Країни Європи. Урок - перевірка знань

Про матеріал
Розробка уроку з географії на тему "Країни Європи". Перевірка знань в тестовій формі.
Перегляд файлу

 Самостійна робота. Тема:"Країни Європи"

Очікувані результати: Учні вміють розв"язувати тестові завдання .різних рівнів складності.

Тип уроку: урок контролю, коригування та оцінювання знань, умінь ,навичок.

Обладнання: роздавальні матеріали із завданнями.

                    Хід уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ.Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності учнів.

ІІІ.Перевірка знань учнів.

І.Варіант.

І.Рівень.(3 бали, по 0,5за кожну правильну відповідь.

1.Рослинництво, за вартістю продукції ,переважає над тваринництвом у:

А. Норвегії;   Б. Великій Британії;  В. Італії;  Г.Німеччині;

2.Найвищий рівень урбанізації в країні :

А. Румунії;  Б. Бельгії;   В. Польщі;   Г. Німеччині;

3.В якій країні більшу частку електроенергії виробляють на ГЕС ?

А. Норвегія;  Б. Франція;  В. Чехія;  Г. Німеччина;

4.Найбільша країна Європи за кількістю населення:

А. Велика Британія;   Б. Франція;  В. Німеччина;   Г.Італія;

5.Країни Європи, які є лідерами за виробництвом автотранспортних засобів:

А.  Франція , Іспанія;          Б.  Польща, Чехія;

В.  Італія, Німеччина;          Г. Німеччина, Іспанія;

6.Укажіть характерну ознаку секторальної структури господарства високорозвинених країн Європи.

А.Визначальна роль сільського господарства;

Б. Перевага добувної промисловості;

В. Домінування третинного сектора;

Г. Домінування вторинного сектору.

ІІ.Рівень. Встановити відповідність між морськими портами та країнами :

1)    1. Марсель;     2.Гданськ;       3. Неаполь

А. Польща   В. Франція;    Г.Іспанія;    Д.Італія;

2)   Установіть відповідність між центрами туризму та країнами.

1.Відень;   2. Барселона;  3.Карлові Вари;  4. Сопот;   

А. Польща;     Б.Чехія;    В. Австрія;      

3) Дати визначення.

Реіндустріалізація---

ІІІ.Рівень.

На прикладі двох європейських країн порівняйте спеціалізацію сільського господарства. Зробіть висновки.

ІІ Варіант.

І. Рівень (3 бали, по 0,5 за кожну відповідь)

1. Назвіть країну Європи з найвищими показниками густоти населення.

 А.Румунія;    Б.Німеччина;      В.Монако;     Г. Італія;

2.В якій країні частка виробленої електроенергії на АЕС є найбільшою?

А.Фінляндія;   Б. Німеччина;    В. Франція;     Г. Україна;

3.Укажіть країну Європи, де переважає  населення, яке сповідує Іслам.

А. Іспанія;    Б. Фінляндія;     В. Албанія;   Г. Румунія;

4.Укажіть країну, у якій  рослинництво дає більше продукції ніж тваринництво.

А.Німеччина;   Б. Ірландія;   В.Італія;    Г. Велика Британія;

5.Укажіть країни, які входять до Європейського Союзу?

А. Литва, Польща;           Б. Україна, Молдова; 

В. Ісландія, Норвегія;      Г.Сербія, Чорногорія;

6.Яка країна Європи спеціалізується на вирощувані ячменю та хмелю?

А.  Греція;   Б. Франція;    В.Німеччина;   Г. Польща;

ІІ рівень.

1)  Установіть відповідніять між портами та країнами.

       1.Генуя;     2. Гавр;       3.Роттердам;

А. Нідерланди;   Б.  Італія;    В. Данія;   Г. Франція.

2) Установіть відповідність між центрами туризму та країнами.

1. Дюсельдорф;   2.Осло;       3.Краків;   4. Прага;

А. Польща;     Б.  Німеччина;      В. Норвегія ;

3)  Дати визначення:

Джентрифікація---

ІІІ. Рівень.

На прикладі двох країн Європи порівняйте міжнародну спеціалізацію високорозвинених країн.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, Розробки уроків
Додано
6 січня
Переглядів
77
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку