План-конспект уроку "Спільне та відмінне у голонасінних та покритонасінних рослин"

Про матеріал
План-конспект уроку інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" на тему: "Спільне та відмінне у голонасінних та покритонасінних рослин" За новими стандартами розробки планів уроку, включає в себе ключові та предметні компетентності.
Перегляд файлу

Гела Владислава Володимирівна

Клас:  5  Предмет: Пізнаємо природу

Урок №44. Спільне та відмінне у голонасінних та покритонасінних рослин. Практична робота. Визначення представників різних груп рослин.

Мета:

Формувати ключові компетентності: природознавчої, вільне володіння державною мовою, інноваційної, екологічної, інформаційно-комунікаційної.

Формувати предметні компетентності: знайомити учнів із будовою та процесами життєдіяльності насінних рослин; засвоїти загальні риси будови, різноманітності покритонасінних та голонасінних рослин; порівняти особливості будови покритонасінних і голонасінних; розвивати інтерес до предмету через застосування інноваційних технологій навчання; уміння учнів визначати біологічне значення вивчених відділів рослин, уміння порівнювати та робити висновки та узагальнення, порівнювати рослини між собою, аналізувати та робити їм відповідні характеристики; виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища; сприяти екологічному вихованню.

Очікувані результати: учні розпізнають голонасінні та покритонасінні рослини, порівнюють за вказаними ознаками різних груп, життєвих форм рослин, описують та порівнюють будову голонасінних та покритонасінних, вміють визначати біологічне значення вивчених відділів рослин, порівнювати та робити висновки та узагальнення, порівнювати рослини між собою, аналізувати та робити їм відповідні характеристики; бережливо ставляться до навколишнього середовища.

Обладнання:  мультимедійний комплект

Тип уроку: урок ознайомлення з новою інформацією (практична робота)

 

 

 

 

Етап уроку

Час

Завдання етапу

Зміст

Види навчальної діяльності

І. Орієнтаційний етап. Мотивація діяльності

 

5 хв

Створення позитивного психологічного клімату класу

 

Повідомлення теми уроку

Ознайомлення і повторення термінології, потрібної для роботи з темою

ІІ. Цілепокладання

 

 

10 хв

Формування мети навчальної діяльності

Повідомлення мети уроку, ключових компетентностей

Пошук відповідей на запитання

ІІІ. Цілереалізація

 

 

20 хв

Вивчення нової теми

Демонстрація презентації

Презентація, обговорення фотокарток представників рослин

IV. Рефлексивно-оцінювальний етап

 

10 хв

З’ясування змісту виконаного та вивченого, підведення підсумків

Оціни роботу за допомогою фразеологізмів

Відповіді на рефлексивні питання, діалог, опитування

Хід уроку

 

Домашнє завдання

1. Опрацювати підручник на ст. 171-172

2. Заповніть таблицю «Порівняння голонасінних та  покритонасінних рослин»

 

 

 

 

 

 

 

Ознака

Голонасінні

Покритонасінні 

Будова

 

 

 

Середовище існування

 

 

 

Значення в природі та житі  людини

 

 

 

 

Різноманітність

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 жовтня 2023
Переглядів
138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку