КП Full Blast 2 І - ІІ семестр 5 годин

Про матеріал
КП І і ІІ сем. для підручника Full Blast 2 для класів з поглибленним вивченнням англійської мови, з урахування всіх необхідних тем згідно Навчальної програми для 7 класу
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Навчальний. рік___________________   Семестр__1______    Вчитель____ Клас___ __________  

Підручник:  Full Blast 2

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

Тема 1: Відпочинок і дозвілля

1

Module 2

Exploring

A

Holiday fun!

Повторення

Present Simple

 

 

Дії на відпочинку

 

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

2

Module 2

Exploring

A

Holiday fun!

Повторення

Past Simple

Описування минулих подій

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Дії на відпочинку

Past simple

 

Вимова закінчень минулого часу

 

Діалог про подорож

 

 

 

 

Робота в парах

WB р.18

3

Module 2

Exploring

A

Holiday fun!

Повторення

Future Simple

Розповідь про відпочинок  

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Дії на відпочинку

Past simple

 

Вимова закінчень минулого часу

Діалог про подорож

 

Робота в парах

WB р.19

4

Module 2

Exploring

A

Holiday fun!

Повторення

Present Continuous

Розвиток навичок писемного мовлення

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Дії на відпочинку

Past simple

 

Вимова закінчень минулого часу

 

Доповнювати текст

Складати речення

 

 

С. 124 вивч. нові ЛО нап.

    5

Module 2

Exploring

A

Holiday fun!

Повторення

To be going to

Виконання граматичних вправ

Розрізняти дії у минулому

Дії на відпочинку

Past simple

 

Вимова закінчень минулого часу

 

Виконання вправ

Вивч. правило с.21

   6

Module 2

Exploring

B

City tour

Повторення

Must/mustn`t

 

 

 

 Транспорт

 

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

   7

  

Module 2

Exploring

B

City tour

Повторення

Comparative and superlative forms

   Обговорення видів транспорту

 Усвідомлювати мету поставленого завдання

Транспорт

Could

 

Прикметники і прислівники способу дії

 

 

Досліджуючи Бангкок

'Яким транспортом я користуюсь'

 

Робота в парах

WB р. 20

    8

   

Module 2

Exploring

B

City tour

Повторення

There is/there are

Розповідь про здібності

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Здібності

Could

 

Прикметники і прислівники способу дії

Бесіда про здібності

Робота в парах

WB р. 21

     9

Module 2

Exploring

B

City tour

Розвиток навичок діалогічного мовлення

Розрізняти дії у минулому

Правильні та неправильні дієслова

Правильні та неправильні дієслова

Стародавні цивілізації

Складати речення

 

 

SB p.23 ex. 4

10

Module 2

Exploring

C

Exploring the past

 

 

Почуття

 

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

11

Module 2

Exploring

C

Exploring the past

Дослідження минулого. Стародавній Єгипет

   Розуміти основну ідею прочитаного

Почуття

Used to

 

Інтерв’ю

 

Стародавні цивілізації

Доповнювати текст

Складати речення

 

Колишні звички

WB p. 22А

12

Module 2

Exploring

C

Exploring the past

Дослідження минулого. Стародавній Єгипет

Розрізняти дії у минулому

Часові показники

Used to

 

Інтерв’ю

 

Стародавні цивілізації

 

 

WB p. 23D

13

Module 2

Exploring

C

Exploring the past

Розвиток навичок читання

   Розуміти основну ідею прочитаного

Часові показники

Used to

 

 

 

SB p.25 ex5нап. що ти робив і не робив 5 років тому

14

Module 2

Exploring

D

Land ahoy!

 

 

           Сторони світу

 

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

15

Module 2

Exploring

D

Land ahoy!

Відомі особистості

Розуміти і зв’язувати незнайомі звукові відрізки

Сторони світу

Особові займенники

 

Відомі дослідники

Життя Х.Колумбп

WB p. 24В

16

Module 2

Exploring

D

Land ahoy!

Знамениті дослідники

   Розуміти основну ідею прочитаного

Правильні та неправильні дієслова

Особові займенники

Відомі дослідники

Джеймс Кук

Нап. твір про Колумба с.27 в.5 SB

   17

Module 2

Exploring

D

Land ahoy!

Виконання граматичних вправ

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Правильні та неправильні дієслова

Особові займенники

Відомі дослідники

Виконання завдань

Вивч. таблицю непр. дієсл.

    18

Module 2

Exploring

Round up (SB)

 

Виконання граматичних вправ

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

Preparation for the Test

Виконання завдань

SB p.30

19

Module 2

Exploring

Round up (WB)

Узагальнення знань з теми 1 «Відпочинок і дозвілля»

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 Test

Повт. вивч. грам. матер.

WB pp.26-27

20

Module 2

Exploring

 

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

Analysis of the Test

Повт. вивч. грам. матер.

Повт. ЛО

 

 

Тема 2: Я, моя родина і друзі

    21

Module 3

Adventure

A

Ouch

 

 

Частини тіла

Нещасні випадки

 

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

   22

Module 3

Adventure

A

Ouch!

 Нещасні випадки у нашому житті

Робити припущення на основі зорової опори

Частини тіла

Нещасні випадки

Past progressive

 

Короткі діалоги з поліцейським

Опис нещасного

випадку 

   Рольова гра

WB p. 28

   23

Module 3

Adventure

A

Ouch!

Давайте поговоримо про нещасний випадок!

Робити припущення на основі зорової опори

Частини тіла

Нещасні випадки

Past progressive

Короткі діалоги з поліцейським

Опис нещасного

випадку 

 

Рольова гра

WB p. 29

   24

Module 3

Adventure

A

Ouch!

Розвиток писемного мовлення

Робити припущення на основі зорової опори

Частини тіла

Нещасні випадки

Past progressive

Короткі діалоги з поліцейським

Опис нещасного

випадку 

 

Рольова гра

Нап. про нещасний випадок с.35 підручник

    25

Module 3

Adventure

B

Believe it or not

 

 

Загадкові події

 

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

   26

Module 3

Adventure

B

Believe it or not

Розповідь  про загадковий випадок

Визначати послідовність дій

Загадкові події

Past simple

Past progressive

Підрядні часу

Загадкові історії

 

Радіо програма  

 

 

Робота в парах

WB p. 30

   27

Module 3

Adventure

B

Believe it or not

Загадкові випадки у нашому житті

Визначати послідовність дій

Загадкові події

Past simple

Past progressive

Підрядні часу

Загадкові історії

 

 

Робота в парах

WB p. 31

   28

Module 3

Adventure

B

Believe it or not

Виконання граматичних вправ

Визначати послідовність дій

Загадкові події

Past simple

Past progressive

Підрядні часу

Загадкові історії

 

Робота в парах

Вивч. правило

   29

Module 3

Adventure

B

 

Домашнє читання

Мова як найважливіший засіб спілкування

 

 

Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Скл. план

    30

Module 3

Adventure

C

At the funfair

 

 

Ярмарок

Їжа

Розваги

 

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

   31

Module 3

Adventure

C

At the funfair

Веселощі. Розваги

Знаходити, розуміти і передавати нову інформацію

Ярмарок

Їжа

Розваги

  Some / any / no

 

 

/ı/, /i:/, /aı/

Випадок на ярмарку

     Короткі      діалоги

 

 

Діалогічне мовлення 

WB p. 32

   32

Module 3

Adventure

C

At the funfair

Внесення, приймання, відмовляння від пропозицій

Знаходити, розуміти і передавати нову інформацію

Ярмарок

Їжа

Розваги

  Some / any / no

 

Випадок на ярмарку

 

Короткі діалоги

Діалогічне мовлення 

WB p. 33

 

   33

Module 3

Adventure

D

Wild world

Висловлення емоцій, переказ подій, опис книжок

Познайомити з творчістю Дж.Лондона

Емоції

Слова з  some / any / no / every

 

White Fang

 

Обговорення прочитаного

WB p. 34

   34

Module 3

Adventure

D

Wild world

Висловлення емоцій, переказ подій, опис книжок

Познайомити з творчістю Дж.Лондона

Емоції

Слова з  some / any / no / every

White Fang

Обговорення прочитаного

Вивч. правило

   35

Module 3

Adventure

D

Wild world

Розвиток навичок аудіювання

Познайомити з творчістю Дж.Лондона

Емоції

Слова з  some / any / no / every

White Fang

Обговорення прочитаного

Переказ тексту с.40

   36

Module 3

Adventure

E

How unlucky!

  Розповідаймо цікаві історії з нашого життя!

Логічно зв’язувати думки  

Нещасні  випадки

Слова-зв’язки

 

Lucky or Unlucky?

Написання історії за картинками

 

WB p, 35

   37

Module 3

Adventure

E

How unlucky!

  Розповідаймо цікаві історії з нашого життя!

Логічно зв’язувати думки  

Нещасні  випадки

Слова-зв’язки

Lucky or Unlucky?

Розповідь історії за картинками

 

Розп. історію

   38

Module 3

Adventure

E

How unlucky!

Як написати історію про себе

Логічно зв’язувати думки  

Нещасні  випадки

Слова-зв’язки

Lucky or Unlucky?

Написання історії за картинками

 

Нап. історію про себе

   39

Module 3

Adventure

 

 

Мова як найважливіший засіб спілкування

 

 

Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Переказ тексту

   40

Module 3

Adventure

Round-up (SB)

Повторення граматичного матеріалу

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

Preparation for the Test

Виконання завдань

SB p.44

   41

Module 3

Adventure

Round-up (WB)

 

Узагальнення знань з теми 2 «Я, моя родина і друзі»

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

         Test

Виконання завдань

WB pp. 36-37

    42

Module 3

Adventure

 

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

Analysis of the Test

Повт. вивч. грам. матер.

Повт. ЛО

 

 

Тема 3: Україна та Великобританія

   43

Module 4

Places

A

Around town

 

 

Місто

 

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

   44

Module 4

Places

A

Around town

Вчимося робити пропозиції, просити про послуги, описувати місця

Дозволи, ввічливі прохання, пропозиції та словесні формули для їх вираження

Місто

Can / could / may / might

 

/k/, / s/

 

Короткі діалоги

‘В місті’

 

Діалоги з опорою

на картинки

WB p. 38

   45

Module 4

Places

A

Around town

Вчимося робити пропозиції, просити про послуги, описувати місця

Дозволи, ввічливі прохання, пропозиції та словесні формули для їх вираження

Місто

Can / could / may / might

 

 

Короткі діалоги

‘В місті’

Діалоги з опорою

на картинки

WB p. 39

    46

Module 4

Places

A

 

Grammar

 

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

 

Виконання граматичних вправ

GB

p.17

    47

Module 4

Places

B

How do I get there?

 

 

Нaпрямки 

 

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

   48

Module 4

Places

B

How do I get there?

Вчимося вказувати напрямки, описувати розташування, читати карту

 

Розуміти інструкції    

Нaпрямки 

Прийменники місця і руху

 

Короткі діалоги

 

Діалог про  комп’ютерну гру

Знаходження маршруту 

 

 

Робота в парах

WB p. 40

   49

Module 4

Places

B

How do I get there?

Навколо міста

Розуміти інструкції    

Нaпрямки 

Прийменники місця і руху

 

Короткі діалоги

 

Діалог про  комп’ютерну гру

Знаходження маршруту 

 

 

WB p. 41

   50

Module 4

Places

B

 

Grammar

 

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

 

Виконання граматичних вправ

GB

p.19

  51

Module 4

Places

C

City vs. Country

 

 

Типи будівель

Опис будинка

 

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

   52

Module 4

Places

C

City vs. Country

Порівняння міста і села

Робити порівняння   

Типи будівель

Опис будинка

Вищий ступінь порівняння прикметників

Опитування   

 

Опис будинків

  

Групова робота

Порівняння

WB p. 42

   53

Module 4

Places

C

City vs. Country

Порівняння міста і села

Робити порівняння   

Типи будівель

Опис будинка

Вищий ступінь порівняння прикметників

Опитування   

 

Опис будинків

Групова робота

Порівняння

WB p. 43

   54

Module 4

Places

C

City vs. Country

 

Grammar

 

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

 

Виконання граматичних вправ

GB

p.21

   55

Module 4

Places

D

Outer space

 

 

Космос

 

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

   56

Module 4

Places

D

Outer space

 Сонячна Система

Надати відомості про Сонячну Систему

Космос

 Найвищий ступінь порівняння прикметників

 

 

 

Сонячна Система

 

 

Гра

Робота в парах

WB p. 44

   57

Module 4

Places

D

Outer space

Сонячна Система

Надати відомості про Сонячну Систему

Космос

Найвищий ступінь порівняння прикметників

 

 

Сонячна Система

 

Гра

Робота в парах

Вивч. правило

    58

Module 4

Places

E

Where I live

 

 

Місто 

 

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

   59

Module 4

Places

E

 

Where I live

Вчимося розуміти знаки, описувати місто

Запобігання повторам в писемному мовленні

Місто 

Способи уникнення повторів

 

 Радіооголошення

 

Опис Парижа

 

Опис міста

 

WB p. 45

 

 

   60

Module 4

Places

E

    Where I live

Твоє місто. Опис свого міста

Запобігання повторам в писемному мовленні

Місто 

Способи уникнення повторів

 

Радіооголошення

 

Опис Парижа

Опис міста

 

Опис свого міста

    61

Module 4

Places

Round-up (SB)

Описувати міста, напрямки руху, робити порівняння

Формування навичок самоконтролю

 

Космос

Місто

Модальні дієслова

Ступені порівняння прикметників

 

 

Доповнювати текст

Складати речення

 

 

WB pp. 46-47

     62

Module 4

Places

Round-up (WB)

Узагальнення знань з теми 3 «Україна та Великобританія»

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Test

 

Повт. вивч. правила

    63

Culture page

 

Опис Шотландії

Ознайомити з особливостями інших культур 

 

 

Пісня ‘Unlucky Day

 

Scotland

 

Монологічне мовлення 

С. 57 чит. і перекл..

Тема 4: Мої улюблені речі

    64

Module 4

Places

 

Повторення вивченого матеріалу

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

Analysis of the Test

 

Повт. вивч. ЛО

     65

Module 5

Today and tomorrow

A

Computer world

 

 

Комп'ютер

 

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

    66

Module 5

Today and tomorrow

A

Computer world

Комп’ютерний світ. Розвиток навичок читання та аудіювання.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Комп'ютер

Going to

Present progressive for future

 

 /e/ /i:/

Діалог

 

Плани на вихідні

 

Робота в парах

WB p. 48

    67

Module 5

Today and tomorrow

A

Computer world

Комп’ютерний світ. Розвиток писемного мовлення.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Комп'ютер

Going to

Present progressive for future

 

 /e/ /i:/

 

Плани на вихідні

 

Робота в парах

WB p. 49

    68

Module 5

Today and tomorrow

A

Computer world

Комп’ютерний світ. Виконання граматичних вправ.

Формування навичок самоконтролю

Комп’ютер

Going to

Present progressive for future

 

 /e/ /i:/

 

Плани на вихідні

 

Робота в парах

с. 61 вивч. правило нап.

    69

Module 5

Today and tomorrow

A

Computer world

Комп’ютерний світ. Розвиток діалогічних навичок.

Мова як найважливіший засіб спілкування

Комп’ютер

Going to

Present progressive for future

 

 /e/ /i:/

Діалог

 

Плани на вихідні

 

Робота в парах

SB впр. 5b

с.61нап. про плани на вих.

 

70

Module 5

Today and tomorrow

B

What the future holds

Що ж відбуватиметься у майбутньому?

 

Знаки  зодіаку

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

Читання речень з новими ЛО

    71

Контроль аудіювання

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Повт. правила чит.

    72

Контроль читання

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Повт. вивч. грам. матер.

    73

Контроль письма

Формування навичок самоконтролю

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Повт. вивч. усні теми

    74

Контроль мовлення

Формування навичок самоконтролю

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Повт. вивч. матер.

    75

Узагальнюючий урок в кінці ІІ семестру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальний. рік_______2023-2024____________   Семестр__2_____    Вчитель____Марич О.М._______________________________________________________________________   Клас___7-а__________  

Підручник:  Full Blast 2

Тема 5:Школа

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

76

Module 5

Today and tomorrow

B

What the future holds

Знаки зодіаку. Припущення щодо свого майбутнього

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Знаки  зодіаку

Will

Діалог

 

Припущення щодо

свого життя

 

Робота в парах

WB p. 50

АВ

77

Module 5

Today and tomorrow

B

What the future holds

Знаки зодіаку. Припущення щодо свого майбутнього. Виконання граматичних вправ.

Формування навичок самоконтролю

Знаки  зодіаку

Will

Діалог

 

Припущення щодо

свого життя

 

Робота в парах

с. 63 вивч. правило нап.

78

Module 5

Today and tomorrow

B

What the future holds

Домашнє читання

Мова як найважливіший засіб спілкування

 

 

Читання тексту

Виконання завдань до тексту

SB впр. 5b

с. 63 нап. про своє життя через 15р

79

Module 5

Today and tomorrow

B

What the future holds

 

Моє майбутнє. У провидиці.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Знаки  зодіаку

Will

Діалог

 

Припущення щодо

свого життя

 

Робота в парах

WB p.50с

80

Module 5

Today and tomorrow

B

What the future holds

Узагальнення знань з теми 4 «Мої улюблені речі»

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

Test

 

Повт. вивч. правила

    81

Module 5

Today and tomorrow

C

Make a difference

Збережемо довкілля!

 

Матеріали

 

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

  82

Module 5

Today and tomorrow

C

Make a difference

  Збережемо довкілля!

 

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Матеріали

 

 

Діалог

Читання діалогу, робота з текстом

Робота в парах

SB впр.2 (А,В), с.64-65.

  83

Module 5

Today and tomorrow

C

Make a difference

Поговоримо про свої обов’язки і про заборони

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Матеріали

Must /  have to

Діалог

Опис своїх

обов’язків, ромова про забороні

 

Робота в парах

WB p. 51

  84 

Module 5

Today and tomorrow

C

Make a difference

Поговоримо про свої обов’язки і про заборони

Розуміти і зв’язувати незнайомі звукові відрізки

Матеріали

Must /  have to

Діалог

Опис своїх

обов’язків, ромова про забороні

 

Робота в парах

WB p. 52

  85 

Module 5

Today and tomorrow

C

Make a difference

Розвиток діалогічного мовлення. Виконання вправ.

Активно застосовувати мову, що вивчається

Матеріали

Must /  have to

Діалог

Опис своїх

обов’язків, ромова про забороні

 

Робота в парах

SB впр. 5с. 65 нап. що нам слід і не слід роб. у шк..

 

   86

Module 5

Danger

 D

Protect the animals

 

 

Дикі тварини

Місця існування тварин

 

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

   87

Module 5

Danger

 D

Protect the animals

Захист тварин

Ознайомити з тваринами, які зникають

Дикі тварини

Місця існування тварин

  Conditional sentences I

Телепередача

 

 

Інтернет стаття

Текст про тварин, яким загрожує знищення

 

Робота в парах

с. 126 5d

вивч. нап

   88

Module 5

Danger

 D

Protect the animals

Допоможіть врятувати дельфінів!

  Ознайомити з тваринами, які зникають

Дикі тварини

Місця існування тварин

  Conditional sentences I

Телепередача

 

 

Інтернет стаття

Текст про тварин, яким загрожує знищення

 

Робота в парах

WB p. 53

   89

Module 5

Danger

 D

Protect the animals

Домашнє читання

Мова як найважливіший засіб спілкування

 

 

Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Переказ тексту

   90

Module 5

Danger

 D

Protect the animals

Зникаючі види тварин

  Ознайомити з тваринами, які зникають

Дикі тварини

Місця існування тварин

  Conditional sentences I

Короткі діалоги

Робота в парах

с. 67 вивч. правило нап., повт.

вивч. лексичні одиниці

  91

Module 5

Danger

 D

Protect the animals

Захист тварин. Розвиток

мовленнєвих навичок.

  Ознайомити з тваринами, які зникають

Дикі тварини

Місця існування тварин

  Conditional sentences I

Короткі діалоги

Робота в малих групах

WB p. 53

 92

Module 5

Today and tomorrow

 E

I’m looking forward to it

Влаштування вечірок.

Складання діалогів.

Ввічливе прийняття і  відхилення запрошень

Вечірки

  Структури для внесення пропозицій

Підготовка  вечірки

 

Електронний лист

Запрошення на вечірку

 

Робота в парах

WB p.54

с. 126 5е нап.

 93

Module 5

Today and tomorrow

 E

I’m looking forward to it

Влаштування вечірок.

Розвиток навичок аудіювання.

Активно застосовувати мову, що вивчається

Вечірки

  Структури для внесення пропозицій

Підготовка  вечірки

 

Запрошення на вечірку

 

Скласти діалог та вивч. нап.

 94

Module 5

Today and tomorrow

 E

I’m looking forward to it

Запрошення на вечірку

 

Ввічливе прийняття і  відхилення запрошень

Вечірки

Структури для внесення пропозицій

Електронний лист

Запрошення на вечірку

 

Скл запрош. на вечірку

 95

Module 5

Today and tomorrow

 E

I’m looking forward to it

Запрошення на вечірку. Написання е-mail

 

Ввічливе прийняття і  відхилення запрошень

Вечірки

Структури для внесення пропозицій

Електронний лист

Запрошення на вечірку

 

Робота в парах

SB p. 69

еx. D нап.

ел. запрош.

 96

Module 5

Today and tomorrow

 E

I’m looking forward to it

Розвиток граматичних навичок. Виконання вправ.

Формування навичок самоконтролю

Вечірки

Комп'ютер

Матеріали

Дикі тварини

Going to

Must / have to

Will

Conditional I

 

Доповнювати текст

Складати речення

Діалогічне мовлення

WB p.55

 97

Module 5

Today and tomorrow

 

Round-up (SB)

Повторення вивченого матеріалу.

Формування навичок самоконтролю

Вечірки

Комп'ютер

Матеріали

Дикі тварини

Going to

Must / have to

Will

Conditional I

 

 

 

Доповнювати текст

Складати речення

Діалогічне мовлення

WB pp. 56-57

   98

Module 3

Adventure

Round-up (WB)

 

Узагальнення знань з теми 2 «Школа»

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

         Test

Виконання завдань

WB pp. 36-37

Тема 6: Спорт

 

   99

Module 5

Today and tomorrow

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

Analysis of the Test

Повт. вивч. грам. матер.

Повт. ЛО

 100

Module 6

Team spirit

A

What’s on?

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

  Телепрограми

 

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

 101

Module 6

Team spirit

A

What’s on?

Улюблені телепередачі

Уважно стежити за презентованою інформацією     

  Телепрограми

Present Perfect simple

 

Уривки з телепередач

 

 

 

Розповідь про

друга

WB p. 58

 с. 126 6а вивч. нап.

 102

Module 6

Team spirit

A

What’s on?

Улюблені телепередачі.

Розвиток навичок письма.

Уважно стежити за презентованою інформацією     

Телепрограми

Present Perfect simple

 

Уривки з телепередач

 

 

 

WB p. 59

 

 103

Module 6

Team spirit

A

What’s on?

Улюблені телепередачі.

 Розвиток діалогічного мовлення.

Особливості часових форм англійського дієслова

Телепрограми

Present Perfect simple

 

Уривки з телепередач

 

 

Діалогічне мовлення

Скл. діалог і вивч. нап.

 104

Module 6

Team spirit

A

What’s on?

Домашнє читання

Мова як найважливіший засіб спілкування

 

 

Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Переказ тексту

 105

Module 6

Team spirit

B

Being in a band

Обговорення музичних груп. Правильні і неправильні дієслова.

   Розуміти  і зв'язувати незнайомі звукові відрізки

 

Музика

 

Present Perfect simple vs.

Past simple

yet, already

Інтерв'ю   

 

Опис професій

Опис досвіду

 

Робота в парах

WB p. 60

с. 126 6в вивч. нап.

 106

Module 6

Team spirit

B

Being in a band

Музична індустрія. Розвиток навичок аудіювання.

Особливості часових форм англійського дієслова

Музика

 

Present Perfect simple vs.

Past simple

yet, already

Інтерв'ю   

 

Опис професій

Опис досвіду

 

Робота в парах

Вивч. табл. непр. дієсл.

 107

Module 6

Team spirit

B

Being in a band

Музика у нашому житті.

 

Особливості часових форм англійського дієслова

Музика

 

Present Perfect simple vs.

Past simple

yet, already

 

Опис професій

Складання речень

WB p. 61

 

 108

Module 6

Team spirit

B

Being in a band

Мої музичні вподобання.

Особливості часових форм англійського дієслова

Музика

 

Present Perfect simple vs.

Past simple

yet, already

Музичні вподобання

Складання речень

Впр. 5 с. 75 скл. діалог

 109

Module 6

Team spirit

С

Dream teams

Спортивні команди моєї мрії.

Мова як найважливіший засіб спілкування

Спортивні команди

Present Perfect simple: How long?, for,since

Діалог  

 

 

Діалогічне мовлення

WB p. 62

с. 126 6с вивч. нап.

 110

Module 6

Team spirit

С

Dream teams

Футбольний клуб Барселона.

Здатність привести до спільного знаменника різні культури

Спортивні команди

Present Perfect simple: How long?, for,since

Робота з Інтернет джерелами інформація про ФК Барселона

Бесіда

с. 77 вивч. правило

 111

Module 6

Team spirit

С

Dream teams

Найкраща спортивна команда. Розвиток навичок аудіювання.

Здатність привести до спільного знаменника різні культури

Спортивні команди

Present Perfect simple: How long?, for,since

Діалог  

 

 

Складання речень

Впр. 5а с. 77 усно

 112

Module 6

Team spirit

С

Dream teams

Моя улюблена спортивна команда.

Здатність привести до спільного знаменника різні культури

Спортивні команди

Present Perfect simple: How long?, for,since

Монолог про свою ул. команду

Складання речень

Впр. 5в с.77 нап. твір

 113

Module 6

Team spirit

D

Team work

Професії у нашому житті.

Ознайомлення з різними видами професій

Професії

Question tags

Різновиди професій

 

С. 126-127 6d вивч. нап. WB p.63

 114

Module 6

Team spirit

D

Team work

Небезпечні професії.

Уважно стежити за презентованою інформацією     

Професії

Question tags

Різновиди професій

Діалогічне мовлення

WB p.64

 115

Module 6

Team spirit

Е

Get active!

Будь активним і здоровим!

Особливості часових форм англійського дієслова

Спортивні знаряддя

Узагальнення часових форм

 

Монологи про спорт

 

  

Електронний лист

 

WB p. 65

с. 127 6е вивч. нап.

 116

Module 6

Team spirit

Е

Get active!

Вид спорту, яким я займаюсь.

Особливості часових форм англійського дієслова

Спортивні знаряддя

Present Perfect simple

Розділові запитання

 

Монологи про спорт

 

Електронний лист

 

c. 81 SB ex. D нап. e-mail

 117

Module 6

Team spirit

Round-up (SB)

Повторення вивченого матеріалу.

Формування навичок самоконтролю

Телебачення

Музика

Спорт

Професії

Present Perfect simple

Розділові запитання

 

 

 

 

Доповнювати текст

Складати речення

 

Монологічне мовлення 

WB pp. 66-67

 118

Module 6

Team spirit

Round-up (SB)

 

 

Узагальнення знань з теми 6 «Спорт»

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

Test

 

 

Повт. вивч. матер

Тема 7: Література

 

 119

Module 6

Team spirit

 

 

 

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

Analysis of the Test

Повт. вивч. грам. матер.

Повт. ЛО

 120

Culture page

 

 Відомі парки Лондона та Нью-Йорка.

Здатність привести до спільного знаменника різні культури

Парки

 

Узагальнення часових форм

 

Пісня ‘Where did it all go wrong?’

 

Central Park, Hyde Park

 

 

 

Діалогічне мовлення

Підгот. презентації про парки Лондона

 121

Module 7

Teen life

A

What’s wrong?

 

 

Хвороби

 

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

 122

Module 7

Teen life

A

What’s wrong?

 Хвороби. Симптоми хвороб.

Ввічливість при наданні порад

Хвороби

Should

Діалог між друзями

 

 Складати речення

 

Робота в парах

WB p. 68

с.127 7а вивч. нап.

 123

Module 7

Teen life

A

What’s wrong?

Що трапилось? Хвороби. Надання порад при захворюванні.

Ввічливість при наданні порад

Хвороби

Should

Розмова брата і сестри

Складати речення

 

Робота в парах

WB p. 69

вивч. правило с. 87

 

 124

Module 7

Teen life

A

What’s wrong?

Що трапилось? Хвороби. Надання порад при захворюванні.

Ввічливість при наданні порад

Хвороби

Should

Діалог

Складати речення

 

Робота в парах

с. 87 впр. 5 скл. діалог

 125

Module 7

Teen life

A

What’s wrong?

Домашнє читання

Мова як найважливіший засіб спілкування

 

 

Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Переказ тексту

  126

Module 7

Teen life

B

Messages

 

 

Інтернет-сленг 

 

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

 127

Module 7

Teen life

B

Messages

Повідомлення.  Скорочення в текстових повідомленнях

Особливості написання смс-повідомлень

Інтернет-сленг 

 

 

/ʊ/, /u:/

Телефонна розмова   

 

  Chatspeak

 

Записки, нотатки

WB p. 70

(В); с. 127 7b вивч. нап.

 128

Module 7

Teen life

B

Messages

Повідомлення.  Скорочення в текстових повідомленнях

Особливості написання смс-повідомлень

Інтернет-сленг 

/ʊ/, /u:/

Телефонна розмова   

 

  Chatspeak

Записки, нотатки

WB p. 70

(с)

 129

Module 7

Teen life

B

Messages

Написання повідомлення. Розвиток навичок письма.

Особливості написання смс-повідомлень

Інтернет-сленг 

 

Телефонна розмова   

 

  Chatspeak

Записки, нотатки

с.89 впр. 5

нап. повід.

  130

Module 7

Teen life

C

Let’s go shopping

 

 

В магазині

 Розміри

 

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

 131

Module 7

Teen life

C

Let’s go shopping

Покупки. Опис одягу.

Усвідомлювати мету поставленого завдання

В магазині

 Розміри

Too / enough

One / ones

 

 

 

Діалоги в магазині

 

 

 

 Рольова гра

 

WB p. 71

с. 127 7с вивч. нап.

 132

Module 7

Teen life

C

Let’s go shopping

У магазині. Складання діалогів.

Активно застосовувати мову, що вивчається

В магазині

 Розміри

Too / enough

One / ones

 

 

Діалоги в магазині

 

Рольова гра

 

WB p. 72

 вивч. правило с. 91

 

 133

Module 7

Teen life

C

Let’s go shopping

У магазині. Розвиток граматичних навичок. Виконання вправ.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

В магазині

 Розміри

Too / enough

One / ones

 

 

Діалоги в магазині

 

Рольова гра

 

Скл. діалог та вивч. нап.

 134

Module 7

Teen life

C

Let’s go shopping

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Їжа та напої

 

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

 135

Module 7

Teen life

 D

Think healthy

 Харчові звички.

Формування позитивного ставлення до здорового способу харчування

Їжа та напої

How much / how many

Much / many/ a lot of / lots of / loads of / a few / a little

Харчові звички учнів

 

 

 

Опис звичок, пов’язаних з харчуванням

 

 

WB p. 73

с. 127 7d вивч. нап.

 136

Module 7

Teen life

 D

Think healthy

Чи є фаст фуд здоровою їжею?

Формування позитивного ставлення до здорового способу харчування

Їжа та напої

How much / how many

Much / many/ a lot of / lots of / loads of / a few / a little

Швидка їжа

Діалогічне мовлення 

WB p. 74 вивч. правило с. 93

 

  137

Module 7

Teen life

Round-up

Повторення вивченого матеріалу. Виконання вправ.

Формування навичок самоконтролю

Хвороби

В магазині

Їжа та напої

 

Вирази кількості

Присвійний відмінок

 

 

Доповнювати текст

Складати речення

Монологічне мовлення 

WB pp. 76-77

  138

Test 7

Узагальнення знань з теми 7 «Література»

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

Test

 

Повт. вивч. матер

Тема 8: Їжа

 

 139

Module 7

Teen life

 D

Think healthy

Харчові звички підлітків.

Мова як найважливіший засіб спілкування

 

 

Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Переказ тексту

 140

Module 7

Teen life

 D

Think healthy

Харчові звички підлітків.

Формування позитивного ставлення до здорового способу харчування

Їжа та напої

How much / how many

Much / many/ a lot of / lots of / loads of / a few / a little

Харчові звички учнів

 

 

Опис звичок, пов’язаних з харчуванням

 

 

Впр. 4 с. 93 нап. про свої їстівні звички

  141

Module 7

Teen life

E

Teen problems

Проблеми підлітків. Поради друзям.

 

Сталі вирази для порад

 

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

 142

Module 7

Teen life

E

Teen problems

Проблеми підлітків. Поради друзям.

Ввічливість при наданні порад

Сталі вирази для порад

 Присвійний відмінок займенників і іменників

   

 

Проблеми підлітків 

Лист до журналу

 

Робота в парах

WB p. 75

с. 127 7е вивч. нап.

 143

Module 7

Teen life

E

Teen problems

Надання поради другу, який має проблему.

Ввічливість при наданні порад

Ввічливість при наданні порад

Присвійний відмінок займенників і іменників

Проблеми підлітків 

Лист до журналу

 

Робота в парах

С. 94 вивч. правило

 144

Module 7

Teen life

E

Teen problems

Написання листа до журналу

Ввічливість при наданні порад

Ввічливість при наданні порад

Присвійний відмінок займенників і іменників

Проблеми підлітків 

Лист до журналу

 

Робота в парах

Впр. 3 с. 95 нап. лист

 145

Module 7

Teen life

E

Teen problems

Проблеми підлітків. Поради друзям.

Ввічливість при наданні порад

Ввічливість при наданні порад

Присвійний відмінок займенників і іменників

Проблеми підлітків 

Лист до журналу

 

Робота в парах

Впр.3 (SB), с.95 читати і перекладати

  146

Module 7

Teen life

Round-up (SB)

Повторення вивченого матеріалу. Виконання вправ.

Формування навичок самоконтролю

Хвороби

В магазині

Їжа та напої

 

Вирази кількості

Присвійний відмінок

 

 

Доповнювати текст

Складати речення

 

SB p.96

 147

Module 7

Teen life

Round-up (WB)

Повторення вивченого матеріалу. Виконання вправ.

Формування навичок самоконтролю

Хвороби

В магазині

Їжа та напої

 

Вирази кількості

Присвійний відмінок

 

 

Доповнювати текст

Складати речення

WB pp. 76-77

  148

Module 7

Teen life

 

Домашнє читання

Мова як найважливіший засіб спілкування

 

 

Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Переказ тексту WB впр.Н, c.77

 

 149

Module 8

Fame

A

In the headlines

Підлітки у газетних заголовках.

 

Елементи зв'язного мовлення

Суфікси прикметників

Who / which / that

Стаття в газеті

 

Випуск новин

 

 

Діалогічне мовлення 

WB p. 78; с.127 8а вивч. нап.

 150

Module 8

Fame

A

In the headlines

Підлітки у газетних заголовках. Розвиток навичок читання.

Елементи зв'язного мовлення

Суфікси прикметників

Who / which / that

Стаття в газеті

 

Випуск новин

Діалогічне мовлення 

WB p. 79 вивч. правило с. 99

 151

Module 8

Fame

A

In the headlines

 

Мова як найважливіший засіб спілкування

 

 

Читання тексту

Виконання завдань до тексту

Переказ тексту

 152

Module 8

Fame

A

In the headlines

Виконання граматичних вправ.

Формування навичок самоконтролю

Суфікси прикметників

Who / which / that

Стаття в газеті

 

Випуск новин

Діалогічне мовлення 

Впр. 5 с. 99 скл. діалог

  153

Module 8

Fame

А

 

 

Grammar

 

Суфікси прикметників

Who / which / that

Виконання граматичних вправ

 

Виконання грам. вправ з додаткового матеріалу

  154

Module 8

Fame

 B

 

Узагальнення знань з теми 8 «Їжа»

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

Test

 

Повт. вивч. матер

                                                                                                    Тема 9: Кіно

 

 155

Module 8

Fame

 B

You can be a  star

Ми можемо стати відомими.

Правила ведення дискусій. Ввічливі форми незгоди.

Почуття

So / neither

Короткі діалоги

 

 

 

 

Робота в групах

WB p. 80; с. 127 8в вивч. нап.

 156

Module 8

Fame

 B

You can be a  star

На репетиції. Розвиток навичок читання та аудіювання.

Правила ведення дискусій. Ввічливі форми незгоди.

Почуття

So / neither

Короткі діалоги

 

Діалог на репетиції

 

Робота в групах

Вивч. правило с. 101

 157

Module 8

Fame

 B

You can be a  star

Ти можеш бути зіркою! Розвиток  навичок мовлення.

Правила ведення дискусій. Ввічливі форми незгоди.

Почуття

So / neither

Короткі діалоги

 

Робота в групах

WB p. 81

 158

Module 8

Fame

 B

You can be a  star

Ти маєш талант? Виконання вправ.

Правила ведення дискусій. Ввічливі форми незгоди.

Почуття

So / neither

Короткі діалоги

 

Робота в парах

Скл. діалог с. 101 впр. 5

 159

Module 8

Fame

 C

Hot off the press

Преса. Як створюється журнал.

Слухати і розуміти звуковий потік

Професії

Present simple passive

Інтерв’ю

 

 

Опис професій

Доповнювати текст

Діалогічне мовлення 

WB p. 82 (А); с. 127 8с вивч. нап.

 160

Module 8

Fame

 C

Hot off the press

Інтерв’ю з редактором журналу. Розвиток навичок аудіювання.

Слухати і розуміти звуковий потік

Професії

Present simple passive

Інтерв’ю

 

 

Опис професій

Доповнювати текст

Складати речення

Діалогічне мовлення 

WB p. 82 (ВС); вивч. правило с. 103

 161

Module 8

Fame

 C

Hot off the press

Вивчення граматичного матеріалу. Виконання вправ.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Професії

Present simple passive

Інтерв’ю

 

 

Опис професій

Доповнювати текст

Складати речення

Діалогічне мовлення 

С. 103 впр. 5В скл. речення

  162

Module 8

Fame

D

And the winner is...

У світі кіно. Церемонія нагородження Оскаром.

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Нагороди

Past simple passive

 

«Німі» голосні

Нові слова та сталі вирази

 

Відомі факти

Доповнювати текст

Складати речення

    Робота в     парах

WB p. 83; с. 127 8d вивч. нап.

  163

Module 8

Fame

D

And the winner is...

У світі кіно. Вивчення граматичного матеріалу. Виконання вправ.

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Нагороди

Past simple passive

 

 

Нові слова та сталі вирази

 

Відомі факти

Доповнювати текст

Складати речення

Робота в парах

WB p. 84; вивч. правило с. 105

   164

Module 8

Fame

D

And the winner is...

Grammar

 

Нагороди

  Past simple passive

 

Виконання граматичних вправ

Вправи з додаткового матеріалу

   165

Module 8

Fame

E

What a film!

Мій улюблений фільм.

 

Кіно

 

Читання речень з новими ЛО

Запис ЛО у словник

Вивчити  слова

 166

Module 8

Fame

E

What a film!

Мій улюблений фільм.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Кіно

Passive Voice

 

 

Анотація фільму

Опис фільму

 

Робота в парах

WB p. 85

 167

Module 8

Fame

E

What a film!

Обговорення улюбленого фільму.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Кіно

Passive Voice

 

Анотація фільму

Опис фільму

 

Робота в парах

Вивчити правило

 168

Module 8

Fame

E

What a film!

Написання анотації до улюбленого фільму.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Кіно

Passive Voice

 

Анотація фільму

Опис фільму

 

Робота в парах

Дописати анотацію

 169

Module 8

Fame

Round-up

Повторення вивченого матеріалу. Виконання вправ.

Формування навичок самоконтролю

Почуття

Професії

Нагороди,

Кіно

So / neither

Present simple passive

Past simple passive

 

 

 

 

 

Доповнювати текст

Складати речення

Монологічне мовлення 

WB pp. 86-87

 170

Final test

Узагальнення знань з теми 9 «Кіно»

Ефективно використовувати знання, отримані протягом року

Узагальнення лексичного матеріалу, вживання у відповідному контексті

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

Повт. вивч. правила

171

Контроль аудіювання

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

 

 

 

Повт. усні теми

172

Контроль мовлення

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

 

 

 

Повт. вивч.

правила

173

Контроль письма

Ефективно використовувати знання, отримані протягом року

 

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Повт. вивч. ЛО

174

Контроль читання

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

 

 

 

Повт. вивч. матер.

 175

Узагальнюючий урок в кінці ІІ

семестру

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
17 серпня
Переглядів
589
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку