Критерії різних видів оцінювання проєктної роботи учнів на уроках природничих дисциплін

Про матеріал
Матеріали для здійснення різних видів оцінювання відповідно до державних стандартів освіти.
Перегляд файлу

 

Критерії оцінювання навчального проєкту

 

Рівні навчальних

досягнень учнів

   Бали

 

Критерії оцінювання проєктної діяльності учнів

 

 

 

 

 

 

 

  1. Початковий

 

ФО

Спробуй ще раз!

 

Проєкт не має соціальної значущості

 

 

1

Учень (учениця)ознайомлений з проєктною діяльністю; робота реферативного характеру без визначення мети й завдань проєкту, а також без висновків за його результатами взята з інтернет ресурсів; учень(учениця) презентує роботу лише з допомогою вчителя; робота неестетично оформлена.

 

2

Учень (учениця) розкриває деякі поняття із вибраної теми проєкту; робота взята з інтернет ресурсів; учень(учениця) потребує допомоги вчителя при поясненні зображень; матеріали записані з граматичними і орфографічними помилками.

 

3

Учень (учениця) пояснює фрагментарні уявлення з теми проєкту і може відтворити окремі його частини; в роботі не визначена мета і завдання проєкту, відсутні висновки; учень ( учениця) з допомогою

учителя демонструє найпростіші поняття.

Наочність відсутня

 

4

Учень (учениця) знає окремі факти, що стосуються проєктної   роботи; наводить під керівництвом вчителя прості приклади на підтвердження певної позиції; демонструє неповне розуміння теми.

 

  1. Середній

ФО

Потрібно докласти ще трішки зусиль!

Проєкт не має практичної спрямованості. Проблеми не вирізняються актуальністю.

 

 

5

Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює окремі частини  проєкту, дає визначення основних понять; робота не містить наочних матеріалів, які б допомогли зрозуміти зміст проєкту.

 

 

 

6

Учень   (учениця)   відтворює матеріал з допомогою вчителя; поданий матеріал не зацікавлює інших учнів , нелогічно пов'язаний; учень(учениця) описує окремі власні спостереження.

 

 

 

 

  1. Достатній

ФО

Ти на правильному шляху!

 

Проект має соціальну значущість, висунуті актуальні проблеми, але  не достатньо арументовані.

 

 

7

Учень (учениця) самостійно відтворює значну частину проєктної роботи, з допомогою вчителя пояснює перебіг явищ чи процесів; вміє  порівнювати та наводити приклади ; разом з учителем формулює висновки за результатами дослідження.

 

8

Учень (учениця) самостійно відтворює фактичний і теоретичний  матеріал проєктної роботи; рекомендована вчителем інформація не охоплює всі головні факти і найважливіші поняття.

 

9

Учень (учениця) виявляє розуміння основоположних теорій і фактів; наочні матеріали доповнюють зміст проекту і відображають специфіку теми; з допомогою вчителя наводить приклади та робить висновки.


 

 

10

Учень (учениця) володіє навчальним матеріалом і застосовує знання у презентації, уміє аналізувати, узагальнювати й систематизувати надану інформацію, робити висновки; логічно і послідовно висвітлений матеріал обраної теми проєкту; робота належно оформлена.

 

 

 

11

Учень (учениця) володіє засвоєними знаннями і використовує їх у презентації , встановлює зв'язки між явищами; самостійно знаходить і використовує інформацію згідно з поставленим завданням; демонструє викладення матеріалу в правильній послідовності та хронологічному порядку .

  1. Високий

 

ФО

 

Бездоганна робота, неймовірний результат!

Проєкт має соціальну значущість, висунуті актуальні проблеми. Демонструється реальна практична спрямованість.

 

 

 

 

12

Учень (учениця) має системні знання з предмета, аргументовано використовує їх у проєктній роботі; аналізує додаткову інформацію; демонструє повне розуміння матеріалу; презентація завершена, логічно та послідовно розміщений матеріал; робить обґрунтовані висновки з проведеного експерименту; самостійно аналізує та вносить пропозиції щодо наявної проблеми.

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 жовтня 2023
Переглядів
639
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку