Українська мова. Число іменників. Урок 1

Про матеріал

Ознайомлюємося з категорією числа іменників, звертаємо увагу

на їх кількісну співвіднесеність, сприяємо розвитку мовного чуття, виховуємо в собі спостережливість, охайність.

С.15. Робота з опорною схемою «Число іменників». Гра «Один – багато».

Усно : Вправа 1, с.14. Каліграфічна хвилинка: Чч Ии Сс число один множина. Письмово: Відтворення засвоєного матеріалу за змістом вправ 2,3,4. (с.14, 15). Виконання завдання вправ 5,7,8. Усно. Засвоєння змісту правила (с.16). Робота над вимовою і написанням слова «помилка»

(вправа 10, с.16). Домашнє завдання. С.16. Вивчити правило. Виконати вправу 9 (с.16)

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок 1

Номер слайду 2

Актуалізація опорних знань Що ви знаєте про вживання великої букви? Наведіть приклади іменників, які відповідають на запитання «хто»?

Номер слайду 3

Робота з опорною схемою «Число іменників».

Номер слайду 4

Гра «Один – багато». Я, діти, називаю один предмет, а ви називайте багато таких же предметів. Олівець, ручка, книжка, пенал, підручник, зошит.

Номер слайду 5

Вправа 1, с.14

Номер слайду 6

Каліграфічна хвилинка: 16 січня. Класна робота. Чч Ии Сс число один множина

Номер слайду 7

Відтворення засвоєного матеріалу за змістом вправ 2,3 (с.14, 15). Вправа 2 Клас, дошка, ручка, лінійка, учениця, учень, альбом.

Номер слайду 8

Вправа 3 Ліс- ліси, струмок – струмки, дерево – дерева, тварина – тварини, пташка – пташки.

Номер слайду 9

Вправа 4 Місто зайці ведмідь села білка птахи

Номер слайду 10

Виконання завдання вправи 5 . Усно.

Номер слайду 11

Виконання завдань-вправ: 7, 8. С. 15 - 16 .

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Засвоєння змісту правила (с.16)

Номер слайду 14

Робота над вимовою і написанням слова «помилка» (вправа 10, с.16).- Прочитайте слово. Зверніть увагу на наголошений склад. Скільки складів у слові? Який склад ненаголошений? У якому числі вжите слово? Утворіть форму множини, правильно наголошуючи відповідний склад. Складіть речення з цим словом.

Номер слайду 15

- Назвіть предмети, які зображені в однині. Утворіть множину від назви цих слів. Які предмети зображені у множині? Утворіть однину від назв цих предметів.

Номер слайду 16

Домашнє завдання. С.16. Вивчити правило. Виконати вправу 9 (с.16).

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, Презентації
НУШ
Додано
25 серпня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку