Англійська мова
Спільнота вчителів англійської мови пропонують здійснювати оцінювання учнів 5-7 НУШ за наступним принципом:
оцінювання результатів навчання проводити поточно ( усні опитування, письмові завдання, завдання на перевірку сформованості навичок аудіювання та читання), на основі поточного оцінювання виставляється Тематична, для отримання інформації щодо рівня досягнення очікуваних результатів навчання, визначених в окремому елементі навчальної програми (тема / розділ тощо).
Наприкінці семестру проводяться Підсумкові роботи з кожної групи результатів навчання( галузевих критеріїв) провести окремо:
Група результатів 1 « Сприйняття усної інформації та письмових текстів іноземною мовою в умовах безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування» (читання та аудіювання)
Група результатів 2 « Взаємодія з іншими особами в усній і письмовій формі та в режимі реального часу через засоби іноземної мови» (письмо)
Група результатів 3 « Надання інформації, висловлювання думок, почуттів та ставлення іноземною мовою» (говоріння)
Групи результатів є накопиченими (3 урока з теми,1 урок – одна група результатів)
Семестрову оцінку виставляти на основі Тематичних оцінок та трьох груп результатів.
№ |
Дата |
Зміст |
Завдання додому |
1 |
02/09 |
Я, моя родина та друзі |
Впр. 3,4 с 10 |
2 |
04/ 09 |
Мої друзі |
Впр 4, 5 с 11 |
52 |
14/12 |
Підсумкова робота з Групи результатів 1 ( аудіювання та читання) |
Тест |
54 |
18/ 12 |
Підсумкова робота з Групи результатів 2 ( письмо) |
Тест |
56 |
20/ 12 |
Підсумкова робота з Групи результатів 3 ( говоріння) |
Мовна практика |
57 |
22/ 12 |
Повторення та узагальнення вивченого |
|