КП Математика 4 клас НУШ І семестр 2021-2022 за підручником М. Козак, О. Корчевська
Математика
І семестр
Довгострокова мета:
_Тема 1: Повторення і поглиблення вивченого в 3 класі.
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Спостереження під час уроку |
Прогрес |
1. |
01.09. |
Табличне множення і ділення. Виконання завдань. |
|
|
2.
|
02.09 |
Табличне множення і ділення. Виконання завдань. |
|
|
3. |
03.09 |
Нумерація трицифрових чисел. Виконання завдань. |
|
|
4. |
06.09 |
Одиниці вимірювання часу. Годинник. Виконання завдань. |
|
|
5. |
07.09 |
Додавання і віднімання круглих чисел. Позатабличне множення і ділення. |
|
|
6. |
08.09 |
Ділення з остачею. Письмове додавання і віднімання. |
|
|
7. |
09.09 |
Частини. Виконання завдань. |
|
|
8. |
10.09 |
Форми запису розв’язування задач. |
|
|
Тема 2: Багатоцифрові числа |
||||
9. |
13.09 |
Тисяча. Лічба тисячами. |
|
|
10. |
14.09 |
Лічба тисячами, десятками тисяч і сотнями тисяч. |
|
|
11. |
15.09 |
Мільйон. Таблиця класів і розрядів. |
|
|
12. |
16.09 |
Читання і записування у таблицю чисел першого та другого класів. |
|
|
13. |
17.09 |
Читання, записування та порівняння чисел другого класу. |
|
|
14. |
20.09 |
Запис чисел другого класу у вигляді суми розрядних доданків. Додавання та віднімання чисел другого класу. |
|
|
15. |
21.09 |
Усне додавання і віднімання чисел другого класу. |
|
|
16. |
22.09 |
Множення і ділення чисел другого класу на одноцифрове число. |
|
|
17. |
23.09 |
Читання і записування в таблицю чисел у межах мільйона. |
|
|
18. |
24.09 |
Читання і записування в таблицю чисел у межах мільйона. |
|
|
19. |
27.09 |
«Сусіди» багатоцифрового числа. Додавання і віднімання 1. |
|
|
20. |
28.09 |
Розклад багатоцифрових чисел на розрядні доданки. Види трикутників за сторонами. Виконання вправ. |
|
|
21. |
29.09 |
Розв’язування задач способом відношень. |
|
|
22. |
30.09 |
Запис суми розрядних доданків одним числом. |
|
|
23. |
01.10 |
Порівняння багатоцифрових чисел. Додавання і віднімання на основі нумерації. |
|
|
24. |
04.10 |
Множення і ділення чисел на 10, 100, 1000. |
|
|
25. |
05.10 |
Визначення загальної кількості одиниць даного розряду. |
|
|
26. |
06.10 |
Закріплення вивченого матеріалу. Тренувальні вправи. |
|
|
27. |
07.10 |
Одиниці вимірювання довжини. Перетворення іменованих чисел. |
|
|
28. |
08.10 |
Порівняння, перетворення, додавання і віднімання іменованих чисел. |
|
|
29. |
11.10 |
Міри маси – 1кг, 1ц. Перетворення іменованих чисел. |
|
|
30. |
12.10 |
Грам. Перетворення і порівняння іменованих чисел. |
|
|
31. |
13.10 |
Письмове додавання і віднімання іменованих чисел. |
|
|
32. |
14.10 |
Тонна. Перетворення іменованих чисел, виражених мірами маси. |
|
|
33. |
15.10 |
Міри часу. Годинник. Тренувальні вправи. |
|
|
34. |
18.10 |
Століття. Виконання завдань. |
|
|
35. |
19.10 |
Види кутів. Тренувальні вправи. |
|
|
36. |
20.10 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові вправи. |
|
|
37. |
21.10 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. |
|
|
Тема 3: Додавання і віднімання багатоцифрових чисел |
||||
38. |
22.10 |
Письмове додавання багатоцифрових чисел. |
|
|
39. |
01.11 |
Письмове додавання багатоцифрових чисел у випадку трьох і більше доданків. Види трикутників за кутами. |
|
|
40. |
02.11 |
Письмове віднімання багатоцифрових чисел. |
|
|
41. |
03.11 |
Письмове віднімання багатоцифрових чисел, коли у зменшуваному є нулі. |
|
|
42. |
04.11 |
Окремі випадки додавання і віднімання 1. Перевірка додавання. |
|
|
43. |
05.11 |
Перевірка віднімання. Тренувальні вправи. |
|
|
44. |
08.11 |
Вирази на дві дії. Виконання завдань. |
|
|
45. |
09.11 |
Додавання і віднімання способом округлення. |
|
|
46. |
10.11 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
47. |
11.11 |
Усне додавання і віднімання іменованих чисел. Властивості прямокутника. |
|
|
48. |
12.11 |
Письмове додавання і віднімання іменованих чисел, виражених мірами довжини і маси. |
|
|
49. |
15.11 |
Письмове додавання і віднімання іменованих чисел, виражених мірами часу. |
|
|
50. |
16.11 |
Швидкість. Час. Відстань. Виконання вправ. |
|
|
51. |
17.11 |
Задачі на знаходження відстані. |
|
|
52. |
18.11 |
Задачі на знаходження часу, руху. |
|
|
53. |
19.11 |
Прості задачі, задані у прямій і непрямій формах. |
|
|
54. |
22.11 |
Задачі, задані у прямій і непрямій формах. |
|
|
55. |
23.11 |
Прості задачі, задані у прямій і непрямій формах. |
|
|
56. |
24.11 |
Ознайомлення з прямокутним паралелепіпедом. |
|
|
57. |
25.11 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові вправи. |
|
|
58. |
26.11 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. |
|
|
Тема 4: Множення на одноцифрове число |
||||
59. |
29.11 |
Усне і письмове множення на одноцифрове число. |
|
|
60. |
30.11 |
Множення на одноцифрове число виду 213х4, 242х3. |
|
|
61. |
01.12 |
Множення на одноцифрове число виду 109х5, 115х4. |
|
|
62. |
02.12 |
Множення на одноцифрове число виду 275х3, 78х4. |
|
|
63. |
03.12 |
Множення на одноцифрове число виду 541х6. |
|
|
64. |
06.12 |
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове. |
|
|
65. |
07.12 |
Множення круглого числа на одноцифрове. |
|
|
66. |
08.12 |
Множення іменованого числа на одноцифрове число. |
|
|
67. |
09.12 |
Переставний закон множення. |
|
|
68. |
10.12 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. |
|
|
Тема 5: Площа фігури |
||||
69. |
13.12 |
Підготовка до ознайомлення з площею. |
|
|
70. |
14.12 |
Ознайомлення з площею фігури. |
|
|
71. |
15.12 |
Вимірювання площі ступінчатих фігур. |
|
|
72. |
16.12 |
Вимірювання площі палеткою. |
|
|
73. |
17.12 |
Площа прямокутника. Виконання завдань. Одиниці вимірювання площі. |
|
|
74. |
20.12 |
Розгортка паралелепіпеда. |
|
|
75. |
21.12 |
Знаходження сторони прямокутника за його площею та іншою стороною. |
|
|
76. |
22.12 |
Розгортка куба. Закріплення вивченого матеріалу. |
|
|
77. |
23.12 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. |
|
|
78. |
24.12 |
Аналіз діагностичної роботи. Додаткові вправи. |
|
|
Умовні позначення:
О – учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає.