Критерії оцінювання з англійської мови у 5-7 класах 2024-2025 н.р

Про матеріал
Критерії оцінювання з англійської мови у 5-7 класах 2024-2025 н.р. Спільнота вчителів англійської мови пропонують здійснювати оцінювання учнів 5-7 НУШ за наступним принципом: оцінювання результатів навчання проводити поточно ( усні опитування, письмові завдання, завдання на перевірку сформованості навичок аудіювання та читання), на основі поточного оцінювання виставляється Тематична, для отримання інформації щодо рівня досягнення очікуваних результатів навчання, визначених в окремому елементі навчальної програми (тема / розділ тощо).
Перегляд файлу

 

Англійська мова

Спільнота вчителів англійської мови пропонують здійснювати оцінювання учнів 5-7 НУШ за наступним принципом:

оцінювання результатів навчання проводити поточно ( усні опитування, письмові завдання, завдання на перевірку сформованості навичок аудіювання та читання), на основі поточного оцінювання виставляється Тематична, для отримання інформації щодо рівня досягнення очікуваних результатів навчання, визначених в окремому елементі навчальної програми (тема / розділ тощо).

Наприкінці семестру проводяться Підсумкові роботи з кожної групи результатів навчання( галузевих критеріїв) провести окремо:

Група результатів 1 « Сприйняття усної інформації та письмових текстів іноземною мовою в умовах безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування» (читання та аудіювання)

Група результатів 2 « Взаємодія з іншими особами в усній і письмовій формі та в режимі реального часу через засоби іноземної мови» (письмо)

Група результатів 3 « Надання інформації, висловлювання думок, почуттів та ставлення іноземною мовою» (говоріння)

Групи результатів є накопиченими (3 урока з теми,1 урок – одна група результатів)

Семестрову оцінку виставляти на основі Тематичних оцінок та трьох груп результатів.


 

 

 

Дата

 

Зміст

 

Завдання додому

 

1

 

02/09

 

Я, моя родина та друзі

 

Впр. 3,4 с 10

 

2

 

04/ 09

 

Мої друзі

 

Впр 4, 5 с 11

 

52

 

14/12

 

Підсумкова робота з Групи результатів 1 ( аудіювання та читання)

 

Тест

 

54

 

18/ 12

 

Підсумкова робота з Групи результатів 2 ( письмо)

 

Тест

 

56

 

20/ 12

 

Підсумкова робота з Групи результатів 3 ( говоріння)

 

Мовна практика

 

57

 

22/ 12

 

Повторення та узагальнення вивченого