Критерії оцінювання навчальних досягнень
здобувачів освіти для 5 - 6-х класів
з фізичної культури за програмою «НУШ»
на сімейній формі навчання за І семестр
Вчитель: Долбишева Є.Ю., Дніпровський ліцей №7 ДМР
Критерії оцінювання навчальних досягнень
здобувачів освіти для 5 - 6-х класів
з фізичної культури за програмою «НУШ»
на сімейній формі навчання за І семестр
При оцінюванні навчальних досягнень учнів основної групи за показником навчального нормативу визначають рівень навчальних досягнень (початковий, середній, достатній, високий), а потім за технічними показниками виконання рухової дії та теоретичними знаннями виставляють оцінку в балах (таблиця).
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів |
Показники навчальних нормативів |
Бали |
Учень (учениця) має фрагментарні уявлення з предмета; розрізняє та виконує відповідно до вимог лише елементи фізичних вправ |
Початковий |
1 |
Середній |
2 |
|
Достатній |
3 |
|
Високий |
4 |
|
Учень (учениця) виявляє розуміння основних положень навчального матеріалу, наводить приклади; техніка виконання фізичних вправ має незначні відхилення від встановлених вимог, які аналізуються та виправляються з допомогою вчителя |
Початковий |
5 |
Середній |
6 |
|
Достатній |
7 |
|
Високий |
8 |
|
Учень (учениця) володіє узагальненими, міцними знаннями з предмета; має достатню тактичну підготовку для виконання навчальних завдань; має системні навички техніки виконання фізичних вправ, що відповідають встановленим вимогам |
Початковий |
9 |
Середній |
10 |
|
Достатній |
11 |
|
Високий |
12 |
На сучасному етапі, з метою формування позитивного ставлення учнів до занять фізичною культурою та підвищення рівня їх рухової активності, оцінювання навчальних досягнень з фізичної культури має здійснюватися в особистісно-зорієнтованому аспекті. В основу особистісно-зорієнтованого оцінювання покладаються: особисті досягнення школярів на протязі навчального року; активна робота учнів на уроках фізичної культури; залучення учнів до занять фізичною культурою в позаурочний час; участь у змаганнях всіх рівнів. На основі зазначених показників вчителям рекомендується застосовувати різноманітні системи нарахування «бонусних» балів. Зазначені системи корекції оцінювання мають погоджуватися педагогічною радою школи.
Під час оцінювання необхідно:
Контрольний тест навчальних досягнень
здобувачів освіти для 5 – 6-х класів
з фізичної культури
на сімейній формі навчання за І семестр
Контрольний тест містить 14 запитань, кожне з яких може містити одну або більше правильних відповідей, які в свою чергу підкреслені лінією знизу.
Запитання 1
Техніка безпеки на уроках фізичної культури: що з переліченого заборонено?
- Одягати на урок фізкультури кросівки
- Приходити на урок у джинсах
- Виконувати комплекси загально-розвиваючих вправ
- Брати інвентар без дозволю вчителя
Запитання 2
У легкій атлетиці біг на 30м та 60м відноситься до?
- Бігу на довгу дистанцію
- Бігу на коротку дистанцію
- Бігу на середню дистанцію
- До марафонського бігу
Запитання 3
Стрибок у довжину з розбігу відноситься до?
- Гімнастики
- Волейболу
- Легкої атлетики
- Петанку
Запитання 4
Метання тенісного м’яча на урок фізичної культури здійснюється?
- У висоту
- На дальність
- З положення «лежачи»
- З положення «стоячи на колінах»
Завдання 5
Перелічений інвентар – канат, мат, перекладина, лава, палиця відноситься до модуля?
- Гімнастика
- Легка атлетика
- Петанк
Завдання 6
С чого треба починати ранок?
- Зі сніданку
- З пробіжки
- З ранкової гімнастики
Завдання 7
Що треба робити аби підтримувати роботу серця?
- Лежати виключно на спині
- Займатися фізичними вправами та спортом
- Часто їсти
Завдання 8
Рух – це життя. Чи згодні ви з цим висловленням?
- Так
- Ні
- Невпевнен(а)
Завдання 9
Що не відноситься до поганих звичок, а навпаки?
- Паління
- Пробіжки
- Вживання фаст-фуду
Завдання 10
Як треба правильно харчуватися?
- 1-2 рази на день
- 3-4 рази на день
- За потребою
Завдання 11
Скільки часу потрібно проводити на свіжому повітрі?
- 15 – 20 хвилин
- 1 годину
- Як можна більше
Завдання 12
При занятті фізичними вправами та спорту, які системи організму працюють та розвиваються?
- Деякі
- Усі
Завдання 13
В яких продуктах найбільша кількість вітамінів?
- М’ясі
- Мучних виробах
- Фруктах та овочах
Завдання 14
Де корисніше займатися фізичними вправами?
- Спортивному залі
- На свіжому повітрі