18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Конспект інтегрованого уроку "Південна Америка"

Про матеріал
Сформувати знання про особливості географічного положення Південної Америки; поглибити та систематизувати знання про етапи відкриття та освоєння материка; вдосконалювати практичні вміння та навички за допомогою між предметного зв'язку географії та англійської мови;активізувати у мов-ленні учнів вивчений лексичний та граматичний матеріал на основі географічних назв; розширити сферу використання іноземної мови.
Перегляд файлу

 Урок №

Дата:

                       ГЕОГРАФІЧНЕ ПОЛОЖЕННЯ.

ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОСВОЄННЯ ПІВДЕННОЇ АМЕРИКИ

Тема:   ГЕОГРАФІЧНЕ ПОЛОЖЕННЯ.ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОСВОЄННЯ ПІВДЕННОЇ АМЕРИКИ

Мета:  Навчальна - сформувати знання про особливості географічного положення Південної Америки; поглибити та систематизувати знання про етапи відкриття та освоєння материка; вдосконалювати практичні вміння та навички за допомогою між предметного зв'язку географії та англійської мови;активізувати у мовленні учнів вивчений лексичний та граматичний матеріал на основі географічних назв; розширити сферу використання іноземної мовиРозвивальна -  розвивати навички усного мовлення та мотивацію для спонтанного висловлювання англійською мовою на основі побаченого;розвивати вміння працювати в малих групах.  Виховна - виховувати пізнавальну активність, інтерес до вивчення теми, ініціативність,розширювати світогляд учнів.Тип уроку: засвоєння нових знань Обладнання: фізична карта Південної Америки, підручники, атласи, контурні карти, мультимедійна презентація.

Очікувані результати: учні зможуть називати характерні ознаки географічного положення материка, дослідників материка та природних рекордсменів та за допомогою міжпредметного зв'язку складати,читати речення англійською мовою; знаходити та показувати на карті географічні об’єкти, що характеризують географічне положення Південної Америки.                       

 

ХІД УРОКУ

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

(поділити учнів на дві команди)

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ

Згадайте цікаві факти Африки

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Зі спекотної Африки ми переносимося на захід через океан до Південної Америки.

Південна Америка – найвологіший материк світу,тут простягнувся найвеличніший масив вічнозелених вологих лісів, природа яких ще до кінця не вивчена. Тут справді є «загублені світи», де ендемічні та реліктові рослини й тварини становлять 98 %!

Південна Америка — це материк стародавніх індіанських цивілізацій, це батьківщина танго й карнавалу, це нескінченні пляжі й сучасні міста, це змішання рас і народів. Українці  налічується 220 тис..в Аргентині. У 1897 р. третина українців емігрувала.,розмовляє укр..мовою,названо вулиці Шевченка,Франка. Отож у нас сьогодні на уроці теж буде зв'язок з англ..мовою,ця мова зараз найпоширеніша в світі,а тим паче ми будемо вчити Америку,якщо там розмовляють укр..мовою,значить і нам потрібно знати доскональніше,розширювати світогляд на даний момент на прикладі географії та англ..мовою.

Для того щоб дізнатися, які ще дивовижні відкриття на цьому материку, розпочинаємо знайомство. Як завжди, відправною точкою дослідження є характеристика його географічного положення,але спочатку ми зазирнемо в світ унікальності материка , най-найдивовижнішого материка світу.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План

  1. Унікальність материка((перегляд відео фрагменту)
  2. ФГП материка
  3. Дослідження та освоєння.

1.Унікальність материка((перегляд відео фрагменту)

Анхель( 1054 м) був відкритий у 1935 р.,америк. Льотчиком Енджелом,він збившись з курсу,помітив під крилами материка невеличку річку і водоспад,яких не було на карті.Ледь не зазнавши катастрофи ,він вивів літак у небо за допомогою крутого віражу – «сальто». Прізвище льотчика Анхель(Ангел).Повна назва – Сальто Анхель,тобто «віраж ангела».

Прийом« Хвилинка англ..мови» «хто швидше»

Задають один одному питання   спочатку Хто це? (Who is it? – ху із іт?) ,(потім міняються ) Що це ? (What is this? – вот із зис?).

Визначити першу команду, треба задати питання як в перекл.. Південна Америка англ..мовою.. South America(Саус Емеріка)

 

2.Визначення особливостей географічне положення Південної Америки

Прийом « Асоціативний кущ» , « Хвилинка англ..мови» (скласти речення за допомогою слів)

  • Rio de Janeiro is a carnival holiday
  • Ріо – де – Жанейро – це свято карнавалу
  • Ector Jimenez Bravo was born in Colombia
  • Ектор Хіменес Браво народився в Колумбії
  • Brazil is the capital of football
  • Бразилія – столиця футболу
  • Tango is a type of Argentinean dance
  • Танго – аргентинський танец
  • Найвищий водоспад – Анхель
  • The highest waterfall is Angel
  • Найсухіша пустеля – Атакама
  • The driest desent is Atakan
  • Найменший птах – Колібрі
  • The smallest bird is a humming bird
  • Найбільший птах – Кондор
  • The biggest bird is Condor
  • Найбільша змія – Анаконда
  • The biggest snake is Anaconda
  • Найповноводніша річка – Амазонка
  • The most full – blown river is the Amazon

Робота з мультимедійною презентацією, фізичною картою Південної Америки, планом географічного положення материка, позначення на шаблонах у зошитах номенклатури географічного положення На яку геометричну фігуру схожий материк?(трикутник)

План характеристики

Складові географічного положення

Площа

Найбільша гірська система –

Найвища точка над р.м.

Найнижча точка над р.м.

18,3 млн км2 (IV місце у світі)

Анди (близько 9000 км) на пн. - зх..материка.

Аконкагуа (6960 м)

П-в Вальдес (-40м)

Розташування щодо екватора, нульового меридіана, тропіків,півкуль

Південна Америка повністю розташована в західній півкулі, екватор перетинає її в північній частині, а Південний тропік — майже посередині. Материк лежить переважно в екваторіальних, субекваторіальних і тропічних широтах, тобто в межах жаркого волого поясу. Щодо 0 мередіану не перетинається

Крайні точки

Північна — мис Ґальїнас

південна — мис Фроуерд

західна — мис Паріньяс

східна — мис Кабу-Бранку

Протяжність материка

із півночі на південь,

із заходу на схід

 

1) 7000 км

2) 5000 км

 

Океани й моря, що омивають материк,

особливості берегової лінії Хто такий кіногерой Джек Горобець?З яким фільмом він асоціюється?

Із заходу Південна Америка омивається водами Тихого океану, зі сходу — Атлантичного. Північні береги омиває Карибське море. Береги розчленовані слабо. Найбільша затока — Ла-Плата. Багато островів тільки на півдні — Чилійський архіпелаг, Фолклендські (Мальдівські) острови,архіпелаг Вогняна Земля, відділений Маґеллановою протокою

Найближчі за розташуванням материки та шляхи сполучення з ними

Простори Атлантичного й Тихого океанів відокремлюють Південну Америку від Африки та Австралії, широка протока Дрейка — від Антарктиди, а неширокий і довгий Панамський перешийок з’єднує її з  Північною Америкою.

Висновок 1. Південна Америка — четвертий за площею материк на Землі, який повністю розташований у Західній півкулі та більшою частиною в Південній. Аналіз географічного положення материка дозволяє зробити попередні висновки про ознаки природи материка.

3.Дослідження й освоєння Південної Америки

(Листи до учнів),потім читають доповіді про Колумба та Веспуччі.

Вивчення й освоєння материка почалося в епоху Великих географічних відкриттів. Першим європейцем, який 1498 р. побував у Південній Америці, був X. Колумб, а ідею про існування не відомих європейцям земель висловив А. Веспуччі. Перші наукові дослідження на материку провів німецький учений О. Гумбольдт (1799–1804 pp.). Ч. Дарвін вивчав органічний світ материка (1831–1832).Ботанік М. Вавилов установив давні центри хліборобства Південної Америки, походження деяких культурних рослин (1932–1933).

Більшість географічних відкриттів на материку пов’язані з колоніальними захопленнями іспанських і португальських завойовників. Природа материка, особливо внутрішні області басейну річки Амазонки та Центральних Анд, і дотепер недостатньо вивчені.

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУПрийом «Картографічний» « Хвилинка англ..мови»

  • THE ATLANTIC OCEAN- Атлантичний океан
  • THE PACIFIC OCEAN- Тихий океан
  • T H E    A  N  D  Y - Анди
  • THE ACONCAGUA – гора Аконкагуа
  • THE CARIBBEAN SEA – Карибське море
  • THE GALINA CAPE – мис Гальїнас
  • THE CUBA-BRANCO CAPE – мис Кабу -Бранку
  • THE PARINYAS CAPE – мис Паріньяс
  • THE FROUARD CAPE – мис Фроуерд
  • THE MAGELLAN'S STRAIT  - Магеланова протока
  • THE DRAKE STRAIT – протока Дрейка
  • THE ISLANDOF THE FIERY LAND – острів Вогняна Земля

VI. ПІДСУМОК УРОКУ .Рефлексія.

Прийом « ТАК АБО НІ?» (висновки)

1.Південна Америка  перетинає посередені екватор?(Ні) на півночі.

2. Площа материка більша за площу Африки?(Ні) менше.

3.Крайньою східною точкою материка є мис Кабу – Бранку ?(Так)

4.Найбільше рекордсменів є в Південній Америці?(Так)

5.В честь Васко да Гами назвали Америку?Ні (А.Веспуччі)

6.Південь Америки омиває Карибське море?Ні( Північ)

7. Протока ДРЕЙКА відокремлює Пд.Америку від Антарктиду? Так

8.Пд.Америка – найвологіший материк світу?Так

9.У Пд.Америці найдовша гірська система(близько 9000 км) – це Анди? Так

10. Південна Америка в перекладі з анг.мови – Саус Емеріка? Так  VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ1. Опрацювати відповідний параграф підручника2. Практична робота № 3 (початок)

1

docx
До підручника
Географія 7 клас (Топузов О.М., Надтока О.Ф., Назаренко Т.Г., Вішнікіна Л.П., Шуканова А.А., Самойленко В.М.)
Додано
14 березня
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку