Презентація до уроку "Ознаки подібності трикутників" геометрія 8 клас. Це 2 урок у темі "Подібність трикутників". Презентація містить теоретичний матеріал та практичні вправи для учнів.
Тестове завдання За даними рисунка 1 знайдіть х . а) 4; б) 8; в) 9; г) 12. За даними рисунка 2 знайдіть у. а) 27; б) 24; в) 30; г) 16.
Номер слайду 3
Запитання: 1) Які геометричні фігури (крім відрізків) зображені на цьому рисунку? Назвіть їх. 2) Чи є трикутники АВВ1 і ACC1 рівними? Які елементи цих трикутників відповідно рівні? Чому ви так вважаєте? 3) Що можна сказати про відповідні сторони АВ і АС та АВ1 і АС1 цих трикутників?
Номер слайду 4
Виконання усних вправ Відомо, що ΔМАС = ΔBDF. Запишіть рівності, що з цього випливають: МС = ...; BD = ...; АС = ...; MCA = ...; BDF = ...; CMA = ... Яким — гострокутним, прямокутним чи тупокутним — є трикутник, якщо: а) один із його кутів дорівнює сумі двох інших; б) один із його кутів більший від суми двох інших; в) один із його кутів менший від суми двох інших?
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
20
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Підсумки уроку Два трикутники подібні. Чи відповідають цьому твердженню наведені умови? Два кути одного трикутника дорівнюють 40° і 60°, а в іншому із трикутників є кут 80°. Сторони одного із трикутників дорівнюють 1м, 1,5м, 2м, а сторони іншого з трикутників дорівнюють 10м, 15м, 20м.