Критерії оцінювання учнів за сімейною формою навчання з фізичної культури

Про матеріал

Критерії оцінювання навчальних досягнень

здобувачів освіти для 5 - 6-х класів

з фізичної культури за програмою «НУШ»

на сімейній формі навчання за І семестр

Перегляд файлу

                        Вчитель:  Долбишева Є.Ю.,  Дніпровський ліцей №7 ДМР

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень

здобувачів освіти  для 5 - 6-х класів

з фізичної культури за програмою «НУШ»

на сімейній формі навчання за І семестр

 

При оцінюванні навчальних досягнень учнів основної групи за показником навчального нормативу визначають рівень навчальних досягнень (початковий, середній, достатній, високий), а потім за технічними показниками виконання рухової дії та теоретичними знаннями виставляють оцінку в балах (таблиця).

 

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Показники навчальних нормативів

Бали

Учень (учениця) має фрагментарні уявлення з предмета; розрізняє та виконує відповідно до вимог лише елементи фізичних вправ

Початковий

1

Середній

2

Достатній

3

Високий

4

Учень (учениця) виявляє розуміння основних положень навчального матеріалу, наводить приклади; техніка виконання фізичних вправ має незначні відхилення від встановлених вимог, які аналізуються та виправляються з допомогою вчителя

Початковий

5

Середній

6

Достатній

7

Високий

8

Учень (учениця) володіє узагальненими, міцними знаннями з предмета; має достатню тактичну підготовку для виконання навчальних завдань; має системні навички техніки виконання фізичних вправ, що відповідають встановленим вимогам

Початковий

9

Середній

10

Достатній

11

Високий

12

 

На сучасному етапі, з метою формування позитивного ставлення учнів до занять фізичною культурою та підвищення рівня їх рухової активності, оцінювання навчальних досягнень з фізичної культури має здійснюватися в особистісно-зорієнтованому аспекті. В основу  особистісно-зорієнтованого оцінювання покладаються: особисті досягнення школярів на протязі навчального року; активна робота учнів на уроках фізичної культури; залучення учнів до занять фізичною культурою в позаурочний час; участь у змаганнях всіх рівнів. На основі зазначених показників вчителям рекомендується застосовувати різноманітні системи нарахування «бонусних» балів. Зазначені системи  корекції оцінювання мають погоджуватися  педагогічною радою школи.

Під час оцінювання  необхідно:

  • здійснювати індивідуальний підхід, тобто створювати для учня умови, які відповідають особливостям його розвитку, рівню фізичного підготовленості, стану здоров'я;
  • конкретизувати завдання, визначене змістом даного уроку, за яке учня буде оцінено;
  • застосовувати гласність оцінки (своєчасно інформувати учня про оцінку з коротким аналізом виконання учнем рухової дії).

 

 

 

 

Контрольний тест навчальних досягнень

здобувачів освіти для 5 – 6-х класів

з фізичної культури

на сімейній формі навчання  за І семестр

 

 

 Контрольний тест містить 14 запитань, кожне з яких може містити одну або більше правильних відповідей, які в свою чергу підкреслені лінією знизу.

 

Запитання 1

Техніка безпеки на уроках фізичної культури: що з переліченого заборонено?

-         Одягати на урок фізкультури кросівки

-         Приходити на урок у джинсах

-         Виконувати комплекси загально-розвиваючих вправ

-         Брати інвентар без дозволю вчителя

Запитання 2

У легкій атлетиці біг на 30м та 60м відноситься до?

-         Бігу на довгу дистанцію

-         Бігу на коротку дистанцію

-         Бігу на середню дистанцію

-         До марафонського бігу

Запитання 3

Стрибок у довжину з розбігу відноситься до?

-         Гімнастики

-         Волейболу

-         Легкої атлетики

-         Петанку

Запитання 4

Метання тенісного м’яча на урок фізичної культури здійснюється?

-         У висоту

-         На дальність

-         З положення «лежачи»

-         З положення «стоячи на колінах»

Завдання 5

Перелічений інвентар – канат, мат, перекладина, лава, палиця відноситься до модуля?

-         Гімнастика

-         Легка атлетика

-         Петанк

Завдання 6

С чого треба починати ранок?

-         Зі сніданку

-         З пробіжки

-         З ранкової гімнастики

Завдання 7

Що треба робити аби підтримувати роботу серця?

-         Лежати виключно на спині

-         Займатися фізичними вправами та спортом

-         Часто їсти

Завдання 8

Рух – це життя. Чи згодні ви з цим висловленням?

-         Так

-         Ні

-         Невпевнен(а)

Завдання 9

Що не відноситься до поганих звичок, а навпаки?

-         Паління

-         Пробіжки

-         Вживання фаст-фуду

Завдання 10

Як треба правильно харчуватися?

-         1-2 рази на день

-         3-4 рази на день

-         За потребою

Завдання 11

Скільки часу потрібно проводити на свіжому повітрі?

-         15 – 20 хвилин

-         1 годину

-         Як можна більше

Завдання 12

При занятті фізичними вправами та спорту, які системи організму працюють та розвиваються?

-         Деякі

-         Усі

Завдання 13

В яких продуктах найбільша кількість вітамінів?

-         М’ясі

-         Мучних виробах

-         Фруктах та овочах

Завдання 14

Де корисніше займатися фізичними вправами?

-         Спортивному залі

-         На свіжому повітрі

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Черня Марианна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
13 грудня 2023
Переглядів
302
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку