Орлицька ЗОШ І-ІІІ ступенів
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________2019____ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________2019____ р. |
Календарно-тематичне планування
з геометрії
курсу інваріантної складової
робочого навчального плану
у 10 класі
на 2019 – 2020 навчальний рік
вчитель математики
вищої кваліфікаційної категорії
старший учитель
Гречишко Надія Василівна
Складено до підручника:
Мерзляк А. Г.
Математика : алгебра і початки аналізу та геометрія,
рівень стандарту : підруч. для 10 кл. закладів загальної
середньої освіти / А. Г. Мерзляк, Д. А. Номіровський,
В. Б. Полонський, М. С. Якір. — Х. : Гімназія, 2018.
згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року з урахуванням додаткових годин варіативної частини навчального плану (0,5)
Геометрія (рівень стандарту+), 10 клас
(2 години на тиждень; у I семестрі — 32 год, у II семестрі — 38 год)
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Тема 1. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (19 год) Учень/учениця: називає основні поняття стереометрії; розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми; формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них; застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач; класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок; встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин; з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними; зображає фігури у просторі; застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу. |
|||
|
|
Основні поняття і аксіоми стереометрії |
§27 |
|
|
Наслідки з аксіом стереометрії |
§27 |
|
|
Просторові геометричні фігури. Приклади не плоских просторових фігур (куб, прямокутний паралелепіпед, піраміда) |
§28 |
|
|
Найпростіші задачі на побудову перерізів многогранників (куба, прямокутного паралелепіпеда, піраміди) |
§28 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Практична робота |
§28 |
|
|
Контрольна робота № 1 за темою: «Паралельність прямих і площин у просторі» |
|
|
|
Взаємне розміщення прямих у просторі |
§29 |
|
|
Розв’язування задач і вправ |
§29 |
|
|
Паралельність прямої і площини |
§30 |
|
|
Розв’язування задач і вправ |
§30 |
|
|
Паралельність площин |
§31 |
|
|
Розв’язування задач і вправ |
§31 |
|
|
Паралельне проектування і його властивості. Зображення плоских і просторових фігур у стереометрії |
§32 |
|
|
Розв’язування задач і вправ |
§32 |
|
|
Розв’язування задач і вправ |
§32 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
§27-32 |
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
§27-32 |
|
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Паралельність прямих і площин у просторі» |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань |
§27-32 |
Тема 2. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (21 год) Учень/учениця: встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин; формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри; застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу; розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного змісту |
|||
|
|
Кут між прямими. Вимірювання кутів між прямими |
§33 |
|
|
Перпендикулярність прямих у просторі |
§33 |
|
|
Перпендикулярність прямої і площини |
§34 |
|
|
Розв’язування задач і вправ |
§34 |
|
|
Перпендикуляр і похила до площини |
§35 |
|
|
Вимірювання відстаней від точки до площини |
§35 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
§33-35 |
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
§33-35 |
|
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
§33-35 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Вимірювання кутів між прямою і площиною |
§36 |
|
|
Розв’язування задач і вправ |
§36 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Семестрове оцінювання |
§36 |
|
|
Підсумковий урок за І семестр |
|
ПЕРЕВІРИЛА___________________ Заступник директора з НВР Блоха Н.Б.
|
|||
ІІ семестр |
|||
|
|
Двогранний кут. Вимірювання кутів між площинами |
§37 |
|
|
Кут між двома площинами, що перетинаються |
§37 |
|
|
Площа ортогональної проекції многокутника |
§37 |
|
|
Перпендикулярність площин |
§37 |
|
|
Відстань від точки до площини |
§37 |
|
|
Вимірювання відстаней від прямої до площини. Вимірювання відстаней між площинами |
§37 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
§37 |
|
|
Контрольна робота № 4 за темою: «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
|
Тема 3. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ (16 год) Учень/учениця: користується аналогією між векторами і координатами на площині й у просторі; усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці; виконує операції над векторами; застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин; знаходить відстань між двома точками, координати середини відрізка, координати точок симетричних відносно початку координат та координатних площин; використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів |
|||
|
|
Аналіз к/р. Прямокутні координати в просторі. Формула для обчислення відстані між двома точками |
§38 |
|
|
Прямокутні координати в просторі. Координати середини відрізка |
§38 |
|
|
Прямокутні координати в просторі. Самостійна робота |
§38 |
|
|
Вектори у просторі. Рівність векторів |
§39 |
|
|
Колінеарність векторів. Компланарність векторів. [Розкладання вектора за трьома не компланарними векторами] |
§39 |
|
|
Розв’язування задач і вправ |
§39 |
|
|
Розв’язування задач і вправ |
§39 |
|
|
Додавання і віднімання векторів. Властивості дій над векторами. |
§40 |
|
|
Додавання і віднімання векторів. Властивості дій над векторами. |
§40 |
|
|
Множення вектора на число. Розв’язування задач і вправ |
§41 |
|
|
Множення вектора на число. Розв’язування задач і вправ. |
§41 |
|
|
Кут між векторами. Скалярний добуток векторів |
§42 |
|
|
Кут між векторами. Скалярний добуток векторів |
§42 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
§38-42 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
§38-42 |
|
|
Контрольна робота № 5 за темою: «Координати і вектори» |
|
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (14 год) |
|||
|
|
Аналіз к/р. Паралельність у просторі. Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Паралельність у просторі. Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Паралельність у просторі. Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Перпендикулярність у просторі. Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Перпендикулярність у просторі. Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Перпендикулярність у просторі. Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Координати і вектори. Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Координати і вектори. Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Координати і вектори. Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота за рік №6 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ.Семестрове оцінювання |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Річне оцінювання |
|
|
|
Підсумковий урок |
|
ПЕРЕВІРИЛА___________________ Заступник директора з НВР Блоха Н.Б.