Критерії оцінювання практичних робіт з географії у 7 класі
Практичні роботи |
Рівні |
|||
Початковий |
Середній |
Достатній |
Високий |
|
№1. Аналіз тектонічної та фізичної карт світу: виявлення зв’язків між тектонічною будовою і формами рельєфу.
|
Учень, користуючись картою, підписує на картосхемі назви семи найбільших літосферних плит |
Учень самостійно виконує основну частину практичної роботи, за допомогою вчителя встановлює зв’язок між будовою земної кори та основними формами рельєфу |
Учень самостійно встановлює зв’язок між тектонічними структурами та основними формами рельєфу. Робить висновок. |
Учень визначає причинно-наслідкові зв’язки, вільно володіє прийомами роботи з тематичною картою, виконує додаткові завдання |
№2. Визначення географічних координат крайніх точок Африки та протяжність материка з півночі на південь та із заходу на схід.
|
Учень розрізняє лінію екватора, тропіків, крайні точки , підписує на контурній карті. |
Учень з допомогою вчителя виконує основну частину роботи; встановлює особливості положення Африки відносно ліній екватора, тропіків. |
Учень самостійно визначає географічні координати крайніх точок, підписує їх на контурній карті, робить висновок про особливості географічного положення та їх вплив на клімат материка. |
Вільно володіє вмінням визначати географічні координати і протяжність материка (за масштабом, градусною сіткою). Робить висновки і узагальнення, виконує додаткові завдання. |
№ 3, 5, 7, 9, 10. Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів материків. Підсумкове оцінювання. Виконується під час вивчення розділу «Материки». |
Учень розрізняє окремі терміни об’єктів (рівнина, гори, річка, озеро та ін.), підписує на картосхемі деякі географічні об’єкти |
Учень виконує основну частину роботи за допомогою вчителя робить елементарні порівняння. |
Учень самостійно встановлює закономірності в розміщенні географічних об’єктів на материках. Аналізує карту материків. Оперує основними поняттями і термінами. |
Учень вільно володіє географічною номенклатурою материків. Визначає географічні об’єкти за описом., робить висновки та узагальнення і виконує додаткові завдання. |
№ 11. Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм.
|
Учень намагається назвати особливості кліматичних умов у межах одного кліматичного поясу за типовим планом, допускаючи при цьому неточності. |
Учень описує кліматичні показники, використовуючи умовні знаки, елементарно читає карту, за допомогою вчителя робить порівняння. |
Учень самостійно проводить аналіз карт і діаграм, характеризуючи особливості клімату, виявляє причини відмінностей кліматичних областей. |
Учень вільно використовує здобуті географічні знання, самостійно робить висновки і узагальнення і виконує додаткові завдання |
№12. Нанесення на контурну карту географічної номенклатури Світового океану. Виконується під час вивчення розділу «Океани».
|
Учень розрізняє терміни об’єктів (океан, море, затока і т. ін. ), підписує на картосхемі деякі географічні об’єкти |
Учень, з допомогою вчителя, виконує основну частину роботи на картосхемі підписує географічну номенклатуру Світового океану |
Учень аналізує карту Океанів, володіє географічною номенклатурою Світового океану. |
Учень творчо виконує завдання практичної роботи. Вільно володіє географічною номенклатурою Світового океану. Визначає географічні об’єкти за описом. |
№ 4 (6, 8). Визначення типів клімату Африки (Південної Америки, Австралії) за кліматичними діаграмами.
|
Учень намагається назвати особливості кліматичних умов у межах одного кліматичного поясу за типовим планом, допускаючи при цьому неточності. |
Учень описує кліматичні показники, використовуючи умовні знаки, елементарно читає карту, за допомогою вчителя робить порівняння. |
Учень самостійно проводить аналіз карт і діаграм, характеризуючи особливості клімату, виявляє причини відмінностей кліматичних областей. |
Учень вільно використовує здобуті географічні знання, самостійно робить висновки і узагальнення і виконує додаткові завдання |