Danger D Protect the animals |
Допоможіть врятувати дельфінів! |
Ознайомити з тваринами, які зникають |
Дикі тварини Місця існування тварин |
Conditional sentences I |
Телепередача
Інтернет стаття |
Текст про тварин, яким загрожує знищення
Робота в парах |
WB p. 53 |
|||||||
89 |
Module 5 Danger D Protect the animals |
Домашнє читання |
Мова як найважливіший засіб спілкування |
|
|
Читання тексту |
Виконання завдань до тексту |
Переказ тексту |
|||||||
90 |
Module 5 Danger D Protect the animals |
Зникаючі види тварин |
Ознайомити з тваринами, які зникають |
Дикі тварини Місця існування тварин |
Conditional sentences I |
Короткі діалоги |
Робота в парах |
с. 67 вивч. правило нап., повт. вивч. лексичні одиниці |
|||||||
91 |
Module 5 Danger D Protect the animals |
Захист тварин. Розвиток мовленнєвих навичок. |
Ознайомити з тваринами, які зникають |
Дикі тварини Місця існування тварин |
Conditional sentences I |
Короткі діалоги |
Робота в малих групах |
WB p. 53 |
|||||||
92 |
Module 5 Today and tomorrow E I’m looking forward to it |
Влаштування вечірок. Складання діалогів. |
Ввічливе прийняття і відхилення запрошень |
Вечірки |
Структури для внесення пропозицій |
Підготовка вечірки
Електронний лист |
Запрошення на вечірку
Робота в парах |
WB p.54 с. 126 5е нап. |
|||||||
93 |
Module 5 Today and tomorrow E I’m looking forward to it |
Влаштування вечірок. Розвиток навичок аудіювання. |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Вечірки |
Структури для внесення пропозицій |
Підготовка вечірки
|
Запрошення на вечірку
|
Скласти діалог та вивч. нап. |
|||||||
94 |
Module 5 Today and tomorrow E I’m looking forward to it |
Запрошення на вечірку
|
Ввічливе прийняття і відхилення запрошень |
Вечірки |
Структури для внесення пропозицій |
Електронний лист |
Запрошення на вечірку
|
Скл запрош. на вечірку |
|||||||
95 |
Module 5 Today and tomorrow E I’m looking forward to it |
Запрошення на вечірку. Написання е-mail
|
Ввічливе прийняття і відхилення запрошень |
Вечірки |
Структури для внесення пропозицій |
Електронний лист |
Запрошення на вечірку
Робота в парах |
SB p. 69 еx. D нап. ел. запрош. |
|||||||
96 |
Module 5 Today and tomorrow E I’m looking forward to it |
Розвиток граматичних навичок. Виконання вправ. |
Формування навичок самоконтролю |
Вечірки Комп'ютер Матеріали Дикі тварини |
Going to Must / have to Will Conditional I |
|
Доповнювати текст Складати речення Діалогічне мовлення |
WB p.55 |
|||||||
97 |
Module 5 Today and tomorrow
Round-up (SB) |
Повторення вивченого матеріалу. |
Формування навичок самоконтролю |
Вечірки Комп'ютер Матеріали Дикі тварини |
Going to Must / have to Will Conditional I |
|
Доповнювати текст Складати речення Діалогічне мовлення |
WB pp. 56-57 |
|||||||
98 |
Module 3 Adventure Round-up (WB)
|
Узагальнення знань з теми 2 «Школа» |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
Test |
Виконання завдань |
WB pp. 36-37 |
|||||||
Тема 6: Спорт
|
|||||||||||||||
99 |
Module 5 Today and tomorrow |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
Analysis of the Test |
Повт. вивч. грам. матер. |
Повт. ЛО |
|||||||
100 |
Module 6 Team spirit A What’s on? |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Телепрограми |
|
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
|||||||
101 |
Module 6 Team spirit A What’s on? |
Улюблені телепередачі |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Телепрограми |
Present Perfect simple
|
Уривки з телепередач
|
Розповідь про друга |
WB p. 58 с. 126 6а вивч. нап. |
|||||||
102 |
Module 6 Team spirit A What’s on? |
Улюблені телепередачі. Розвиток навичок письма. |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Телепрограми |
Present Perfect simple
|
Уривки з телепередач
|
|
WB p. 59
|
|||||||
103 |
Module 6 Team spirit A What’s on? |
Улюблені телепередачі. Розвиток діалогічного мовлення. |
Особливості часових форм англійського дієслова |
Телепрограми |
Present Perfect simple
|
Уривки з телепередач
|
Діалогічне мовлення |
Скл. діалог і вивч. нап. |
|||||||
104 |
Module 6 Team spirit A What’s on? |
Домашнє читання |
Мова як найважливіший засіб спілкування |
|
|
Читання тексту |
Виконання завдань до тексту |
Переказ тексту |
|||||||
105 |
Module 6 Team spirit B Being in a band |
Обговорення музичних груп. Правильні і неправильні дієслова. |
Розуміти і зв'язувати незнайомі звукові відрізки |
Музика
|
Present Perfect simple vs. Past simple yet, already |
Інтерв'ю
Опис професій |
Опис досвіду
Робота в парах |
WB p. 60 с. 126 6в вивч. нап. |
|||||||
106 |
Module 6 Team spirit B Being in a band |
Музична індустрія. Розвиток навичок аудіювання. |
Особливості часових форм англійського дієслова |
Музика
|
Present Perfect simple vs. Past simple yet, already |
Інтерв'ю
Опис професій |
Опис досвіду
Робота в парах |
Вивч. табл. непр. дієсл. |
|||||||
107 |
Module 6 Team spirit B Being in a band |
Музика у нашому житті.
|
Особливості часових форм англійського дієслова |
Музика
|
Present Perfect simple vs. Past simple yet, already |
Опис професій |
Складання речень |
WB p. 61
|
|||||||
108 |
Module 6 Team spirit B Being in a band |
Мої музичні вподобання. |
Особливості часових форм англійського дієслова |
Музика
|
Present Perfect simple vs. Past simple yet, already |
Музичні вподобання |
Складання речень |
Впр. 5 с. 75 скл. діалог |
|||||||
109 |
Module 6 Team spirit С Dream teams |
Спортивні команди моєї мрії. |
Мова як найважливіший засіб спілкування |
Спортивні команди |
Present Perfect simple: How long?, for,since |
Діалог
|
Діалогічне мовлення |
WB p. 62 с. 126 6с вивч. нап. |
|||||||
110 |
Module 6 Team spirit С Dream teams |
Футбольний клуб Барселона. |
Здатність привести до спільного знаменника різні культури |
Спортивні команди |
Present Perfect simple: How long?, for,since |
Робота з Інтернет джерелами інформація про ФК Барселона |
Бесіда |
с. 77 вивч. правило |
|||||||
111 |
Module 6 Team spirit С Dream teams |
Найкраща спортивна команда. Розвиток навичок аудіювання. |
Здатність привести до спільного знаменника різні культури |
Спортивні команди |
Present Perfect simple: How long?, for,since |
Діалог
|
Складання речень |
Впр. 5а с. 77 усно |
|||||||
112 |
Module 6 Team spirit С Dream teams |
Моя улюблена спортивна команда. |
Здатність привести до спільного знаменника різні культури |
Спортивні команди |
Present Perfect simple: How long?, for,since |
Монолог про свою ул. команду |
Складання речень |
Впр. 5в с.77 нап. твір |
|||||||
113 |
Module 6 Team spirit D Team work |
Професії у нашому житті. |
Ознайомлення з різними видами професій |
Професії |
Question tags |
Різновиди професій |
|
С. 126-127 6d вивч. нап. WB p.63 |
|||||||
114 |
Module 6 Team spirit D Team work |
Небезпечні професії. |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Професії |
Question tags |
Різновиди професій |
Діалогічне мовлення |
WB p.64 |
|||||||
115 |
Module 6 Team spirit Е Get active! |
Будь активним і здоровим! |
Особливості часових форм англійського дієслова |
Спортивні знаряддя |
Узагальнення часових форм
|
Монологи про спорт
|
Електронний лист
|
WB p. 65 с. 127 6е вивч. нап. |
|||||||
116 |
Module 6 Team spirit Е Get active! |
Вид спорту, яким я займаюсь. |
Особливості часових форм англійського дієслова |
Спортивні знаряддя |
Present Perfect simple Розділові запитання
|
Монологи про спорт
|
Електронний лист
|
c. 81 SB ex. D нап. e-mail |
|||||||
117 |
Module 6 Team spirit Round-up (SB) |
Повторення вивченого матеріалу. |
Формування навичок самоконтролю |
Телебачення Музика Спорт Професії |
Present Perfect simple Розділові запитання
|
|
Доповнювати текст Складати речення
Монологічне мовлення |
WB pp. 66-67 |
|||||||
118 |
Module 6 Team spirit Round-up (SB)
|
Узагальнення знань з теми 6 «Спорт» |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
Test
|
|
Повт. вивч. матер |
|||||||
Тема 7: Література
|
|||||||||||||||
119 |
Module 6 Team spirit
|
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
Analysis of the Test |
Повт. вивч. грам. матер. |
Повт. ЛО |
|||||||
120 |
Culture page
|
Відомі парки Лондона та Нью-Йорка. |
Здатність привести до спільного знаменника різні культури |
Парки
|
Узагальнення часових форм
|
Пісня ‘Where did it all go wrong?’
Central Park, Hyde Park |
Діалогічне мовлення |
Підгот. презентації про парки Лондона |
|||||||
121 |
Module 7 Teen life A What’s wrong? |
|
|
Хвороби |
|
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
|||||||
122 |
Module 7 Teen life A What’s wrong? |
Хвороби. Симптоми хвороб. |
Ввічливість при наданні порад |
Хвороби |
Should |
Діалог між друзями
|
Складати речення
Робота в парах |
WB p. 68 с.127 7а вивч. нап. |
|||||||
123 |
Module 7 Teen life A What’s wrong? |
Що трапилось? Хвороби. Надання порад при захворюванні. |
Ввічливість при наданні порад |
Хвороби |
Should |
Розмова брата і сестри |
Складати речення
Робота в парах |
WB p. 69 вивч. правило с. 87
|
|||||||
124 |
Module 7 Teen life A What’s wrong? |
Що трапилось? Хвороби. Надання порад при захворюванні. |
Ввічливість при наданні порад |
Хвороби |
Should |
Діалог |
Складати речення
Робота в парах |
с. 87 впр. 5 скл. діалог |
|||||||
125 |
Module 7 Teen life A What’s wrong? |
Домашнє читання |
Мова як найважливіший засіб спілкування |
|
|
Читання тексту |
Виконання завдань до тексту |
Переказ тексту |
|||||||
126 |
Module 7 Teen life B Messages |
|
|
Інтернет-сленг |
|
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
|||||||
127 |
Module 7 Teen life B Messages |
Повідомлення. Скорочення в текстових повідомленнях |
Особливості написання смс-повідомлень |
Інтернет-сленг |
/ʊ/, /u:/ |
Телефонна розмова
Chatspeak |
Записки, нотатки |
WB p. 70 (В); с. 127 7b вивч. нап. |
|||||||
128 |
Module 7 Teen life B Messages |
Повідомлення. Скорочення в текстових повідомленнях |
Особливості написання смс-повідомлень |
Інтернет-сленг |
/ʊ/, /u:/ |
Телефонна розмова
Chatspeak |
Записки, нотатки |
WB p. 70 (с) |
|||||||
129 |
Module 7 Teen life B Messages |
Написання повідомлення. Розвиток навичок письма. |
Особливості написання смс-повідомлень |
Інтернет-сленг |
|
Телефонна розмова
Chatspeak |
Записки, нотатки |
с.89 впр. 5 нап. повід. |
|||||||
130 |
Module 7 Teen life C Let’s go shopping |
|
|
В магазині Розміри |
|
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
|||||||
131 |
Module 7 Teen life C Let’s go shopping |
Покупки. Опис одягу. |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
В магазині Розміри |
Too / enough One / ones
|
Діалоги в магазині
|
Рольова гра
|
WB p. 71 с. 127 7с вивч. нап. |
|||||||
132 |
Module 7 Teen life C Let’s go shopping |
У магазині. Складання діалогів. |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
В магазині Розміри |
Too / enough One / ones
|
Діалоги в магазині
|
Рольова гра
|
WB p. 72 вивч. правило с. 91
|
|||||||
133 |
Module 7 Teen life C Let’s go shopping |
У магазині. Розвиток граматичних навичок. Виконання вправ. |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
В магазині Розміри |
Too / enough One / ones
|
Діалоги в магазині
|
Рольова гра
|
Скл. діалог та вивч. нап. |
|||||||
134 |
Module 7 Teen life C Let’s go shopping |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Їжа та напої |
|
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
|||||||
135 |
Module 7 Teen life D Think healthy |
Харчові звички. |
Формування позитивного ставлення до здорового способу харчування |
Їжа та напої |
How much / how many Much / many/ a lot of / lots of / loads of / a few / a little |
Харчові звички учнів
|
Опис звичок, пов’язаних з харчуванням
|
WB p. 73 с. 127 7d вивч. нап. |
|||||||
136 |
Module 7 Teen life D Think healthy |
Чи є фаст фуд здоровою їжею? |
Формування позитивного ставлення до здорового способу харчування |
Їжа та напої |
How much / how many Much / many/ a lot of / lots of / loads of / a few / a little |
Швидка їжа |
Діалогічне мовлення |
WB p. 74 вивч. правило с. 93
|
|||||||
137 |
Module 7 Teen life Round-up |
Повторення вивченого матеріалу. Виконання вправ. |
Формування навичок самоконтролю |
Хвороби В магазині Їжа та напої |
Вирази кількості Присвійний відмінок
|
|
Доповнювати текст Складати речення Монологічне мовлення |
WB pp. 76-77 |
|||||||
138 |
Test 7 |
Узагальнення знань з теми 7 «Література» |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
Test |
|
Повт. вивч. матер |
|||||||
Тема 8: Їжа
|
|||||||||||||||
139 |
Module 7 Teen life D Think healthy |
Харчові звички підлітків. |
Мова як найважливіший засіб спілкування |
|
|
Читання тексту |
Виконання завдань до тексту |
Переказ тексту |
|||||||
140 |
Module 7 Teen life D Think healthy |
Харчові звички підлітків. |
Формування позитивного ставлення до здорового способу харчування |
Їжа та напої |
How much / how many Much / many/ a lot of / lots of / loads of / a few / a little |
Харчові звички учнів
|
Опис звичок, пов’язаних з харчуванням
|
Впр. 4 с. 93 нап. про свої їстівні звички |
|||||||
141 |
Module 7 Teen life E Teen problems |
Проблеми підлітків. Поради друзям. |
|
Сталі вирази для порад |
|
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
|||||||
142 |
Module 7 Teen life E Teen problems |
Проблеми підлітків. Поради друзям. |
Ввічливість при наданні порад |
Сталі вирази для порад |
Присвійний відмінок займенників і іменників |
Проблеми підлітків |
Лист до журналу
Робота в парах |
WB p. 75 с. 127 7е вивч. нап. |
|||||||
143 |
Module 7 Teen life E Teen problems |
Надання поради другу, який має проблему. |
Ввічливість при наданні порад |
Ввічливість при наданні порад |
Присвійний відмінок займенників і іменників |
Проблеми підлітків |
Лист до журналу
Робота в парах |
С. 94 вивч. правило |
|||||||
144 |
Module 7 Teen life E Teen problems |
Написання листа до журналу |
Ввічливість при наданні порад |
Ввічливість при наданні порад |
Присвійний відмінок займенників і іменників |
Проблеми підлітків |
Лист до журналу
Робота в парах |
Впр. 3 с. 95 нап. лист |
|||||||
145 |
Module 7 Teen life E Teen problems |
Проблеми підлітків. Поради друзям. |
Ввічливість при наданні порад |
Ввічливість при наданні порад |
Присвійний відмінок займенників і іменників |
Проблеми підлітків |
Лист до журналу
Робота в парах |
Впр.3 (SB), с.95 читати і перекладати |
|||||||
146 |
Module 7 Teen life Round-up (SB) |
Повторення вивченого матеріалу. Виконання вправ. |
Формування навичок самоконтролю |
Хвороби В магазині Їжа та напої |
Вирази кількості Присвійний відмінок
|
|
Доповнювати текст Складати речення
|
SB p.96 |
|||||||
147 |
Module 7 Teen life Round-up (WB) |
Повторення вивченого матеріалу. Виконання вправ. |
Формування навичок самоконтролю |
Хвороби В магазині Їжа та напої |
Вирази кількості Присвійний відмінок
|
|
Доповнювати текст Складати речення |
WB pp. 76-77 |
|||||||
148 |
Module 7 Teen life
|
Домашнє читання |
Мова як найважливіший засіб спілкування |
|
|
Читання тексту |
Виконання завдань до тексту |
Переказ тексту WB впр.Н, c.77 |
|||||||
149 |
Module 8 Fame A In the headlines |
Підлітки у газетних заголовках.
|
Елементи зв'язного мовлення |
Суфікси прикметників |
Who / which / that |
Стаття в газеті
Випуск новин |
Діалогічне мовлення |
WB p. 78; с.127 8а вивч. нап. |
150 |
Module 8 Fame A In the headlines |
Підлітки у газетних заголовках. Розвиток навичок читання. |
Елементи зв'язного мовлення |
Суфікси прикметників |
Who / which / that |
Стаття в газеті
Випуск новин |
Діалогічне мовлення |
WB p. 79 вивч. правило с. 99 |
151 |
Module 8 Fame A In the headlines |
|
Мова як найважливіший засіб спілкування |
|
|
Читання тексту |
Виконання завдань до тексту |
Переказ тексту |
152 |
Module 8 Fame A In the headlines |
Виконання граматичних вправ. |
Формування навичок самоконтролю |
Суфікси прикметників |
Who / which / that |
Стаття в газеті
Випуск новин |
Діалогічне мовлення |
Впр. 5 с. 99 скл. діалог |
153 |
Module 8 Fame А |
Grammar |
|
Суфікси прикметників |
Who / which / that |
Виконання граматичних вправ |
|
Виконання грам. вправ з додаткового матеріалу |
154 |
Module 8 Fame B
|
Узагальнення знань з теми 8 «Їжа» |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
Test |
|
Повт. вивч. матер |
Тема 9: Кіно
|
||||||||
155 |
Module 8 Fame B You can be a star |
Ми можемо стати відомими. |
Правила ведення дискусій. Ввічливі форми незгоди. |
Почуття |
So / neither |
Короткі діалоги
|
Робота в групах |
WB p. 80; с. 127 8в вивч. нап. |
156 |
Module 8 Fame B You can be a star |
На репетиції. Розвиток навичок читання та аудіювання. |
Правила ведення дискусій. Ввічливі форми незгоди. |
Почуття |
So / neither |
Короткі діалоги
Діалог на репетиції
|
Робота в групах |
Вивч. правило с. 101 |
157 |
Module 8 Fame B You can be a star |
Ти можеш бути зіркою! Розвиток навичок мовлення. |
Правила ведення дискусій. Ввічливі форми незгоди. |
Почуття |
So / neither |
Короткі діалоги
|
Робота в групах |
WB p. 81 |
158 |
Module 8 Fame B You can be a star |
Ти маєш талант? Виконання вправ. |
Правила ведення дискусій. Ввічливі форми незгоди. |
Почуття |
So / neither |
Короткі діалоги
|
Робота в парах |
Скл. діалог с. 101 впр. 5 |
159 |
Module 8 Fame C Hot off the press |
Преса. Як створюється журнал. |
Слухати і розуміти звуковий потік |
Професії |
Present simple passive |
Інтерв’ю
Опис професій |
Доповнювати текст Діалогічне мовлення |
WB p. 82 (А); с. 127 8с вивч. нап. |
160 |
Module 8 Fame C Hot off the press |
Інтерв’ю з редактором журналу. Розвиток навичок аудіювання. |
Слухати і розуміти звуковий потік |
Професії |
Present simple passive |
Інтерв’ю
Опис професій |
Доповнювати текст Складати речення Діалогічне мовлення |
WB p. 82 (ВС); вивч. правило с. 103 |
161 |
Module 8 Fame C Hot off the press |
Вивчення граматичного матеріалу. Виконання вправ. |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Професії |
Present simple passive |
Інтерв’ю
Опис професій |
Доповнювати текст Складати речення Діалогічне мовлення |
С. 103 впр. 5В скл. речення |
162 |
Module 8 Fame D And the winner is... |
У світі кіно. Церемонія нагородження Оскаром. |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Нагороди |
Past simple passive
«Німі» голосні |
Нові слова та сталі вирази
Відомі факти |
Доповнювати текст Складати речення Робота в парах |
WB p. 83; с. 127 8d вивч. нап. |
163 |
Module 8 Fame D And the winner is... |
У світі кіно. Вивчення граматичного матеріалу. Виконання вправ. |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Нагороди |
Past simple passive
|
Нові слова та сталі вирази
Відомі факти |
Доповнювати текст Складати речення Робота в парах |
WB p. 84; вивч. правило с. 105 |
164 |
Module 8 Fame D And the winner is... |
Grammar |
|
Нагороди |
Past simple passive |
|
Виконання граматичних вправ |
Вправи з додаткового матеріалу |
165 |
Module 8 Fame E What a film! |
Мій улюблений фільм. |
|
Кіно |
|
Читання речень з новими ЛО |
Запис ЛО у словник |
Вивчити слова |
166 |
Module 8 Fame E What a film! |
Мій улюблений фільм. |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Кіно |
Passive Voice
|
Анотація фільму |
Опис фільму
Робота в парах |
WB p. 85 |
167 |
Module 8 Fame E What a film! |
Обговорення улюбленого фільму. |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Кіно |
Passive Voice
|
Анотація фільму |
Опис фільму
Робота в парах |
Вивчити правило |
168 |
Module 8 Fame E What a film! |
Написання анотації до улюбленого фільму. |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Кіно |
Passive Voice
|
Анотація фільму |
Опис фільму
Робота в парах |
Дописати анотацію |
169 |
Module 8 Fame Round-up |
Повторення вивченого матеріалу. Виконання вправ. |
Формування навичок самоконтролю |
Почуття Професії Нагороди, Кіно |
So / neither Present simple passive Past simple passive
|
|
Доповнювати текст Складати речення Монологічне мовлення |
WB pp. 86-87 |
170 |
Final test |
Узагальнення знань з теми 9 «Кіно» |
Ефективно використовувати знання, отримані протягом року |
Узагальнення лексичного матеріалу, вживання у відповідному контексті |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Повт. вивч. правила |
171 |
Контроль аудіювання |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
|
|
|
Повт. усні теми |
|
172 |
Контроль мовлення |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
|
|
|
Повт. вивч. правила |
|
173 |
Контроль письма |
Ефективно використовувати знання, отримані протягом року |
|
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Повт. вивч. ЛО |
|
174 |
Контроль читання |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
|
|
|
Повт. вивч. матер. |
|
175 |
Узагальнюючий урок в кінці ІІ |
семестру |
|
|
|
|
|