Фейсбук-сторінки як тренажер для вивчення географії

Про матеріал
Фейсбук-сторінки - це надзвичайно захопливий вид роботи на уроці, зрозумілий сучасним дітям.
Перегляд файлу

E:\Атестація 2020-2020\Методична\Шаблони\unnamed.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

Фейсбук-сторінка як тренажер для вивчення географії

 

 

 

 

 

 

 

Виконавець:

Чубенко Юлія Андріївна,

вчитель географії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2021 рік

 

Сучасна людина повинна мати винахідливе мислення, знаходити шляхи розв’язання проблем у будь-якій ситуації, працювати в команді, бути здатною приймати рішення, активно використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у всіх галузях своєї діяльності.

Отже, своїм найголовнішим завданням вбачаю створення умов для розвитку комплексу рис, які забезпечують інформаційно-комунікаційну компетентність та соціальну мобільність випускника, здатного орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнічного суспільства.

Вивчивши досвід вчителів філологія, стала використовувати такий вид роботи, як створення Фейсбук-сторінки на уроках географії.

Соціальні мережі, як відомо – популярний майданчик для презентації себе, інструмент спілкування, активний засіб згуртування людей за інтересами. Майже кожна відома особистість має свою соціальну сторінку у найбільш відомій мережі Фейсбук. [4]

Чи можна перетворити соцмережі на сучасний інструмент навчання? Так! Саме соціальні мережі можуть стати у пригоді під час вивчення різних предметів. Сьогодні діти мрію стати відомими блогерами. Вони не надто цікавляться географією та іншими науками, не хочуть аналізувати тексти. Сучасним дітям необхідно показати, що знання, набуті у класі, знадобляться їм для ведення популярного блогу. Для цього можна створити комплекс вправ, побудованих на використанні соцмереж. [8]

Намалювати 3D-модель вулкану, розробити ментальну карту про природні зони Австралії чи створити Фейсбук-сторінку материка Південна Америка – ці та інші варіанти застосування онлайн сервісів допомагають подати навчальний матеріал у цікавому форматі, а також формують в здобувачів освіти критичне мислення. [4]

Після вивчення теми на узагальнюючому уроці замість звичних тестів, поділивши дітей на групи, можна запропонувати їм заповнити соціальну сторінку, наприклад материка, або створити власну сторінку в соціальній мережі, висловлюючи власне ставлення, знаходячи цікаву інформацію, сперечаються, вони приходять до спільного висновку.

Аби створити соціальну сторінку, дітям доведеться заглянути в підручник, пошукати його відомих дослідників. А отже, ефект запам’ятовування відомостей з географічного положення материка буде високим.

Це надзвичайно захопливий вид роботи на уроці, зрозумілий сучасним дітям.

Усі сфери нашого життя поступово переходять у соцмережі, де вже створено власні правила спілкування і формат текстів. Діти обожнюють соцмережі, тож усе, що варто зробити вчителю, це використати сторінку блогу в Інстаграм як готовий макет вправи. [8]

 

 

Шаблони Фейсбук-сторінок

до курсу «Географія материків і океанів», 7 клас

E:\Атестація 2020-2020\Фейсбук сторінки материка\Африка\Слайд1.JPG

E:\Атестація 2020-2020\Фейсбук сторінки материка\Африка\Слайд2.JPGE:\Атестація 2020-2020\Фейсбук сторінки материка\Тихий океан\Слайд1.JPGE:\Атестація 2020-2020\Фейсбук сторінки материка\Тихий океан\Слайд2.JPG

Використані джерела, література 

 

  1. Пишко О. Л. Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей учнів на уроках історії та правознавства. / Народна освіта. Електронне наукове фахове видання.

  https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2257

  1. Інноваційні технології навчання на уроці географії  http://oksanavyglinska.blogspot.com/p/blog-page_22.html
  2. Методичні рекомендації «Організація дистанційного навчання в школі», травень 2020 року.

https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/metodichni%20recomendazii/2020/metodichni%20recomendazii-dustanciyna%20osvita-2020.pdf

  1. Три креативні способи інтеграції онлайн-сервісів в урок https://nus.org.ua/articles/try-kreatyvni-sposoby-integratsiyi-onlajn-servisiv-v-urok/
  2. Якби Шевченко створив сторінку на Фейсбуці, або соціальні сторінки письменників-класиків https://bogosvyatska.com/2019/03/30/%D1%8F%D0%BA%D0%B1%D0%B8-%D1%88%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE-%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B2-%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D1%83-%D0%BD%D0%B0-%D1%84%D0%B5%D0%B9/
  3.  Катерина Корзун Дидактичні можливості соціальних сервісів WEB 2.0 на уроках української літератури (методичний посібник). Департамент освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації Комунальний заклад вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради Комунальний заклад «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №23» м. Нікополь 2018 

 https://en.calameo.com/books/004531809afaf3415acbe

  1. Mariia Gladun, Київський університет імені Бориса Грінченка старший викладач кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін «Сучасні онлайн інструменти інтерактивного навчання як технологія співробітництва».  Електронне наукове видання «ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ» 2018 р. https://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/125
  2. «Соцмережі як тренажер для вивчення української мови та літератури» https://naurok.com.ua/post/socmerezhi-yak-trenazher-dlya-vivchennya-ukra-nsko-movi-ta-literaturi
  3. Інтернет на користь: онлайн-ресурси для вивчення географії https://naurok.com.ua/post/internet-na-korist-onlayn-resursi-dlya-vivchennya-geografi
  4.  Географія у визначеннях, таблицях і схемех. 6-7 кл./Г.Д.Довгань. – Харків: видавництво «Ранок», 2020. – 128 с.
  5.  Географія в таблицях і схемах/ авт.-упоряд. М.О.Мастюх. – Харків: Навчальна література. 2017. – 96 с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Глазков Владислав Володимирович
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
15 березня 2021
Переглядів
796
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку